Babyonemoretime
Betatt av forumet
Gulrøtter og annet med betakaroten skal hjelpe å forlenge lutealfasenOooh! Hva skal gulrøtter være bra for?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gulrøtter og annet med betakaroten skal hjelpe å forlenge lutealfasenOooh! Hva skal gulrøtter være bra for?
Hadde en uke forsinket el en gangSkulle hatt EL i dag, men ingen tester viser antydning til det.. hva slags erfaring har dere med forsinket EL? Kom den til slutt eller uteble den helt? Hvor lenge fortsatte dere å teste? Lurer litt på når man «gir opp» hvis EL faktisk ikke kommer
Så kjedelig.. men godt for meg å høre at alt håp ikke er ute endaHadde en uke forsinket el en gang
Gulrøtter og annet med betakaroten skal hjelpe å forlenge lutealfasen
Ikke for sent før IKM er herHei Slenger meg på her om det ikke er for sent.
Mrs.BB - 31 - PP2 - B3 - EL 5/10 - IKM 19/10
Hvor ofte tester du? Har selv testet 3 ganger i dag og fortsetter med det i morgen også. Syns det er så rart at testene er så svake CD13.Lurer jammen på om peaken kom en natt her jeg, og at jeg har misset toppen
Vis vedlegget 367806
Og Fertility Friend tror plutselig jeg er 3dpo Det stemmer i alle fall ikke! Justerer seg nok etter hvert, har lagt inn aksjer fire dager på rad i alle fall
Vanskelig å si ja! Du må oppdatere oss, selv er jeg nesten helt ned i null..Hvor ofte tester du? Har selv testet 3 ganger i dag og fortsetter med det i morgen også. Syns det er så rart at testene er så svake CD13.
Har lagt merke til at jeg har fått en ny batch med EL-tester som har svakere fargestoff. Kan det være at min 0,71 fra morges egentlig var positiv? Time will show
Samme her… Håper ikke det drar ut siden lageret for EL-tester er i ferd med å tømmes. Tenker litt som Trønderen98, må bremse litt med aksjeleggingen nå. Hvis testene mine fortsetter å være lave så kjører jeg annenhver dag
Hvor ofte tester du? Har selv testet 3 ganger i dag og fortsetter med det i morgen også. Syns det er så rart at testene er så svake CD13.
Har lagt merke til at jeg har fått en ny batch med EL-tester som har svakere fargestoff. Kan det være at min 0,71 fra morges egentlig var positiv? Time will show
Hvor ofte tester du? Har selv testet 3 ganger i dag og fortsetter med det i morgen også. Syns det er så rart at testene er så svake CD13.
Har du tatt vaksine tidligere denne syklusen? Det der ligner min graf fra forrige syklus. Jeg tok da vaksinen på CD5, og fikk en slik liten topp som din til den tiden jeg forventet eggløsning. Antok at jeg kanskje hadde misset toppen, men så kom det skikkelig peak og eggløsning 14 dager senere istedenLurer jammen på om peaken kom en natt her jeg, og at jeg har misset toppen
Vis vedlegget 367806
Og Fertility Friend tror plutselig jeg er 3dpo Det stemmer i alle fall ikke! Justerer seg nok etter hvert, har lagt inn aksjer fire dager på rad i alle fall
Tester vanligvis tre ganger per dag her når det nærmer seg, men gav meg kl 20:38 kvelden CD13 hvor jeg mistenker testen ville vært positiv rundt midnatt. Eller kanskje vi har fått fra samme batch fra Babyplan? I går var jeg på jobbseminar hele dagen, så fikk ikke testet mer Men hadde EL-smerter, så håper EL var i går. Håper tempen skyter til værs i morgen
Testet med Clearblue digitale EL-tester i tillegg, den gav maks utslag på mandag morgen (CD13), så EL burde jo ha vært innen 48 timer fra da
Vis vedlegget 367817
Hvordan ble det med mensen hos deg når du fikk EL 14 dager senere? Tror vaksinen driver å ødelegger for min EL nå..det er så frustrerendeHar du tatt vaksine tidligere denne syklusen? Det der ligner min graf fra forrige syklus. Jeg tok da vaksinen på CD5, og fikk en slik liten topp som din til den tiden jeg forventet eggløsning. Antok at jeg kanskje hadde misset toppen, men så kom det skikkelig peak og eggløsning 14 dager senere isteden
Legger ved min graf fra den syklusen.
Mensen kom akkurat like lenge etter eggløsning (den faktiske eggløsningen) som den pleierHvordan ble det med mensen hos deg når du fikk EL 14 dager senere? Tror vaksinen driver å ødelegger for min EL nå..det er så frustrerende