IKM uke 42 <3

Og der var den endelig positiv, lot vente på seg til i dag tidlig. Det betyr EL på cd13 i stedet for 10/11 som det bruker å være. Skal tro om det er endring etter fødsel eller vaksinen som gjør det o_Ouansett fikk vi lagt aksjer i går kveld, jeg reiser i dag. Det får holde. Tror kanskje EL egentlig kommer i løpet av dagen i dag ut fra krampene :pompus:

Hei Slenger meg på her om det ikke er for sent.

Mrs.BB - 31 - PP2 - B3 - EL 5/10 - IKM 19/10

Lurer jammen på om peaken kom en natt her jeg, og at jeg har misset toppen :wideyed:
42E6C522-AF86-4235-8793-8F5D7616812C.jpeg

Og Fertility Friend tror plutselig jeg er 3dpo :hilarious: Det stemmer i alle fall ikke! Justerer seg nok etter hvert, har lagt inn aksjer fire dager på rad i alle fall :happy:

Lurer jammen på om peaken kom en natt her jeg, og at jeg har misset toppen :wideyed:
Vis vedlegget 367806
Og Fertility Friend tror plutselig jeg er 3dpo :hilarious: Det stemmer i alle fall ikke! Justerer seg nok etter hvert, har lagt inn aksjer fire dager på rad i alle fall :happy:
Hvor ofte tester du? Har selv testet 3 ganger i dag og fortsetter med det i morgen også. Syns det er så rart at testene er så svake CD13.

Har lagt merke til at jeg har fått en ny batch med EL-tester som har svakere fargestoff. Kan det være at min 0,71 fra morges egentlig var positiv? Time will show :bored:

Hvor ofte tester du? Har selv testet 3 ganger i dag og fortsetter med det i morgen også. Syns det er så rart at testene er så svake CD13.

Har lagt merke til at jeg har fått en ny batch med EL-tester som har svakere fargestoff. Kan det være at min 0,71 fra morges egentlig var positiv? Time will show :bored:
Vanskelig å si ja! Du må oppdatere oss, selv er jeg nesten helt ned i null..

Samme her… Håper ikke det drar ut siden lageret for EL-tester er i ferd med å tømmes. Tenker litt som Trønderen98, må bremse litt med aksjeleggingen nå. Hvis testene mine fortsetter å være lave så kjører jeg annenhver dag :meh:

Ingen skam i annenhver dag! Legen på Medicus anbefalte faktisk annenhver dag og sa det var helt på merket og det de rådet pasientene sine til:)

Tester vanligvis tre ganger per dag her når det nærmer seg, men gav meg kl 20:38 kvelden CD13 hvor jeg mistenker testen ville vært positiv rundt midnatt. Eller kanskje vi har fått fra samme batch fra Babyplan? I går var jeg på jobbseminar hele dagen, så fikk ikke testet mer :wtf: Men hadde EL-smerter, så håper EL var i går. Håper tempen skyter til værs i morgen :D

Testet med Clearblue digitale EL-tester i tillegg, den gav maks utslag på mandag morgen (CD13), så EL burde jo ha vært innen 48 timer fra da :happy:
2004615E-36A1-4C60-A2B6-28F435B30670.jpeg

Har også noen tester fra BP som jeg synes er veldig svake i fargen

Vis vedlegget 367806
Har du tatt vaksine tidligere denne syklusen? Det der ligner min graf fra forrige syklus. Jeg tok da vaksinen på CD5, og fikk en slik liten topp som din til den tiden jeg forventet eggløsning. Antok at jeg kanskje hadde misset toppen, men så kom det skikkelig peak og eggløsning 14 dager senere isteden :nailbiting:

Legger ved min graf fra den syklusen.

Vedlegg

• B400ED14-1906-47B5-839D-90E4E017DAEC.jpeg
    B400ED14-1906-47B5-839D-90E4E017DAEC.jpeg
    224,9 KB · Visninger: 42
Last edited:
Tester vanligvis tre ganger per dag her når det nærmer seg, men gav meg kl 20:38 kvelden CD13 hvor jeg mistenker testen ville vært positiv rundt midnatt. Eller kanskje vi har fått fra samme batch fra Babyplan? I går var jeg på jobbseminar hele dagen, så fikk ikke testet mer :wtf: Men hadde EL-smerter, så håper EL var i går. Håper tempen skyter til værs i morgen :D

Testet med Clearblue digitale EL-tester i tillegg, den gav maks utslag på mandag morgen (CD13), så EL burde jo ha vært innen 48 timer fra da :happy:
Vis vedlegget 367817

Merkelig dette var da... Men som du skriver så har du lagt inn aksjer nok i forkant. Kanskje hive på en runde til i tilfellet egget ikke har sluppet helt? Er ikke kjent med CB sine tester og vet dermed ikke hvem som er mest pålitelig :Heartred

Har du tatt vaksine tidligere denne syklusen? Det der ligner min graf fra forrige syklus. Jeg tok da vaksinen på CD5, og fikk en slik liten topp som din til den tiden jeg forventet eggløsning. Antok at jeg kanskje hadde misset toppen, men så kom det skikkelig peak og eggløsning 14 dager senere isteden :nailbiting:

Legger ved min graf fra den syklusen.
Hvordan ble det med mensen hos deg når du fikk EL 14 dager senere? Tror vaksinen driver å ødelegger for min EL nå..det er så frustrerende

Back
Topp