Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg testet og jammen var den ikke sterkere så jeg våget meg på en digital..
Dagens tester :
Endelig etter omtrent et års prøving. Nå må det bare vare!
Gratulerer!! Hvor mange DPO?Da har jeg testet og jammen var den ikke sterkere så jeg våget meg på en digital..
Dagens tester :
Vis vedlegget 368881
Jeg har troa!Svak strek på CB early men denne er vell kjent for skyggestreker
Svak strek på CB early men denne er vell kjent for skyggestreker
Gratulerer så mye! Si fra om jeg skal sette deg på gravid!Da har jeg testet og jammen var den ikke sterkere så jeg våget meg på en digital..
Dagens tester :
Vis vedlegget 368881
Gratulerer så mye! Så glad på dine vegne! Vet hvordan det er å være prøver over et års tid
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spira sitter hele veien
Gratulerer!!! Krysser alt for sunne og sterke terminspirer her nå!
Gratulerer!! Hvor mange DPO?
Gratulerer så mye! Si fra om jeg skal sette deg på gravid!
Da har jeg testet og jammen var den ikke sterkere så jeg våget meg på en digital..
Dagens tester :
Vis vedlegget 368881
Kjenner tålmodigheten begynner å bli oppbrukt her og ja.. men jeg er fast bestemt på å vente lengere, er 7 dpo i dagHvordan går det med alle sammen i DPO-land? Holder dere motet og tålmodigheten oppe? Begynner å bli utålmodig selv, men så begynte jeg å se litt tilbake. Da jeg ble gravid med jenta mi i 2019 ga jeg opp testingen på 10dpo, så kjenner derfor godt igjen hvorfor jeg føler for det nå. Testa ikke igjen før 13dpo, og da var jo testen positiv. Så det er fortsatt fullt mulig, dessuten bruker hvilepulsen å droppe 5 dager før IKM, men er fortsatt oppadgående. Dette skal bli interessant!
Skjønner deg godt, er jo lite poeng så tidlig. Den som har villjestyrke....Kjenner tålmodigheten begynner å bli oppbrukt her og ja.. men jeg er fast bestemt på å vente lengere, er 7 dpo i dag
Hehe jaa akkurat.. men jeg tenker å teste 12 dpo, altså to dager før ikm, tror du jeg kan ta en digital da?Skjønner deg godt, er jo lite poeng så tidlig. Den som har villjestyrke....
Jeg tar alltid en strimmel for å ikke "kaste bort" den digitale Men når det er sagt har jeg flere ganger fått positiv digital før 12dpo. Jeg ser an styrken på strimmeltesten før jeg svir den avHehe jaa akkurat.. men jeg tenker å teste 12 dpo, altså to dager før ikm, tror du jeg kan ta en digital da?
Hehe jaa, jeg er derimot i situasjonen at jeg har bare 2 strimler og 3 digitaleJeg tar alltid en strimmel for å ikke "kaste bort" den digitale Men når det er sagt har jeg flere ganger fått positiv digital før 12dpo. Jeg ser an styrken på strimmeltesten før jeg svir den av
Da ville jeg tatt strimmel først uansett, slår det ut der, så gjør det jo sannsynligvis det på digital og. Hvilke strimler har du?Hehe jaa, jeg er derimot i situasjonen at jeg har bare 2 strimler og 3 digitale
Kjenner tålmodigheten begynner å bli oppbrukt her og ja.. men jeg er fast bestemt på å vente lengere, er 7 dpo i dag
Har babyplan tidlig strimler, aldri brukt de førDa ville jeg tatt strimmel først uansett, slår det ut der, så gjør det jo sannsynligvis det på digital og. Hvilke strimler har du?
Haha nei absolutt ikke! Bare hyggelig og motiverende at du heier litt. Og det går jo fremmover hehe allerede gått to dager lengere enn jeg gjorde sist PP med testingVet ikke om du legger merke til det, men forsøker å heie på deg til å vente litt med testene i denne IKM-gruppa og Håper du ikke syns det er for plagsomt