Ser du har IKM i uke 41 egentlig, men du skal fint få henge med oss allikevelSunshiine92 - Pp5 - B3 - El 2/10 - ikm 17/10
jeg har prøvd å ta en mnd uten for mye innpå her for å roe ned hode litt. Kan bli litt intens denne prøveperioden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du har IKM i uke 41 egentlig, men du skal fint få henge med oss allikevelSunshiine92 - Pp5 - B3 - El 2/10 - ikm 17/10
jeg har prøvd å ta en mnd uten for mye innpå her for å roe ned hode litt. Kan bli litt intens denne prøveperioden
Velkommen hit! Krysser fingrene for at EL kommer til passende tidNicoline90 - 31 - PP7 - B2 - EL 12/10 - IKM 24/10
vi får se hvordan denne runden blir. Håper på tidlig el siden samboer reiser bort 3-4 dager før eggløsning
Huff, det er trist hvor lite de prioriterer oppfølging etter MA/SA. Jeg spurte om de skulle sjekke med ul eller noe i etterkant av behandling med cytotec, men det var ikke nødvendig sa de. Nå hadde jeg heldigvis en helt ukomplisert behandling, så det gikk bra. Men synes det høres ut som en del sliter med rester, burde vært standard med sjekk etter en uke eller noe tenker jegringte idag og forklarte de greia, men da fikk jeg til svar at det måtte bare gå sin gang…. Helt fantastisk oppfølging
ringte idag og forklarte de greia, men da fikk jeg til svar at det måtte bare gå sin gang…. Helt fantastisk oppfølging
WihuDeilig når man ser det så tydelig! Tenk da er det ikke lenge igjen til du er i dpo land
Håper på det! Er så kjipt når syklusen ikke blir slik man tenkerStripsen er ikke helt positiv ennå da, men prøver en til i kveld Så gøy at du har oppdaget EL-slim, da må det jo nærme seg hos deg og!
Er det noen her som har erfaring med å sjekke livmorhalstappen? Bruker å ha el på dag 19 som er på lørdag, men jeg har fått ganske sterk test nå og har aldri kjent tappen så åpen som den var i går og er i dag Lurer på om den er det så mange dager før eggløsning eller om el kommer tidligere?
Høres ut som en god plan det da! Her la vi inn på CD8, så tenker jeg i dag som er CD10. Så får vi se da når det blir positiv test om det må flere runder tilMasse EL-slim og kraftige murringer i dag Det betyr at EL er rett rundt hjørnet. Men, testene henger litt etter…
Planen er å legge inn aksjer CD 10, 12, 13 og 15. Det har funket 3 ganger tidligere. Krysser fingrene for at det går denne gangen også
Vis vedlegget 367636
Velkommen hit til deg ogVar egentlig med i den andre IKM gruppa, men henger meg med her og
Elenamor- 23 -PP5- B1- EL7/10- IKM 22/10
Håper det lar vente på seg til helga! Ekstra modent gulleggHer er murringene satt så smått igang kjenner jeg, og alt kjennes veldig likt som sist. Helt greit at den lot vente på seg nå, måtte ha kommet helst i morgen om gårsdagens aksjer skulle holde så nå kan den bare vente til helgen igjen, for får sett mannen igjen på fredag
Høres ut som en god plan det da! Her la vi inn på CD8, så tenker jeg i dag som er CD10. Så får vi se da når det blir positiv test om det må flere runder til
Velkommen til deg! Håper follikelen vokser seg stor og finJuniblomsten-38 - PP4 ( letrozol)- B2 - EL ? - IKM 24/10
Litt usikker ift El denne måneden...orker ikke teste så tar det litt som det kommer
.
Var på ul i dag i forhold til måling av folikkel, den var 12 mm i dag og gyn var litt pessimistisk ift denne PP.. Men å ta dobbel dose med letrozol det er ikke greit
Håper det lar vente på seg til helga! Ekstra modent gullegg