IKM uke 42 <3

Dere med EL smerter, hvordan kjennes de ut? Har hatt en del stikking og ømhet fra korsryggen som brer seg rundt hoftene.

Positiv el test! Mes sannsynlig er el i morgen. Tror dere det kan være en liiiiiten sjangs for at svømmerne fra i går overlever i 2-3 dager?:sorry::arghh::angelic::angelic: Vet at det mest sannsynlig ikke går, men man må likksom klamre seg til det lille håpet:laughing002
Vis vedlegget 368297
Kan leve opp til 5 dager, så det er gode sjangser. Faktisk bedre enn aksjer lagt dagen etter EL. Gir de en mulighet til å komme seg dit de bør være når egget slippes :woot:

Mangler litt piff nå kjenner jeg. Ikke at jeg skal klage i pp1 med tredje barnet. Jeg har ikke lov til å være utålmodig :hilarious: men syklustrøbbel er skikkelig kjedelig. Har liksom allerede vært i dpo-land og testet i denne syklusen.. så kom aldri mens og nå er det aksjelegging for fullt. Jaja, skal godt gjøres å treffe i en syklus som KAN ende opp med å ligge på 55 dager

Okey :) Da skal jeg ikke stresse så mye mer. Det kan jo i grunn være rester fra EL også. Nå er det 3-4 dager til jeg kan teste. Er så spent!

Hvordan går det med deg? Kjent på noen uvanlige symptomer? For min del er det umulig å kjenne etter, siden jeg går på progresteron. Eneste gravidsymptomet jeg ikke får av progresteron er svimmelhet. Kommer til å juble hvis jeg blir svimmel fra 6 DPO. :D

Jeg går jo også på det, så det murrer og styrer på, blir lurt hver PP. Men synes kanskje jeg er litt ekstra «støl» i magen (er 6 DPO i dag) :woot: Det har vært et tegn hos meg tidligere. Så nå håper jeg at jeg våkner gjennomsvett + at jeg må opp for å tisse om natten fremover, det er også sikre tegn her :hilarious: Ellers er jeg forbi den vanlige 5dpo-dip-en min, og håper tempen holder seg høy fra nå :happy:
AE81FF89-8D49-4EA5-A06A-C05AC658DBD8.jpeg

Dere med EL smerter, hvordan kjennes de ut? Har hatt en del stikking og ømhet fra korsryggen som brer seg rundt hoftene.

Jepp, samme her, vondt i korsryggen og på sidene foran (antar det er eggstokkene), pluss at jeg kan få vondt i hodet og bli litt kvalm. Varierer litt fra måned til måned hvor mye jeg kjenner det.

Jeg går jo også på det, så det murrer og styrer på, blir lurt hver PP. Men synes kanskje jeg er litt ekstra «støl» i magen (er 6 DPO i dag) :woot: Det har vært et tegn hos meg tidligere. Så nå håper jeg at jeg våkner gjennomsvett + at jeg må opp for å tisse om natten fremover, det er også sikre tegn her :hilarious: Ellers er jeg forbi den vanlige 5dpo-dip-en min, og håper tempen holder seg høy fra nå :happy:
Vis vedlegget 368319

Det blir spennende å følge deg fremover :happy: Av totalt fire graviditeter har jeg hatt én hvor nattesvette var et tidlig symptom, én med svimmelhet og tredje hvor jeg fikk frostanfall midt på dagen, to dager på rad - i tillegg til de vanlige murringene og sånt da :hilarious: Det de alle hadde til felles var ømme bryster under armhulen. Ikke lett å forså seg på denne kroppen.

Men, nå har testetøsa skaffet seg tidligtester. Og har med det bestemt seg for å teste allerede 7 DPO :cool::wacky:

Det blir spennende å følge deg fremover :happy: Av totalt fire graviditeter har jeg hatt én hvor nattesvette var et tidlig symptom, én med svimmelhet og tredje hvor jeg fikk frostanfall midt på dagen, to dager på rad - i tillegg til de vanlige murringene og sånt da :hilarious: Det de alle hadde til felles var ømme bryster under armhulen. Ikke lett å forså seg på denne kroppen.

Men, nå har testetøsa skaffet seg tidligtester. Og har med det bestemt seg for å teste allerede 7 DPO :cool::wacky:

Juhu! I like måte ❤️ Blir det på torsdag det? Jeg tenker å svi av en på onsdag :woot: Kom på at puppene ble litt større sist (spesielt bemerket av mannen, haha!), har ikke merket noe til det ennå dessverre!

