IKM uke 42 <3

Nytt spørsmål fra meg hehe, føler jeg spammer ned alle IKM grupper jeg er med i :laughing002 Jeg tok en ny EL test nå og på den stripsen er teststreken tydeligere svakere enn kontrollstreken. I går kveld og i dag tidlig var den derimot tydelig positiv, har det noe å si for om egget har sluppet eller ikke?
Spør i veg! I utgangspunktet har det ingenting og si, mtp at det er forskjell på hvor sakte eller raskt det stiger og synker. Tidspunktet egget slipper er fra positiv test, når den er negativ igjen skal prosessen være igang eller fullført. En positiv test over flere dager indikerer også at kroppen kan slite med å slippe egget. Håper det gir mening ;)

Spør i veg! I utgangspunktet har det ingenting og si, mtp at det er forskjell på hvor sakte eller raskt det stiger og synker. Tidspunktet egget slipper er fra positiv test, når den er negativ igjen skal prosessen være igang eller fullført. En positiv test over flere dager indikerer også at kroppen kan slite med å slippe egget. Håper det gir mening ;)
Jaokei! Tusen takk for svar:happy::happy:

Spennende, gleder meg til det begynner legges inn positive tester her! Jeg er 1DPO i dag, og det murrer masse hos meg. Merker det er mye som skjer der nede - håper kroppen gjør seg klar en liten spire!

Spennende, gleder meg til det begynner legges inn positive tester her! Jeg er 1DPO i dag, og det murrer masse hos meg. Merker det er mye som skjer der nede - håper kroppen gjør seg klar en liten spire!

Åååh, så gøy :D Gjett om det skal bli mange streker her fremover da :woot:

Mozell85 - 35år - PP1 - B2 - EL 10/10 - IKM 24/10

Usikker på om EL- og IKM-datoene stemmer, da jeg går på Letrozol oooog jeg tok den siste pilla 1,5 døgn for sent fordi jeg var på reise og glemte den ut :oops:

Mozell85 - 35år - PP1 - B2 - EL 10/10 - IKM 24/10

Usikker på om EL- og IKM-datoene stemmer, da jeg går på Letrozol oooog jeg tok den siste pilla 1,5 døgn for sent fordi jeg var på reise og glemte den ut :oops:
Velkommen hit. Håper sen pille ikke blir noe problem for deg :)

Fremdeles EL-smerter, så lurer på om faktisk ikke egget er sluppet enda. Ble ombooking av reise pga jobben til samboeren, så blir ikke aksjer før i morgen:arghh: Så om det blir noe denne syklusen blir jeg svært overrasket:hilarious:

Fremdeles EL-smerter, så lurer på om faktisk ikke egget er sluppet enda. Ble ombooking av reise pga jobben til samboeren, så blir ikke aksjer før i morgen:arghh: Så om det blir noe denne syklusen blir jeg svært overrasket:hilarious:
Åååh, max uflaks på deg denne runden da!

Juhu, enda høyere temp i dag :D Da har jeg kjørt første dag med Crinone.

Nå har FF flytta EL to dager fram, men tror kanskje den skal en dag til så jeg er 2DPO i dag :happy: Temperaturen min på EL dagen er alltid rundt 36,2-36,3.
Vis vedlegget 367931
Skal begynne på crinone jeg og! Positiv el test i dag, så tenker jeg begynner i morgen om testen er negativ. Litt usikker på når man skal starte for el må jo skje først..

Skal begynne på crinone jeg og! Positiv el test i dag, så tenker jeg begynner i morgen om testen er negativ. Litt usikker på når man skal starte for el må jo skje først..

Så spennende! Er det første PP med Crinone? :happy:

Har funnet ut at det er nyttig å tempe. Jeg vet at jeg har kort topp, så egget pleier å slippe ganske fort etter positiv test, så da tok jeg sjansen på det jeg tror var 2dpo denne gang. Har hendt jeg har ventet til 3dpo også for å være helt sikker :)

Da begynner det endelig å komme el-slim et par dager senere en antatt. Ikm har hoppet over i uke 43, så da gjør jeg det samme:p Håper på masse positive tester her nå fremover:D

Så spennende! Er det første PP med Crinone? :happy:

Har funnet ut at det er nyttig å tempe. Jeg vet at jeg har kort topp, så egget pleier å slippe ganske fort etter positiv test, så da tok jeg sjansen på det jeg tror var 2dpo denne gang. Har hendt jeg har ventet til 3dpo også for å være helt sikker :)
Første med crinone!
Positiv test i dag tidlig også, men så fikk jeg heftige el smerter og tipper det var gullegget:angelic: Så tester igjen i kveld:)

4 DPO. I dag kom det litt EL-slim da jeg tørket meg. Har jeg bomma på eggløsning? :bored: Murrer litt i rygg- og mageregionen, bare litt…Må hjem og teste :meh:

4 DPO. I dag kom det litt EL-slim da jeg tørket meg. Har jeg bomma på eggløsning? :bored: Murrer litt i rygg- og mageregionen, bare litt…Må hjem og teste :meh:

Jeg har hatt sånn et par ganger i DPO-land, men hadde lave EL-tester, så tror det går an etter EL :happy:

Jeg har hatt sånn et par ganger i DPO-land, men hadde lave EL-tester, så tror det går an etter EL :happy:

Okey :) Da skal jeg ikke stresse så mye mer. Det kan jo i grunn være rester fra EL også. Nå er det 3-4 dager til jeg kan teste. Er så spent!

Hvordan går det med deg? Kjent på noen uvanlige symptomer? For min del er det umulig å kjenne etter, siden jeg går på progresteron. Eneste gravidsymptomet jeg ikke får av progresteron er svimmelhet. Kommer til å juble hvis jeg blir svimmel fra 6 DPO. :D

Positiv el test! Mes sannsynlig er el i morgen. Tror dere det kan være en liiiiiten sjangs for at svømmerne fra i går overlever i 2-3 dager?:sorry::arghh::angelic::angelic: Vet at det mest sannsynlig ikke går, men man må likksom klamre seg til det lille håpet:laughing002
321EDB22-0D9B-471C-BDD6-F63772F159A6.jpeg

Back
Topp