Ooiii, det blir spennende å se jeg tror du har babystrek på gang jeg altså!Asså, hæ! Sånn så den plutselig ut etter en time! Nå blir det virkelig spennende og teste i morgen tidlig!Vis vedlegget 368638
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooiii, det blir spennende å se jeg tror du har babystrek på gang jeg altså!Asså, hæ! Sånn så den plutselig ut etter en time! Nå blir det virkelig spennende og teste i morgen tidlig!Vis vedlegget 368638
Ja, det er jo lov å håpeOoiii, det blir spennende å se jeg tror du har babystrek på gang jeg altså!
Krysser fingrene for degJa, det er jo lov å håpe
Ok, én ting er sikkert. Jeg må flytte til IKM 43. MEN.. kan dere hjelpe litt med dette Make sure testen målte 1 og babyplan målte 0.66. Når jeg da tok bilde av make sure igjen, var den selvfølgelig økt litt pga tiden. Målt 1.1
Hva feiler det babyplan?
Vis vedlegget 368588
Asså, hæ! Sånn så den plutselig ut etter en time! Nå blir det virkelig spennende og teste i morgen tidlig!Vis vedlegget 368638
Skjønner ikke hvor den kom fra jeg. Men tror det ikke før jeg ser det i morgenWOW!!! Den var jo bare megatydelig! Hvis ikke det der er babystrek, så skjønner jeg ingenting
8 DPO. Er det bare jeg som har utviklet streksyn eller kan det faktisk være noe på gang her? Vet det er tidlig å teste men vanskelig å la være
8 DPO - negativ test. Har begynnende forkjølelsessymptomer
10 DPO - Tror ikke det er noe på gang her gitt!
Vis vedlegget 368673
8 DPO. Er det bare jeg som har utviklet streksyn eller kan det faktisk være noe på gang her? Vet det er tidlig å teste men vanskelig å la være
Tror den streken i går var bare tull, helt blenda i dag. Er uansett litt vel tidlig. Holder ut noen dager til før positiv asså