Iiik. Blir fortsatt glad av å se disse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig. Ikke ta sorgene på forskudd, kos deg med å være gravidHadde en samtale med resepsjonisten hos gynekologen i dag. Herlighet, for en fantastisk dame. I følge henne er jeg gravid inntil det motsatte er bevist. Hun var streng og bad meg om å ikke teste mer. Hun ønsket også at jeg skulle starte på medisiner, og satte meg opp på UL i midten av november. Jeg tok imot de gode oppmuntrende ordene, men endte dessverre opp med å kjøpe en siste test på vei til jobb. Snakk om å være avhengig…
Så her er min siste test. Og med det resultatet kan jeg sette med på «gravid» - for jeg er preggo inntil det motsatte er bevist
Vis vedlegget 368997
Hmm dette var jo snodig. Har du bilde av graviditetstesten du tok da?Fikk plutselig denne i dag jeg skjønner ingenting…. Får også antydning til strek (hvis man virkelig legger godvilja og streksynet til) på g-test når den har tørket noen timer…. Noen som har en formening?
Hmm dette var jo snodig. Har du bilde av graviditetstesten du tok da?
Heidu og takk som spør! Jeg har rett og slett latt denne pp’en gå sin gang, starta å teste el men så fort mannen kom hjem på fri uker stoppa jeg av en eller annen grunn. Mest sannsynlig for jeg viste at han kom til å være hjemme når el kom og det var like før. Så har rett og slett tatt ting gå sin egen gang og ikke stresset noe! Har faktisk ikke vært inne på forumet heller. Utfra el slim så tror jeg el var ettpar dager senere enn antatt, men aner ikke. Utfra forventet syklus så er ikm idag men ettersom el mest sannsynlig var forsinket så kan jeg nok legge på 2 dager. Usikker på om jeg skal teste eller ikke men er super nervøs for jeg vil så inderlig ikke bli skuffet igjen og spesielt nå som jeg er 100% sikker på at aksjer er lagt i tide og alt det der.Lenge siden vi har sett noe til @vårlilleclark. Hvordan går det der?
Man kan få positiv EL-test når man er gravid. Hvor mange DPO er du?Fikk plutselig denne i dag jeg skjønner ingenting…. Får også antydning til strek (hvis man virkelig legger godvilja og streksynet til) på g-test når den har tørket noen timer…. Noen som har en formening?
Men vil ikke graviditetstesten også bli positiv da? Usikker på syklus, men hvis forrige høyere resultat på el-tester stemmer er jeg 10 dpo i dag….Man kan få positiv EL-test når man er gravid. Hvor mange DPO er du?
Synes jeg så strek der også, men var litt mørke bilder… Ser ut som «vanlig» graviditetstest og ikke tidligtest? Sjekk i morgen tidlig igjenMen vil ikke graviditetstesten også bli positiv da? Usikker på syklus, men hvis forrige høyere resultat på el-tester stemmer er jeg 10 dpo i dag….
Har ikke flere tidligtester igjen får ta en ny en i morgen. Takk for svarSynes jeg så strek der også, men var litt mørke bilder… Ser ut som «vanlig» graviditetstest og ikke tidligtest? Sjekk i morgen tidlig igjen
Keep us updatedHar ikke flere tidligtester igjen får ta en ny en i morgen. Takk for svar