IKM uke 42 <3

Sunshiine92 - Pp5 - B3 - El 2/10 - ikm 17/10

jeg har prøvd å ta en mnd uten for mye innpå her for å roe ned hode litt. Kan bli litt intens denne prøveperioden :angelic::woot:
Ser du har IKM i uke 41 egentlig, men du skal fint få henge med oss allikevel :)

ringte idag og forklarte de greia, men da fikk jeg til svar at det måtte bare gå sin gang…. Helt fantastisk oppfølging :(
Huff, det er trist hvor lite de prioriterer oppfølging etter MA/SA. Jeg spurte om de skulle sjekke med ul eller noe i etterkant av behandling med cytotec, men det var ikke nødvendig sa de. Nå hadde jeg heldigvis en helt ukomplisert behandling, så det gikk bra. Men synes det høres ut som en del sliter med rester, burde vært standard med sjekk etter en uke eller noe tenker jeg :eek:

Mine tester ser ut til å følge samme mønster som sist, ganske dødt ganske lenge:shifty:

Vedlegg

• D40399FE-107C-4DAB-9479-DD3DB19A6EA8.jpeg
    D40399FE-107C-4DAB-9479-DD3DB19A6EA8.jpeg
    529,8 KB · Visninger: 69
ringte idag og forklarte de greia, men da fikk jeg til svar at det måtte bare gå sin gang…. Helt fantastisk oppfølging :(

Det er så dårlig altså :( Skulle vært obligatorisk med en sjekk etterpå! Håper det kommer av seg selv så fort som mulig så dere får begynt å prøve igjen ❤️

Wihu:happy093Deilig når man ser det så tydelig! Tenk da er det ikke lenge igjen til du er i dpo land:excited001

Stripsen er ikke helt positiv ennå da, men prøver en til i kveld :happy: Så gøy at du har oppdaget EL-slim, da må det jo nærme seg hos deg og!

Er det noen her som har erfaring med å sjekke livmorhalstappen? Bruker å ha el på dag 19 som er på lørdag, men jeg har fått ganske sterk test nå og har aldri kjent tappen så åpen som den var i går og er i dag :eek: Lurer på om den er det så mange dager før eggløsning eller om el kommer tidligere?

Jeg tafser litt :smiley-ashamed004 Denne pp-en har tappen vært høy og myk helt siden CD9. Er på CD13 nå og tenker EL kommer i natt eller i morgen :happy: Så det blir fem dager her.

Men høres ut som din er nærmere enn lørdag om testen er sterk allerede? :)

Går det an å bli mer utålmodig tro :wideyed: Testet igjen, fortsatt ikke positiv. Skal bli seg noe i DPO-land det her :laughing021

Masse EL-slim og kraftige murringer i dag :confused: Det betyr at EL er rett rundt hjørnet. Men, testene henger litt etter…

Planen er å legge inn aksjer CD 10, 12, 13 og 15. Det har funket 3 ganger tidligere. Krysser fingrene for at det går denne gangen også :rolleyes:

61E1CD9C-5115-4232-A4EA-DA348258AA07.jpeg

Masse EL-slim og kraftige murringer i dag :confused: Det betyr at EL er rett rundt hjørnet. Men, testene henger litt etter…

Planen er å legge inn aksjer CD 10, 12, 13 og 15. Det har funket 3 ganger tidligere. Krysser fingrene for at det går denne gangen også :rolleyes:

Vis vedlegget 367636
Høres ut som en god plan det da! Her la vi inn på CD8, så tenker jeg i dag som er CD10. Så får vi se da når det blir positiv test om det må flere runder til :rolleyes:

Her er murringene satt så smått igang kjenner jeg, og alt kjennes veldig likt som sist. Helt greit at den lot vente på seg nå, måtte ha kommet helst i morgen om gårsdagens aksjer skulle holde så nå kan den bare vente til helgen igjen, for får sett mannen igjen på fredag :happy:

Her er murringene satt så smått igang kjenner jeg, og alt kjennes veldig likt som sist. Helt greit at den lot vente på seg nå, måtte ha kommet helst i morgen om gårsdagens aksjer skulle holde så nå kan den bare vente til helgen igjen, for får sett mannen igjen på fredag :happy:
Håper det lar vente på seg til helga! Ekstra modent gullegg :wideyed:

Juniblomsten-38 - PP4 ( letrozol)- B2 - EL ? - IKM 24/10

Litt usikker ift El denne måneden...orker ikke teste så tar det litt som det kommer
.
Var på ul i dag i forhold til måling av folikkel, den var 12 mm i dag og gyn var litt pessimistisk ift denne PP.. Men å ta dobbel dose med letrozol det er ikke greit:banghead::banghead:

Juniblomsten-38 - PP4 ( letrozol)- B2 - EL ? - IKM 24/10

Litt usikker ift El denne måneden...orker ikke teste så tar det litt som det kommer
.
Var på ul i dag i forhold til måling av folikkel, den var 12 mm i dag og gyn var litt pessimistisk ift denne PP.. Men å ta dobbel dose med letrozol det er ikke greit:banghead::banghead:
Velkommen til deg! :) Håper follikelen vokser seg stor og fin :D

Jeg har ingen erfaring med å bruke eggløsningstrips, men ser ikke dette ut som at det plutselig kan gå riktig vei likevel? Eller ble jeg helt overivrig nå:rolleyes: spent på å teste med den digitale i morgen

Vedlegg

• AE95E8D3-BEFD-4AAA-80DC-C8D20B331F32.jpeg
    AE95E8D3-BEFD-4AAA-80DC-C8D20B331F32.jpeg
    684,3 KB · Visninger: 77
Back
Topp