IKM uke 42 <3

CD 16 her, og min er lav, omtrent nøyaktig samme styrke som samme dag forrige syklus. Men ser at forrige syklus gav jeg jeg litt opp og testet ikke før CD19 for å da få et kjempehopp, så fortsetter testing hver dag her for å se hvor det begynner å stige:happy:

Litt artig sammenlikning på samme tid to forskjellige sykluser, ser jo helt likt ut:hilarious:

979CA8D2-5F54-4137-ACE9-6180F549EC9C.jpeg

3ABC9308-DA7A-4FC9-ABDA-3833F24A974B.jpeg

CD 16 her, og min er lav, omtrent nøyaktig samme styrke som samme dag forrige syklus. Men ser at forrige syklus gav jeg jeg litt opp og testet ikke før CD19 for å da få et kjempehopp, så fortsetter testing hver dag her for å se hvor det begynner å stige:happy:

Litt artig sammenlikning på samme tid to forskjellige sykluser, ser jo helt likt ut:hilarious:

Vis vedlegget 367729

Vis vedlegget 367730
Blir spennende og se om det slår ut likt da ja :wideyed:

Blir spennende og se om det slår ut likt da ja :wideyed:

Veldig spennende, håper egentlig det siden jeg ikke får møtt samboeren igjen før på fredag:happy: Det som blir aller mest spennende er jo lutealfasen, håper virkelig den er litt lenger denne gangen!

Her skjer det INGENTING… Bortsett fra EL-slim og murringer. For håpe at nivået tar seg opp i morgen :shifty:

E780B631-A36A-4729-AEBB-302AB36DFC53.jpeg

Skulle hatt EL i dag, men ingen tester viser antydning til det.. hva slags erfaring har dere med forsinket EL? Kom den til slutt eller uteble den helt? Hvor lenge fortsatte dere å teste? Lurer litt på når man «gir opp» hvis EL faktisk ikke kommer:oops:

Vedlegg

• BF0D70E8-A894-49F1-B2F7-E6AFE5E97837.png
    BF0D70E8-A894-49F1-B2F7-E6AFE5E97837.png
    2,8 MB · Visninger: 50
Veldig spennende, håper egentlig det siden jeg ikke får møtt samboeren igjen før på fredag:happy: Det som blir aller mest spennende er jo lutealfasen, håper virkelig den er litt lenger denne gangen!
Krysser fingrene!

Skulle hatt EL i dag, men ingen tester viser antydning til det.. hva slags erfaring har dere med forsinket EL? Kom den til slutt eller uteble den helt? Hvor lenge fortsatte dere å teste? Lurer litt på når man «gir opp» hvis EL faktisk ikke kommer:oops:
Min var 3-4 dager sen forrige syklus. Aldri skjedd før. Mnd før tok jeg dose 2 på vaksine og fikk tr tidligere. Tror det er den som har klussa hos meg :wacky:

Min var 3-4 dager sen forrige syklus. Aldri skjedd før. Mnd før tok jeg dose 2 på vaksine og fikk tr tidligere. Tror det er den som har klussa hos meg :wacky:
Jeg tok vaksine på cd1 denne mnden, kanskje det kan ha noe å si… jeg har ikke så mye erfaring med strips, er det sånn at den kan gå fra nesten ingenting til veldig sterk på kort tid hos noen? Eller ser man alltid en gradvis økning

Jeg tok vaksine på cd1 denne mnden, kanskje det kan ha noe å si… jeg har ikke så mye erfaring med strips, er det sånn at den kan gå fra nesten ingenting til veldig sterk på kort tid hos noen? Eller ser man alltid en gradvis økning
Det kan ja noe med saken å gjøre ja! Ang tester varierer det veldig, noen har sen økning og positiv i flere dager, andre har økning på veldig kort tid og positiv noen timer :) man må nesten bare teste for å finne ut hva som er fasiten hos seg selv. ;)

Jeg gav jo opp testingen de første to syklusene for mensen kom jo etter 28 dager, så syklusen var jo normal trodde jeg. Gav opp rundt CD15, fikk jo god stigning CD19 sist med max CD20 og EL CD21, så ikke gi deg før det i hverfall :)

Jeg gav jo opp testingen de første to syklusene for mensen kom jo etter 28 dager, så syklusen var jo normal trodde jeg. Gav opp rundt CD15, fikk jo god stigning CD19 sist med max CD20 og EL CD21, så ikke gi deg før det i hverfall :)
Takk for svar:Heartbigred

Begynner som regel alltid å bli sterkere strek ved CD 11. Lurer på hva som skjer o_O Håper det tar seg opp i morgen. Har lagt inn aksjer i to dager nå, har ikke lyst til å bli utslitt like før EL :sex

77391A0D-C1E3-48F1-925F-606998A22E6F.jpeg

Samme her! Vurderer å bremse aksjeleggingen litt frem til jeg ser noe tegn til EL, men samtidig redd for å misse den :rolleyes:
Ja! Og jeg så ved siste test at jeg kun har 5 tester igjen :eek: nooooo! Jeg bestilte fler med én gang. Men det tar jo 2-5 virkedager :dead: Så da «MÅ» vi ha sex hver dag uansett :hilarious: Blir stressa jeg nå :smiley-ashamed004

Ja! Og jeg så ved siste test at jeg kun har 5 tester igjen :eek: nooooo! Jeg bestilte fler med én gang. Men det tar jo 2-5 virkedager :dead: Så da «MÅ» vi ha sex hver dag uansett :hilarious: Blir stressa jeg nå :smiley-ashamed004

Samme her… Håper ikke det drar ut siden lageret for EL-tester er i ferd med å tømmes. Tenker litt som Trønderen98, må bremse litt med aksjeleggingen nå. Hvis testene mine fortsetter å være lave så kjører jeg annenhver dag :meh:

Haha ja jeg måtte løpe på apoteket i dag for å kjøpe flere strips da jeg nå bruker fire om dagen i desperasjon for å få et resultat:laughing002

Samme her… Håper ikke det drar ut siden lageret for EL-tester er i ferd med å tømmes. Tenker litt som Trønderen98, må bremse litt med aksjeleggingen nå. Hvis testene mine fortsetter å være lave så kjører jeg annenhver dag :meh:
Tenkte først at neste aksjelegging kan være på tordag. Men da slutter mannen på jobb 00:00. Så da blir det imorgen kveld. Og torsdag før han går på jobb :hilarious:

Haha ja jeg måtte løpe på apoteket i dag for å kjøpe flere strips da jeg nå bruker fire om dagen i desperasjon for å få et resultat:laughing002
Jeg ender også alltid opp med å løpe til apoteket i siste liten. At jeg aldri lærer :wtf: For så og faktisk ende opp gravid, og alltid sitte igjen med sånn 20 EL tester o_O

Make sure sine strips fra Meny funker like godt som Babyplan sine, og ikke er de særlig dyre heller :)

Jeg går nok tilbake til MakeSure hvis det ikke klaffer nå og neste PP (kjøpt inn en haug av graviditetstester som må brukes opp først). Syns det er lettere å putte dem i handlekurven der og dra fremfor å vente på posten. :happy:

TMI warning!

Den følelsen når aksjene renner ut først 1 time etter at selve akten ble gjennomført :happy: Håper de står klare til gullegget :shy:

Back
Topp