IKM uke 42 <3

Okei, symptom-jakt :pompus: Første gang vi prøvde på datteren vår var det så usannsynlig at det skulle klaffe på første at jeg tenkte ikke noe særlig over det. Annet enn at jeg ble liksom litt hard øverst på puppene :wacky: men etter den gang har jeg jo lest forum i 1,5 år, så nå vet jeg jo mye mer! Så nå kjenner jeg på litt hodepine, som jeg så å si aldri hard, kink i nakken, oppblåst, vært en del kvalm i dag, litt tissetrengt og emosjonell. MEN, jeg klarer jo ikke å stole på at jeg ikke innbiller meg alt sammen. Klarer liksom ikke å stå for det jeg føler! Er jo også bare 4DPO, så sånn sett er det jo helt usannsynlig at dette faktisk er graviditetssymptomer :hilarious:

10 dpo - sved av en CB tidligstest, jeg.. Prøver å finne ut om jeg skal være med på jobbtur eller ikke imorgen, med en vond hals som ALDRI gir seg:hungover: Blir helt matt av evigvarende forkjølelse. Og tenkte kanskje test kunne være med å bestemme hva det blir til, og det ble for fristende nå på morgenkvisten.

Men - sånn så den ut etter bare 1min 20sek :eek: og den ble værende sånn :wideyed:

Dyppet også en MakeSure strimmel i samme urin og den viser en svak svak rosa skygge.

Legger ved begge.

Nei, dette blir noen spennende neste dager:p

Vis vedlegget 368449 Vis vedlegget 368450
Gratulerer! Tester du i kveld eller venter til i morgen?

8 dpo, og testene ser ganske like ut som i går kveld. Bruker bl.a tidligtest fra Metode, men har hørt rykter om at den ikke nødvendigvis er så bra?
Velger foreløpig å skylde på testen :hilarious:
Kjenner ikke til den testen. Men synes den ser litt «»uryddig» ut med alt fargestoffet til venstre for kontrollstreken. Fortsatt tidlig, så her kan alt skje.

8 DPO kveld. Holdt meg i fire timer, men ser ikke stort mer. Prøver igjen i morgen tidlig :happy:
482C5E95-45B7-4132-AD50-AFA8C011D4D1.jpeg

6DPO i dag og det begynner å klø i testefingrene nå som det begynner å komme innn tester her. Det er så spennende! :D Ellers er status en del stølhet i livmorområdet. Hatt noen ilinger når jeg har snudd meg i senga for fort siden i går. Håper å holde ut til fredag, men det spørs da

Gratulerer! Tester du i kveld eller venter til i morgen?

Venter til imorgen :p

Ingen symptomer her før nå ikveld igrunn, med noen veldig sviende stikkinger som plutselig iler til i nedre mageregion, aka livmorområdet :rolleyes: Begynte å spotte 7dpo da, riktignok, men det er noe jeg har gjort i mange sykluser, så ikke noe nytt der.. Ser kanskje ut til å avta litt nå da. Blir også spennende å følge med på de neste dagene.

9DPO, synes ikke streken er blitt noe sterkere, og den synes fortsatt ikke i virkeligheten. Synes den bør få fart på seg snart om det er noe :nailbiting:
43E363E2-BAB8-4CC8-B6CC-6018690ECCB6.jpeg

Og her er den tørket:
BBBE773B-258D-4B94-8E1A-68CFABC9EABA.jpeg

Last edited:
4 dpo i dag, gøy å se at dere har begynt testingen! Har skikkelig mens murringer i korsryggen i dag.. håper det ikke er TR som melder tidlig ankomst :oops:

Ser helt klart skyggen på den vanlige testen fra Ebay, og metode tidligtest er så blenda som man kan få den. Nå stoler jeg forsåvidt ikke helt på noen av dem :hilarious:Bestilt babyplan tidligtester, håper de dukker opp snart :happy:

Vedlegg

• 20211014_090122.jpg
    20211014_090122.jpg
    935,4 KB · Visninger: 83
Ja! Det er noe der:wideyed: 9DPO er fortsatt tidlig. Vi får håpe streken blir sterkere i løpet av dagen eller morgendagen :)

Det er helt klart noe der, og som Brevdua sa, 9 dpo er fortsatt tidlig :Heartred

Som jeg håper dere har rett ❤️ Sist det klaffet var testen 9DPO blenda, mens streken kom svakt på 10DPO, så sant at det fortsatt er tidlig. Blir bare så utålmodig :nailbiting:

Ser helt klart skyggen på den vanlige testen fra Ebay, og metode tidligtest er så blenda som man kan få den. Nå stoler jeg forsåvidt ikke helt på noen av dem :hilarious:Bestilt babyplan tidligtester, håper de dukker opp snart :happy:

Den er i alle fall veldig tydelig den øverste ❤️

Nye tester nå på morgenkvisten her, både CB tidligtest med 10mlU og MakeSurestrimmel med 25mlU sensitivitet.

Ikke helt fan av å sammenlikne styrke på streker, for fargestoff kan være ulikt. Men er jo noe å følge med på om de blir svakere og svinner bort, aka kjemisk:wacky: Men tar foreløpig ikke sånn på vei for at de ikke er så sterke, heller med en god klype salt. Er bare 11dpo idag. Er vel mer spennende om de blir sterke når IKM kommer mandag, og det er jo enda noen dager til:happy:

Strekene er ørlite sterkere idag, men er vel egentlig imorgen som er «viktig», mtp dobling :rolleyes:

B389295E-7B99-4D5C-9156-F49ECF7267AD.jpeg

Nye tester nå på morgenkvisten her, både CB tidligtest med 10mlU og MakeSurestrimmel med 25mlU sensitivitet.

Ikke helt fan av å sammenlikne styrke på streker, for fargestoff kan være ulikt. Men er jo noe å følge med på om de blir svakere og svinner bort, aka kjemisk:wacky: Men tar foreløpig ikke sånn på vei for at de ikke er så sterke, heller med en god klype salt. Er bare 11dpo idag. Er vel mer spennende om de blir sterke når IKM kommer mandag, og det er jo enda noen dager til:happy:

Strekene er ørlite sterkere idag, men er vel egentlig imorgen som er «viktig», mtp dobling :rolleyes:

Vis vedlegget 368573
Her har du jo kjempefin økning hvertfall! :gen014

Back
Topp