IKM uke 42 <3

Mira95 - 26 år - pp1 - B3 - EL 8/10 - IKM 22/10

Har ventet på ikm nå i uke 40, men ingen tegn og ingen positive graviditetstester.. plutselig fikk jeg EL-slim, åpen livmortapp og høy sexlyst. Så mulig dette faktisk er en veldig lang syklus som er påvirket av covidvaksine:dead: er allerede på CD38 (noe som er vanlig for meg) men nå ser det ut til at jeg kanskje må vente i ytterligere 14 dager. Orker ikke EL teste nå siden jeg har brukt flere hundre kroner på tester denne mnd allerede:hilarious: sååå da blir det ren magefølelse

Mira95 - 26 år - pp1 - B3 - EL 8/10 - IKM 22/10

Har ventet på ikm nå i uke 40, men ingen tegn og ingen positive graviditetstester.. plutselig fikk jeg EL-slim, åpen livmortapp og høy sexlyst. Så mulig dette faktisk er en veldig lang syklus som er påvirket av covidvaksine:dead: er allerede på CD38 (noe som er vanlig for meg) men nå ser det ut til at jeg kanskje må vente i ytterligere 14 dager. Orker ikke EL teste nå siden jeg har brukt flere hundre kroner på tester denne mnd allerede:hilarious: sååå da blir det ren magefølelse
Jeg fikk eggløsning 14 dager senere den syklusen jeg tok dose to av vaksinen på CD5. Ved det jeg trodde var IKM fikk jeg eggløsning! Så kom mensen to uker etter det igjen. Høres ut som om det samme kan ha skjedd deg…? Har hørt flere har opplevd det samme.

Juhu, enda høyere temp i dag :D Da har jeg kjørt første dag med Crinone.

Nå har FF flytta EL to dager fram, men tror kanskje den skal en dag til så jeg er 2DPO i dag :happy: Temperaturen min på EL dagen er alltid rundt 36,2-36,3.
6F713858-D275-436D-A990-044839B957C4.jpeg

Da ser alt ut til å stemme, høy idag, max i morgen og EL søndag. Får bare håpe det blir noe aksjelegging på søndag:happy:

0F18A0CC-CD59-4E19-885D-55A48FC2E914.jpeg
B327FE28-7700-456D-9516-F8CB5C4F81F6.jpeg

Åh ENDELIG skjer det noe! Jeg fikk blinkesmiley i dag på clearblue, altså høy fertilitet:smiley-bounce012 Da er det bare å teste videre å håpe på at det går fort til maks! Kjenner jeg fikk motivasjonen tilbake nå:rolleyes:

Hvor lenge kan urinprøve stå i romtemperatur? Lurer på om jeg må tisse i en kopp. Har gått tom for tester. Håper det kommer noe i posten rundt 14 tiden. Hvis ikke må jeg kjøre ut :wtf: Tenker å tisse i en kopp nå :hilarious:

Hvor lenge kan urinprøve stå i romtemperatur? Lurer på om jeg må tisse i en kopp. Har gått tom for tester. Håper det kommer noe i posten rundt 14 tiden. Hvis ikke må jeg kjøre ut :wtf: Tenker å tisse i en kopp nå :hilarious:
Haha jeg gjorde akkurat det samme sist PP! Min sto vell i fire timer ca hehe, jeg aner ikke om det påvirker resultatet da, men det tror jeg ikke:rolleyes:

Tror det går helt fint! Har gjort det selv, husker ikke helt, men mener det var fra morgenen til ettermiddagen.

Har du bare regnet EL ut fra vanlig syklus? :happy: Glad jeg testet etter EL denne perioden hvertfall hvis ikke hadde jeg bommet helt på EL siden den er så forsinket:oops: Krysser fingrene for at du traff akkurat på EL :Heartred
Ja. Fikk mensen ganske nøyaktig en mnd etter MA, så regnet med at den kom til vanlig tid neste runde også. Men så var det den vaksina som kan klusse til litt, da…

Ja. Fikk mensen ganske nøyaktig en mnd etter MA, så regnet med at den kom til vanlig tid neste runde også. Men så var det den vaksina som kan klusse til litt, da…
Ja ser folk har litt ulik erfaring med vaksina på det punktet, men det kan jo være du ikke har hatt den bivirkningen og at EL var akkurat når du trodde:happy:

Jeg fikk eggløsning 14 dager senere den syklusen jeg tok dose to av vaksinen på CD5. Ved det jeg trodde var IKM fikk jeg eggløsning! Så kom mensen to uker etter det igjen. Høres ut som om det samme kan ha skjedd deg…? Har hørt flere har opplevd det samme.