Juhu! I like måte ❤️ Blir det på torsdag det? Jeg tenker å svi av en på onsdag :woot: Kom på at puppene ble litt større sist (spesielt bemerket av mannen, haha!), har ikke merket noe til det ennå dessverre!

Yupp! Svir av en tidligtest på torsdag. :happy: Det tidligste jeg har testet positivt er på kvelden 8 DPO. Da har jeg så vidt sett en antydning til strek - på vanlig test. :pompus:Så nå har jeg svært høye forventninger til tidligtestene :p

Mista litt troa på dette sida hele familien er syke:wtf: Men nå har vi prøvd det lille vi har orka her vi vasser i snørr og hosting:laughing021
I morgen starter jeg på crinone og håååper lutealfasen blir lengre enn 6 dager!

Kan leve opp til 5 dager, så det er gode sjangser. Faktisk bedre enn aksjer lagt dagen etter EL. Gir de en mulighet til å komme seg dit de bør være når egget slippes :woot:
Håper det klaffer da:hilarious::hilarious: første pp det har blitt så lite med aksjer:laughing002

Da har vi lagt inn aksjer 3, 2 og en dag før EL, pluss dagen etter EL. Så det skal hvertfall ikke stå på det:hilarious: Gøy å se at flere av dere er kommet litt ut i dpo land og skal begynne å poste tester snart!!

Mine kjennes som trykk i magen og stikkinger på en av sidene. Kan få veldig intense smerter i et minutts tid. Hadde det aldri før førstemann.

Tenker meg at man kjenner mer når man har født før. Husker at de tidlige riene kjentes litt sånn ut som EL og menssmerter kjennes ut nå :) før hadde jeg aldri smerter i det området

Mine er en typ veldig skarp smerte, kjennes ut som en god blanding av for mye luft/forstoppelse. Nesten som at der er for trangt inni magen:smiley-bounce022 varer i alt fra 2 dager til noen timer.

Aner seriøst ikke hva som skjer denne syklusen o_O Det er jo første syklus etter det jeg skulle trodd var ordentlig, ordentlig mens. Har testet i 8 dager men finner ikke EL. Hadde slim og smerter, hele pakka, men premom ser på verdiene som ganske lave. Vi la inn aksjer nesten hele forrige uke. Så håper det skjedde noe :smiley-angelic001 Tester fortsatt hver dag, uten lite hell, samtidig som jeg venter på mensen, så jeg virkelig kan finne ut av syklusen min :) Kroppen trenger jo tross alt tid etter en SA

Last edited:
Aner seriøst ikke hva som skjer denne syklusen o_O Det er jo første syklus etter det jeg skulle trodd var ordentlig, ordentlig mens. Har testet i 8 dager men finner ikke EL. Hadde slim og smerter, hele pakka, men fremom ser på verdiene som ganske lave. Vi la inn aksjer nesten hele forrige uke. Så håper det skjedde noe :smiley-angelic001 Tester fortsatt hver dag, uten lite hell, samtidig som jeg venter på mensen, så jeg virkelig kan finne ut av syklusen min :) Kroppen trenger jo tross alt tid etter en SA
Så kjedelig med kluss! Men det er jo ikke unormalt som du sier etter en SA. Håper det blir EL snart på deg :woot:

Gir snart opp hele teste etter el-greiene denne perioden. Aldri positiv, jo. Ikke giddi å legge inn dagens test enda, den er like svak som de andre. Tatt noen ekstra rfsu-tester de siste dagene, ingenting da heller. Mannen reiser i morra, og da blir det ikke flere aksjer denne pp. Hååååper jeg får el i morgen eller dagen etter (men da må de testene vise noe snart!). Redd el kommer til å komme først på lørdag :(

Men kan trygt hoppe over til ikm uke 43 da, tydeligvis.

Vedlegg

• Screenshot_20211012-193405_Premom.jpg
    Screenshot_20211012-193405_Premom.jpg
    494,8 KB · Visninger: 45
Hjemme alene og røk på en smell :smiley-ashamed005 La meg presentere: 7DPO-2timersurin-blenda tidligtest :hilarious:
D5C58EBE-5F3B-46CA-8D0D-493B3EFC6B42.jpeg

Back
Topp