IKM uke 42 <3

Jeg har ingen erfaring med å bruke eggløsningstrips, men ser ikke dette ut som at det plutselig kan gå riktig vei likevel? Eller ble jeg helt overivrig nå:rolleyes: spent på å teste med den digitale i morgen
Syns ikke den ser dum ut den nederste. Hos meg så kan det glatt være positivt i morgen tidlig :)

Ser ikke ut til at den blir positiv i kveld, brukte alltid å ha på kveld før jeg fødte. Sist pp var det plutselig på morgen, så spørs om det skjer nå og, eller om det er forsinket. Jeg skal reise bort onsdag, så må ha positiv før det! Dessuten kommer vi til å hoppe over neste syklus, da vi ikke ønsker to med lik bursdag

Teit spørsmål, men hva bruker dere som test-beholder om dere ikke tester rett fra urinstrålen? Kan jeg bruke små engangs shotteglass? Har endel av de, og de brukes ikke akkurat mye for tiden :p

Teit spørsmål, men hva bruker dere som test-beholder om dere ikke tester rett fra urinstrålen? Kan jeg bruke små engangs shotteglass? Har endel av de, og de brukes ikke akkurat mye for tiden :p
Bruk hva du vil, så lenge det er rent. Jeg bestilte en sånn sammenleggbar silikonkopp fra babyplan som jeg bruker innimellom. Men som oftest tester jeg rett fra strålen. Det spørs litt...

Bruk hva du vil, så lenge det er rent. Jeg bestilte en sånn sammenleggbar silikonkopp fra babyplan som jeg bruker innimellom. Men som oftest tester jeg rett fra strålen. Det spørs litt...
.
Takk for svar!

Hvordan rengjør du mellom hver gang da? Kan egentlig bruke et renvasket matglass eller noe og da?

Shotteglass funker jo :D Bruker en tom godteriboks jeg :facepalm:

Kjøpte to oppsammingskopper fra Babyplan, i silikon. :happy:

DED468F7-AEF7-4FB3-BE10-C4EDE1F4DE0E.jpeg

Jeg tafser litt :smiley-ashamed004 Denne pp-en har tappen vært høy og myk helt siden CD9. Er på CD13 nå og tenker EL kommer i natt eller i morgen :happy: Så det blir fem dager her.

Men høres ut som din er nærmere enn lørdag om testen er sterk allerede? :)
Ja testen var positiv når i kveld så det ser ut som eggløsning kommer tidligere enn forventet :happy: Tipper det er etter sykluskluss etter vaksinen. Spottet fra eggløsning til mensen kom forsinket sist syklus.. Bare å kjøre på da :hilarious:

Ja testen var positiv når i kveld så det ser ut som eggløsning kommer tidligere enn forventet :happy: Tipper det er etter sykluskluss etter vaksinen. Spottet fra eggløsning til mensen kom forsinket sist syklus.. Bare å kjøre på da :hilarious:

Kjekt det da :woot: Happy humping :smiley-bounce012

.
Takk for svar!

Hvordan rengjør du mellom hver gang da? Kan egentlig bruke et renvasket matglass eller noe og da?
Ja, hva du vil :) Jeg skyller den faktisk bare med vann og bruker den om og om igjen. Innimellom vasker jeg den bare med såpe og vann for hånd. Men den kan vaskes i vaskemaskin om jeg vil da, evt kokes. Men når det bare et hcg som skal måles tenker jeg det ikke er så farlig. Vet ikke hva som kan forstyrre resultatet? Tror det hadde vært annerledes om jeg skulle målt etter sykdommer. Jeg aner ikke, bare mine tanker.

Hahaha, jeg bruker et gammelt lokk fra en tørrsjampo, av alle ting :hilarious: Perfekt størrelse, plast, lett å skylle og holde ren :rolleyes:

Fremdeles null utslag på EL testen.. sist periode hadde jeg blinkende smiley fra CD 11-13 og fast sniley på cd 14. i dag er cd14 og eggløsning skal liksom komme i morgen.. men nå ser det ikke helt ut som det blir sånn:oops:

Fortsatt ikke positiv stripstest her, men har kort topp, så mulig jeg har misset den i løpet av natten. Veldige murringer i eggstokkene i dag, oppblåst og vondt i korsryggen, så føles som EL i alle fall :happy:

Jo, og så har vi ommøblert hjemme så besøket sover på et rom litt lengre fra oss :hilarious:

Back
Topp