åj, ja det er ganske likt som med deg :)

Nå har jeg lest meg opp på hele tråden her, og er klar for å være med i tidenes IKM-gruppe! La oss sette rekord i antall positive tester i uke 42!

Prøver og Håper - 29 år - PP5 (etter MA) - B1 - EL 9/10 - IKM 23/10 (?)

Jeg er veldig gjerne med her! Dette er andre PP at jeg tester etter EL. I dag fikk jeg fast smiley på CB Digital, og testene ser ut til å stige som bare det. Da betyr det vel at EL er i morgen? Må verdien til stripsen være 0,0 før den regnes som negativ? Og har EL først skjedd når den er negativ? Jeg er veldig åpen for tips og råd.

Vi la inn aksjer på onsdag og i dag formiddag. Veldig fornøyd med det - forrige PP fikk vi det ikke til like ofte. Men denne PP har vi et hemmelig «våpen» fra apoteket som hjelper mannen å prestere. Lurt triks til dere andre som skriver at partneren sliter med å prestere i eggløsningsperioden.

Vedlegg

• 73877F43-E773-40E0-853A-10DB68B18FA6.jpeg
    73877F43-E773-40E0-853A-10DB68B18FA6.jpeg
    415,9 KB · Visninger: 50
Æsj, nå maxet jeg:arghh:
Kunne den ikke bare ha ventet en dag liksom..

Regner med dette er peaken også er første mulige aksjelegging søndag ettermiddag. Bare å stålsette seg på mens forhåpentligvis litt seinere enn 8 DPO:wtf:
D3167356-1A19-4029-95E2-1C95D4D608E2.jpeg
D87B8376-2FC4-4290-ACA2-B14E6FC020D1.jpeg

Nå har jeg lest meg opp på hele tråden her, og er klar for å være med i tidenes IKM-gruppe! La oss sette rekord i antall positive tester i uke 42!

Prøver og Håper - 29 år - PP5 (etter MA) - B1 - EL 9/10 - IKM 23/10 (?)

Jeg er veldig gjerne med her! Dette er andre PP at jeg tester etter EL. I dag fikk jeg fast smiley på CB Digital, og testene ser ut til å stige som bare det. Da betyr det vel at EL er i morgen? Må verdien til stripsen være 0,0 før den regnes som negativ? Og har EL først skjedd når den er negativ? Jeg er veldig åpen for tips og råd.

Vi la inn aksjer på onsdag og i dag formiddag. Veldig fornøyd med det - forrige PP fikk vi det ikke til like ofte. Men denne PP har vi et hemmelig «våpen» fra apoteket som hjelper mannen å prestere. Lurt triks til dere andre som skriver at partneren sliter med å prestere i eggløsningsperioden.
Eggløsningstesten er positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Verdien må dermed ikke ned til 0,0 for å være negativ. Mange får aldri 0,0 på de heller. Egget slipper 12-48 timer etter positiv test. Om du har positive over flere dager, er det den siste dagen som gjelder :)

Æsj, nå maxet jeg:arghh:
Kunne den ikke bare ha ventet en dag liksom..

Regner med dette er peaken også er første mulige aksjelegging søndag ettermiddag. Bare å stålsette seg på mens forhåpentligvis litt seinere enn 8 DPO:wtf:Vis vedlegget 367999Vis vedlegget 368000
Æsjda, det var kjipt! Men om egget slipper om 12-48 timer og man legger på eggets levetid, kan det jo fortsatt gå! :nailbiting:

Jeg har dessverre vær litt fraværende de siste dagene. Hvordan går det med alle? :)

Back
Topp