IKM uke 42 <3

12 dpo, og har begynt å blø såvidt. Regner med det er TR som kommer tidlig pga vaksina. Utrolig irriterende når jeg alltid har kunnet stille klokka etter TR:bored:

Gratulerer så mye! Så glad på dine vegne!:love7 Vet hvordan det er å være prøver over et års tid :Heartred :wav

Takk :Heartred, ja det tærer på tålmodigheten. Lykke til til deg.

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spira sitter hele veien :Heartred

Takk :Heartred Ja krysser fingrene for de

Gratulerer!!! :love7 Krysser alt for sunne og sterke terminspirer her nå!:happy093

Ja, det gjør vi :talk017

Gratulerer!! Hvor mange DPO? ❤️

Takk :Heartred 8 dpo. Testet ikke etter EL denne mnd, da jeg var litt lei, men etter symptomene kom den som vanlig. Traff gjorde vi iallfall :happy:

Gratulerer så mye! Si fra om jeg skal sette deg på gravid! :Heartred

Takker :Heartred Sett meg opp du. Er iallfall gravid akkurat nå! :love7

Hvordan går det med alle sammen i DPO-land? Holder dere motet og tålmodigheten oppe? Begynner å bli utålmodig selv, men så begynte jeg å se litt tilbake. Da jeg ble gravid med jenta mi i 2019 ga jeg opp testingen på 10dpo, så kjenner derfor godt igjen hvorfor jeg føler for det nå. Testa ikke igjen før 13dpo, og da var jo testen positiv. Så det er fortsatt fullt mulig, dessuten bruker hvilepulsen å droppe 5 dager før IKM, men er fortsatt oppadgående. Dette skal bli interessant! :nailbiting:

Hvordan går det med alle sammen i DPO-land? Holder dere motet og tålmodigheten oppe? Begynner å bli utålmodig selv, men så begynte jeg å se litt tilbake. Da jeg ble gravid med jenta mi i 2019 ga jeg opp testingen på 10dpo, så kjenner derfor godt igjen hvorfor jeg føler for det nå. Testa ikke igjen før 13dpo, og da var jo testen positiv. Så det er fortsatt fullt mulig, dessuten bruker hvilepulsen å droppe 5 dager før IKM, men er fortsatt oppadgående. Dette skal bli interessant! :nailbiting:
Kjenner tålmodigheten begynner å bli oppbrukt her og ja.. men jeg er fast bestemt på å vente lengere, er 7 dpo i dag:rolleyes:

Jeg ryker på første test i morgen :D. Da er jeg 10dpo. Er helt latterlig spent! Har (som hver måned) på forhånd bestemt meg for at jeg er preggis :nailbiting::happy:

er småkvalm, har masse utflod, vondt i hodet, trøtt….. meeeeen….. hadde det litt sånn sist måned også så…..

Hehe jaa akkurat.. men jeg tenker å teste 12 dpo, altså to dager før ikm, tror du jeg kan ta en digital da?
Jeg tar alltid en strimmel for å ikke "kaste bort" den digitale ;) Men når det er sagt har jeg flere ganger fått positiv digital før 12dpo. Jeg ser an styrken på strimmeltesten før jeg svir den av :D

Jeg tar alltid en strimmel for å ikke "kaste bort" den digitale ;) Men når det er sagt har jeg flere ganger fått positiv digital før 12dpo. Jeg ser an styrken på strimmeltesten før jeg svir den av :D
Hehe jaa, jeg er derimot i situasjonen at jeg har bare 2 strimler og 3 digitale

Kjenner tålmodigheten begynner å bli oppbrukt her og ja.. men jeg er fast bestemt på å vente lengere, er 7 dpo i dag:rolleyes:

Vet ikke om du legger merke til det, men forsøker å heie på deg til å vente litt med testene i denne IKM-gruppa og :hilarious: :cat: Håper du ikke syns det er for plagsomt:p

Vet ikke om du legger merke til det, men forsøker å heie på deg til å vente litt med testene i denne IKM-gruppa og :hilarious: :cat: Håper du ikke syns det er for plagsomt:p
Haha nei absolutt ikke! Bare hyggelig og motiverende at du heier litt. Og det går jo fremmover hehe allerede gått to dager lengere enn jeg gjorde sist PP med testing:rolleyes::rolleyes:

Jeg testet på nytt med utvannet urin. Skimter en strek, og er veldig spent på morgendagen! Er det jeg som har fått streksyn, eller er det noe her?

Vedlegg

• 7E7B75A1-8898-44DE-B0D5-1246781ED5FA.jpeg
    7E7B75A1-8898-44DE-B0D5-1246781ED5FA.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 112
Back
Topp