IKM uke 42 <3

Er 1 DPO i dag. Aksjene er lagt og nå kommer den vanskelige ventetiden. :shy:Når skal dere begynne å testen?

Er 1 DPO i dag. Aksjene er lagt og nå kommer den vanskelige ventetiden. :shy:Når skal dere begynne å testen?

Tenker første tidligtest ryker allerede 7DPO, på onsdag :wideyed: Bare fordi appene tror jeg kan ha hatt EL tidligere og fordi mannen er så sikker på at det klaffer denne måneden ❤️ Har pleid å ha 9DPO som første testdag egentlig, men blir så fristet her inne. Hva med deg?

Ca 2dpo og symptomjakten er i gang her :hilarious: Mannen har skikkelig troa, det smitter over :joyful: Hvordan går det med deg? :happy:
Ooooh, spennende! Moro at mannen har troa da! Her er det 1dpo i dag. Murrer fælt etter eggløsningen enda. Veit ikke helt om det er fordi jeg har vært oppdatt de siste dagene, men jeg er liksom mer rolig og mindre stressa foreløpig i dpo-land. Blir spennende hvordan dagene utvikler seg da :wideyed:

Jeg har ikke selvkontroll…Tester nok fra 6 eller 7 DPO, siden jeg nå har gått til innkjøpt av tidligtester:hilarious: Så hyggelig å høre at mannen din har trua. Håper virkelig at det klaffer for samtlige av oss her inne :Heartred

Hvordan går det med dere som er i dpo land? Hvor langt er dere i dag? Gleder meg til dere skal begynne å teste:hilarious:

Hvordan går det med dere som er i dpo land? Hvor langt er dere i dag? Gleder meg til dere skal begynne å teste:hilarious:

Kan jo komme med dagens oppdatering her, men føler jeg spammer gruppa :hilarious::computer005 Både Premom og FF mener jeg er 4dpo, nå velger jeg bare å tro på det så jeg kan starte tidlig med testing :D Litt for tidlig med ekte symptomer, men er på symptomjakt som vanlig :wacky:

Er bare 4 dpo i dag, men det klør i fingra etter å starte testingen :hilarious: Har ingen tidligtester, så får pent vente til neste helg :bored::hilarious:

Kan jo komme med dagens oppdatering her, men føler jeg spammer gruppa :hilarious::computer005 Både Premom og FF mener jeg er 4dpo, nå velger jeg bare å tro på det så jeg kan starte tidlig med testing :D Litt for tidlig med ekte symptomer, men er på symptomjakt som vanlig :wacky:
Haha nei bare hyggelig med masse oppdateringer!! Haha ja hvis man kjenner godt nok etter så kjenner man symptomer fra 1 dpo:rolleyes::rolleyes:

Fikk max tidligere idag også, og tempen helt lik i morges som tidligere i syklusen. Så tror kanskje at egget ikke er sluppet enda, kanskje det venter til i morgen :)

Fikk max tidligere idag også, og tempen helt lik i morges som tidligere i syklusen. Så tror kanskje at egget ikke er sluppet enda, kanskje det venter til i morgen :)

Heier på at det bruker litt tid denne gangen :woot:

2 DPO her. Har etterdønninger av EL, murrer litt sårt fra rundet og rundt begge hoftekammene. Ellers er jeg plaget med vondt i hode og frost. Håper ikke jeg er i ferd med å bli syk :oops:Har lagt planer nesten hver dag frem til 7 DPO - for å unngå å bli helt opphengt i å kjenne etter… :shy:

Gleder meg til å se positive tester :angelic:

6dpo her! Sitter nok stille i båten enda noen dager. Skal på jobbreise tors-søndag dog, hvor det nok blir ganske greit med servering, og det hver dag:rolleyes: Så tar nok med meg et par tester i kofferten og tester fra 11dpo, som er avreisedag :happy: Skal fint klare meg til det;)

Hei dere! Jeg har et muligens rart spørsmål, må bare advare om detaljerte beskrivelser:oops: jeg oppdaget nå en slimklump som har kommet ut av underlivet mitt, den er forholdsvis liten. Veldig tydelig klump som kan moses og strekkes på, er dette eggløsningslim? Syns det er litt rart at det bare kommer en klump og ikke noe mer slim med ut:sour: den er helt klar i fargen

Hei dere! Jeg har et muligens rart spørsmål, må bare advare om detaljerte beskrivelser:oops: jeg oppdaget nå en slimklump som har kommet ut av underlivet mitt, den er forholdsvis liten. Veldig tydelig klump som kan moses og strekkes på, er dette eggløsningslim? Syns det er litt rart at det bare kommer en klump og ikke noe mer slim med ut:sour: den er helt klar i fargen
Høres ut som EL slim ja :)

Back
Topp