IKM uke 42 <3

Prøveliten - 33 år - PP1 (etter MA) - B2 - EL 3/10 - IKM 18/10

Pp1 etter MA og begge vaksinedosene. La prøvingen begynne og la det gå like raskt som forrige gang:hilarious: Er ikke sikker på om jeg har stabil syklus etter MA, har bare hatt én mens. Og så er det jo mange som får litt trøbbel etter vaksine. Tester ikke etter EL nå, så dette kan jo gå alle veier…
Velkommen inn hit :D dritt med MA, håper det klaffer raskt igjen :signs003

Fortsatt ikke utslag her heller, men jeg har korte topper, så fortsatt håp. Hvilepulsen har økt, så jeg har troa på positiv i dag, senest i morgen :happy093.

Liten lykkemelding selv om eggløsningstester er negative! Jeg har for første gang i mitt liv sett at jeg har eggløsningslim:smiley-bounce012 Høres kanskje litt overtenning ut for de fleste, men jeg har virkelig trodd at jeg ikke produserer eggløsningslim i det heletatt og dette har vært en stor bekymring for min den:rolleyes:

Liten lykkemelding selv om eggløsningstester er negative! Jeg har for første gang i mitt liv sett at jeg har eggløsningslim:smiley-bounce012 Høres kanskje litt overtenning ut for de fleste, men jeg har virkelig trodd at jeg ikke produserer eggløsningslim i det heletatt og dette har vært en stor bekymring for min den:rolleyes:
Hehe, så bra, da! Har du bare holdt ekstra utkikk denne gangen?

Det håper vi også:smiley-angelic001 Selv om jeg nå på høsten tenker at høstbaby også kunne vært koselig.
Hadde julibaby sist. Var noe dritt å gå høygravid på sommeren :wtf: Egentlig er den ideelle tiden for meg januar/februar, for da er man så mye inne uansett. Men det blir når det blir. :p

Hehe, så bra, da! Har du bare holdt ekstra utkikk denne gangen?
Nei jeg har virkelig sjekket tidligere også! Men jeg fikk forrige uke behandling for en bakteriell vaginose som jeg ikke viste jeg hadde, så vet jo egentlig ikke hvor lenge jeg har hatt det, kan det være at den har bremset slimet litt tidligere kanskje hmm:rolleyes:

Hadde julibaby sist. Var noe dritt å gå høygravid på sommeren :wtf: Egentlig er den ideelle tiden for meg januar/februar, for da er man så mye inne uansett. Men det blir når det blir. :p
Jeg også. Men likte meg godt i varmen som gravid, var verre med barselstiden og svette. Jeg tenker på at jeg må ha nytt yttertøy om jeg var veldig gravid på vinteren:eek: Mars-april hadde vært perfekt for meg, fint å ha bursdag tidlig på året :)

Er det noen her som har erfaring med å sjekke livmorhalstappen? Bruker å ha el på dag 19 som er på lørdag, men jeg har fått ganske sterk test nå og har aldri kjent tappen så åpen som den var i går og er i dag :eek: Lurer på om den er det så mange dager før eggløsning eller om el kommer tidligere?

Nei jeg har virkelig sjekket tidligere også! Men jeg fikk forrige uke behandling for en bakteriell vaginose som jeg ikke viste jeg hadde, så vet jo egentlig ikke hvor lenge jeg har hatt det, kan det være at den har bremset slimet litt tidligere kanskje hmm:rolleyes:
Hmm, men så bra i alle fall :) Hadde ikke noe eggløsningsslim før etter fødsel og mensen kom i gang etter det. Og har det heller ikke hver gang…

Let the testing games begin! :happy: Endelig ferdig med første mens etter MA/SA. Hele 9 dager. Pleier som regel å ha EL mellom CD11-13. Veldig spent :) Første aksjer legges i kveld! :woot:

6729A332-D21E-4332-ADDD-0E87FBD8E184.jpeg

Yay! Endelig :D Bruker du å ha lang eller kort LH-topp da? Testen min er ca lik nå, og jeg tror min blir positiv i kveld :wideyed:
Veldig kort egentlig. Kan få low på morgenen. Plutselig high eller peak på kvelden. Så low igjen morgenen etter :hungover: Så spennende! Du får oppdatere oss :woot: Jeg tenker jeg skal teste igjen ca 14-15 tiden. Og en til på kvelden. Forrige syklus måtte jeg teste 4 ganger om dagen for å ikke misse :hilarious:

Last edited:
Veldig kort egentlig. Får kan få low på morgenen. Plutselig high eller peak på kvelden. Så low igjen morgenen etter :hungover: Så spennende! Du får oppdatere oss :woot: Jeg tenker jeg skal teste igjen ca 14-15 tiden. Og en til på kvelden. Forrige syklus måtte jeg teste 4 ganger om dagen for å ikke misse :hilarious:
Høres rimelig likt ut ja! Blir spennende og se da! :D

Sunshiine92 - Pp5 - B3 - El 2/10 - ikm 17/10

jeg har prøvd å ta en mnd uten for mye innpå her for å roe ned hode litt. Kan bli litt intens denne prøveperioden :angelic::woot:

Nicoline90 - 31 - PP7 - B2 - EL 12/10 - IKM 24/10

vi får se hvordan denne runden blir. Håper på tidlig el siden samboer reiser bort 3-4 dager før eggløsning:blackeye:

Huff, føler med deg! Du burde ha sett den resten på 1 cm tror jeg. Jeg merket i alle fall at restene kom her på andre runde cytotec, de var målt til 1,5 cm på UL om jeg husker rett. Det kan hende de sitter godt, så kanskje en runde cytotec til? Eller så kan de komme ut med neste mens (men skjønner at du ikke vil vente på det). Ville ringt legen og spurt :smiley-angelic003

ringte idag og forklarte de greia, men da fikk jeg til svar at det måtte bare gå sin gang…. Helt fantastisk oppfølging :(

Back
Topp