Åå!! La oss satse på at den utvikler seg til en strekHjemme alene og røk på en smell La meg presentere: 7DPO-2timersurin-blenda tidligtest
Vis vedlegget 368428
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå!! La oss satse på at den utvikler seg til en strekHjemme alene og røk på en smell La meg presentere: 7DPO-2timersurin-blenda tidligtest
Vis vedlegget 368428
Det var svært hvor mye trøbbel det skulle være med EL for tiden! Nå får den testen bli megapositiv over natta så aksjene dine holder!Gir snart opp hele teste etter el-greiene denne perioden. Aldri positiv, jo. Ikke giddi å legge inn dagens test enda, den er like svak som de andre. Tatt noen ekstra rfsu-tester de siste dagene, ingenting da heller. Mannen reiser i morra, og da blir det ikke flere aksjer denne pp. Hååååper jeg får el i morgen eller dagen etter (men da må de testene vise noe snart!). Redd el kommer til å komme først på lørdag
Men kan trygt hoppe over til ikm uke 43 da, tydeligvis.
Hahahah! Elsker det!Hjemme alene og røk på en smell La meg presentere: 7DPO-2timersurin-blenda tidligtest
Vis vedlegget 368428
Hjemme alene og røk på en smell La meg presentere: 7DPO-2timersurin-blenda tidligtest
Vis vedlegget 368428
Ååååh, endelig begynner testene å komme inn!Haha, gjorde akkurat det samme som deg 7dpo jeg og, så nesten litt flaut
Er det bare jeg som skimter noe på den øverste testen din her? spennende!Haha, gjorde akkurat det samme som deg 7dpo jeg og, så nesten litt flaut
Haha, gjorde akkurat det samme som deg 7dpo jeg og, så nesten litt flaut
Haha, gjorde akkurat det samme som deg 7dpo jeg og, så nesten litt flaut
Tror jeg har pådratt meg permanent streksyn, for jeg ser en strek på den øverste testen Hvilket merke?
Hahaha, og du røyk på to og mens du var i gang Love it! Elsker å se på andres tester, håper folk deler villig fremover
Velkommen hit! Deilig å være godt inne i DPO-land da. Ikke mange dagene til du kan teste nåMajamor - 28 år - pp3 - B2 - EL 6.10 - IKM 18.10
Hadde visst glemt å skrive dette i denne tråden Allerede 6 dpo uten at jeg har rukket å tenke så mye på det, for første gang! Håper de neste dagene også går unna
Majamor - 28 år - pp3 - B2 - EL 6.10 - IKM 18.10
Hadde visst glemt å skrive dette i denne tråden Allerede 6 dpo uten at jeg har rukket å tenke så mye på det, for første gang! Håper de neste dagene også går unna
Velkommen hit! Deilig å være godt inne i DPO-land da. Ikke mange dagene til du kan teste nå
Kjenner plutselig at man har en livmor på godt og vondt!Tenker meg at man kjenner mer når man har født før. Husker at de tidlige riene kjentes litt sånn ut som EL og menssmerter kjennes ut nå før hadde jeg aldri smerter i det området
Begge disse er da positive! Gratulerer!10 dpo - sved av en CB tidligstest, jeg.. Prøver å finne ut om jeg skal være med på jobbtur eller ikke imorgen, med en vond hals som ALDRI gir seg Blir helt matt av evigvarende forkjølelse. Og tenkte kanskje test kunne være med å bestemme hva det blir til, og det ble for fristende nå på morgenkvisten.
Men - sånn så den ut etter bare 1min 20sek og den ble værende sånn
Dyppet også en MakeSure strimmel i samme urin og den viser en svak svak rosa skygge.
Legger ved begge.
Nei, dette blir noen spennende neste dager
Vis vedlegget 368449 Vis vedlegget 368450
Begge disse er da positive! Gratulerer!
10 dpo - sved av en CB tidligstest, jeg.. Prøver å finne ut om jeg skal være med på jobbtur eller ikke imorgen, med en vond hals som ALDRI gir seg Blir helt matt av evigvarende forkjølelse. Og tenkte kanskje test kunne være med å bestemme hva det blir til, og det ble for fristende nå på morgenkvisten.
Dyppet også en MakeSure strimmel i samme urin og den viser en svak svak rosa skygge.
Legger ved begge.
10 dpo - sved av en CB tidligstest, jeg.. Prøver å finne ut om jeg skal være med på jobbtur eller ikke imorgen, med en vond hals som ALDRI gir seg Blir helt matt av evigvarende forkjølelse. Og tenkte kanskje test kunne være med å bestemme hva det blir til, og det ble for fristende nå på morgenkvisten.
Legger ved begge.