IKM uke 42 <3

Gir snart opp hele teste etter el-greiene denne perioden. Aldri positiv, jo. Ikke giddi å legge inn dagens test enda, den er like svak som de andre. Tatt noen ekstra rfsu-tester de siste dagene, ingenting da heller. Mannen reiser i morra, og da blir det ikke flere aksjer denne pp. Hååååper jeg får el i morgen eller dagen etter (men da må de testene vise noe snart!). Redd el kommer til å komme først på lørdag :(

Men kan trygt hoppe over til ikm uke 43 da, tydeligvis.
Det var svært hvor mye trøbbel det skulle være med EL for tiden! Nå får den testen bli megapositiv over natta så aksjene dine holder! :signs003

Vedlegg

• 20211012_200711.jpg
    20211012_200711.jpg
    822,8 KB · Visninger: 74
Tror jeg har pådratt meg permanent streksyn, for jeg ser en strek på den øverste testen :wideyed: Hvilket merke?

Vil tro det bare er en skygge, da den øverste er en vanlig test fra Ebayo_O Den nederste er tidligtest, og den er blenda:bored: Men det hadde vært gøy om det utvikler seg... :hilarious:

Majamor - 28 år - pp3 - B2 - EL 6.10 - IKM 18.10

Hadde visst glemt å skrive dette i denne tråden :wacky: Allerede 6 dpo uten at jeg har rukket å tenke så mye på det, for første gang! Håper de neste dagene også går unna

Hadde visst glemt å skrive dette i denne tråden :wacky: Allerede 6 dpo uten at jeg har rukket å tenke så mye på det, for første gang! Håper de neste dagene også går unna
Velkommen hit! :D Deilig å være godt inne i DPO-land da. Ikke mange dagene til du kan teste nå :D

Velkommen hit! :D Deilig å være godt inne i DPO-land da. Ikke mange dagene til du kan teste nå :D

Bare en dag igjen da jo, vi begynner nemlig å teste 7 dpo her :hilarious:

10 dpo - sved av en CB tidligstest, jeg.. Prøver å finne ut om jeg skal være med på jobbtur eller ikke imorgen, med en vond hals som ALDRI gir seg:hungover: Blir helt matt av evigvarende forkjølelse. Og tenkte kanskje test kunne være med å bestemme hva det blir til, og det ble for fristende nå på morgenkvisten.

Men - sånn så den ut etter bare 1min 20sek :eek: og den ble værende sånn :wideyed:

Dyppet også en MakeSure strimmel i samme urin og den viser en svak svak rosa skygge.

Legger ved begge.

Nei, dette blir noen spennende neste dager:p

B8EAF984-2096-4DD5-B9E2-12F256664D1B.jpeg 91552BCC-C811-487A-8262-549BA5087806.jpeg

10 dpo - sved av en CB tidligstest, jeg.. Prøver å finne ut om jeg skal være med på jobbtur eller ikke imorgen, med en vond hals som ALDRI gir seg:hungover: Blir helt matt av evigvarende forkjølelse. Og tenkte kanskje test kunne være med å bestemme hva det blir til, og det ble for fristende nå på morgenkvisten.

Men - sånn så den ut etter bare 1min 20sek :eek: og den ble værende sånn :wideyed:

Dyppet også en MakeSure strimmel i samme urin og den viser en svak svak rosa skygge.

Legger ved begge.

Vis vedlegget 368449 Vis vedlegget 368450
Begge disse er da positive! Gratulerer!:D

Begge disse er da positive! Gratulerer!:D

Uææ, sniker meg til et takk — uten å juble helt ennå :confused: :schocked028 Vil gjerne se stigning og utslag på digital før jeg tar det for heeelt god fisk :love017

Men veldig interessant igrunn, å se hvordan strekene ser ut i forhold til hverandre på 10mlU- og 25mlU-tester :signs004

Last edited:

Legger ved begge.

:woot: Testene er positive! Gratulerer så mye:happy::angelic::Heartred

Legger ved begge.

Åååh, gratulerer! ❤️

8 dpo, ser absolutt ingenting i virkeligheten, kanskje evaporasjonslinjen. Men tempen er stabil nå, det er et bra tegn! Og jammen våknet jeg ikke gjennomsvett i morges :wideyed:
89805E86-8193-408C-B66F-5F703081D256.jpeg

Back
Topp