Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere med EL smerter, hvordan kjennes de ut? Har hatt en del stikking og ømhet fra korsryggen som brer seg rundt hoftene.
Kan leve opp til 5 dager, så det er gode sjangser. Faktisk bedre enn aksjer lagt dagen etter EL. Gir de en mulighet til å komme seg dit de bør være når egget slippesPositiv el test! Mes sannsynlig er el i morgen. Tror dere det kan være en liiiiiten sjangs for at svømmerne fra i går overlever i 2-3 dager? Vet at det mest sannsynlig ikke går, men man må likksom klamre seg til det lille håpet
Vis vedlegget 368297
Okey Da skal jeg ikke stresse så mye mer. Det kan jo i grunn være rester fra EL også. Nå er det 3-4 dager til jeg kan teste. Er så spent!
Hvordan går det med deg? Kjent på noen uvanlige symptomer? For min del er det umulig å kjenne etter, siden jeg går på progresteron. Eneste gravidsymptomet jeg ikke får av progresteron er svimmelhet. Kommer til å juble hvis jeg blir svimmel fra 6 DPO.
Dere med EL smerter, hvordan kjennes de ut? Har hatt en del stikking og ømhet fra korsryggen som brer seg rundt hoftene.
Jeg går jo også på det, så det murrer og styrer på, blir lurt hver PP. Men synes kanskje jeg er litt ekstra «støl» i magen (er 6 DPO i dag) Det har vært et tegn hos meg tidligere. Så nå håper jeg at jeg våkner gjennomsvett + at jeg må opp for å tisse om natten fremover, det er også sikre tegn her Ellers er jeg forbi den vanlige 5dpo-dip-en min, og håper tempen holder seg høy fra nå
Vis vedlegget 368319
Det blir spennende å følge deg fremover Av totalt fire graviditeter har jeg hatt én hvor nattesvette var et tidlig symptom, én med svimmelhet og tredje hvor jeg fikk frostanfall midt på dagen, to dager på rad - i tillegg til de vanlige murringene og sånt da Det de alle hadde til felles var ømme bryster under armhulen. Ikke lett å forså seg på denne kroppen.
Men, nå har testetøsa skaffet seg tidligtester. Og har med det bestemt seg for å teste allerede 7 DPO
Juhu! I like måte Blir det på torsdag det? Jeg tenker å svi av en på onsdag Kom på at puppene ble litt større sist (spesielt bemerket av mannen, haha!), har ikke merket noe til det ennå dessverre!
Mine kjennes som trykk i magen og stikkinger på en av sidene. Kan få veldig intense smerter i et minutts tid. Hadde det aldri før førstemann.Dere med EL smerter, hvordan kjennes de ut? Har hatt en del stikking og ømhet fra korsryggen som brer seg rundt hoftene.
Håper det klaffer da første pp det har blitt så lite med aksjerKan leve opp til 5 dager, så det er gode sjangser. Faktisk bedre enn aksjer lagt dagen etter EL. Gir de en mulighet til å komme seg dit de bør være når egget slippes
Satser på fulltreffer daHurra!! Ja, det er absolutt sjans for det!!
Mine kjennes som trykk i magen og stikkinger på en av sidene. Kan få veldig intense smerter i et minutts tid. Hadde det aldri før førstemann.
Mine er en typ veldig skarp smerte, kjennes ut som en god blanding av for mye luft/forstoppelse. Nesten som at der er for trangt inni magen varer i alt fra 2 dager til noen timer.Dere med EL smerter, hvordan kjennes de ut? Har hatt en del stikking og ømhet fra korsryggen som brer seg rundt hoftene.
Så kjedelig med kluss! Men det er jo ikke unormalt som du sier etter en SA. Håper det blir EL snart på degAner seriøst ikke hva som skjer denne syklusen Det er jo første syklus etter det jeg skulle trodd var ordentlig, ordentlig mens. Har testet i 8 dager men finner ikke EL. Hadde slim og smerter, hele pakka, men fremom ser på verdiene som ganske lave. Vi la inn aksjer nesten hele forrige uke. Så håper det skjedde noe Tester fortsatt hver dag, uten lite hell, samtidig som jeg venter på mensen, så jeg virkelig kan finne ut av syklusen min Kroppen trenger jo tross alt tid etter en SA