Kjøpte tester i går kveld på Farmasiet - de hadde 25%. Var sååå i tvil om jeg skulle ta én eller to digitale. For tenkte jo at det er dumt å kjøpe to om jeg bare trenger én. Men så tenkte jeg at hvis jeg bare kjøper én, så jinxer jeg sikkert hele greia
men så kom jeg på at jeg kommer jo uansett ikke til å ta den før positiv strimmeltest, så hvis det ikke er noe der, så sparer jeg jo bare den digitale til neste PP 
men så kom jeg på at jeg kommer jo uansett ikke til å ta den før positiv strimmeltest, så hvis det ikke er noe der, så sparer jeg jo bare den digitale til neste PP
Men tar foreløpig ikke sånn på vei for at de ikke er så sterke, heller med en god klype salt. Er bare 11dpo idag. Er vel mer spennende om de blir sterke når IKM kommer mandag, og det er jo enda noen dager til

andre gangen jeg får tester med dårlig farge. Sammenlignet to fra forskjellige pakker hvor en ble positiv å den andre negativ.. ikke første gang det skjer, forrige gang klaget jeg å fikk nye. Denne runden har jeg hatt positiv digital å positiv gammel batch, mens den nye ikke har blitt helt positiv
7dpo og som forventet ikke antydning