IKM uke 42 <3

Prøvernr3 - 36 - PP2 (etter sa) B3- EL 8-10/10 (?)- IKM 23-25/10

Blir sånn ca på el og ikm. Usikker på lengden på syklus. Tror jeg er på cd 7 ca i dag. Blør fortsatt en del, så er fortsatt en stund til jeg hiver meg på testekjøret! Krysser alt jeg har for at dette er vår måned alle sammen! :Heartred

Milla_mor - 33 - PP1 - B4 - EL 8-10/10 - IKM 23-25/10

Er på CD7 idag, men er usikker på EL og IKM siden jeg ikke er helt sikker på syklusen min akkurat nå. Men det blir sånn ca. sånn hvis alt er som det skal :)

Er på CD7 idag, men er usikker på EL og IKM siden jeg ikke er helt sikker på syklusen min akkurat nå. Men det blir sånn ca. sånn hvis alt er som det skal :)
Helt likt på oss :happy: kanskje vi havner samtidig på føden :D

Jeg skjønte ikke det med pyridoksinen jeg heller, tenkte bare at den syklusen er så ute å å kjøre at jeg durte igang, så har tatt den i et par dager nå. Veldig spent på Vitex også, så om ting klusser til eller hjelper, det er ikke godt å si :)

Ammer nok ikke, er nok fremdeles dessverre enda veldig barnløs
Hvor høy dose tar du nå? Øke etter el da kanskje?
Åå, sorry, da misforstod jeg, leste bare det du skreiv om forhøya prolaktin og tenkte det var pga melkeproduksjon.

Jeg har tatt pyridoksin hele syklusen. Men kanskje det er feil? Har ikke satt meg så mye inn i det, eneste jeg vet er at det er en vannløselig B-vitamin. Og med det tenkt at den tas hele tiden… :bored:
Har lest så mye forskjellig! Noen mener det klusser med el.. og dosering er jo veldig vanskelig å forstå seg på.. tenker jeg bare begynner nå også øker jeg dosen etter el:rolleyes:

Har lest så mye forskjellig! Noen mener det klusser med el.. og dosering er jo veldig vanskelig å forstå seg på.. tenker jeg bare begynner nå også øker jeg dosen etter el:rolleyes:

Googlet litt i stad og leste det samme som du skriver. Som sagt, så tar jeg kun et tbl om dagen, på 40 mg. Tror ikke det skader at jeg tar det gjennom hele syklusen. :shy:

Oioioi, cd8.. fikk 0,40 på premom nå, pleier ikke ta mange dagene fra 0,40 til peak til vanlig.. :smiley-angelic001

Vedlegg

• 20211001_125235.jpg
    20211001_125235.jpg
    1,3 MB · Visninger: 70
El-slim på gang her allerede gitt :wideyed: Blir aksjelegging i helga her og da :smiley-bounce012

Tar livet som det faller seg - 31 - PP7 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 7/10 - IKM 21/10

Glad det ble en singelgruppe.. :D hadde ikke tenkt temping eller testing denne perioden heller.. men kjenner på el-smerter allerede så må kanskje finne ut om el kommer tidligere denne pp.. :wideyed:
Velkommen hit til deg og! :) Spennende om EL kommer tidligere da

Prøvernr3 - 36 - PP2 (etter sa) B3- EL 8-10/10 (?)- IKM 23-25/10

Blir sånn ca på el og ikm. Usikker på lengden på syklus. Tror jeg er på cd 7 ca i dag. Blør fortsatt en del, så er fortsatt en stund til jeg hiver meg på testekjøret! Krysser alt jeg har for at dette er vår måned alle sammen! :Heartred

Velkommen begge to! :D

Er det flere en meg som ikke greier å la vær å se på babyklær osv allerede nå:rolleyes::rolleyes:
Var sånn før jeg fikk førstemann. Nå kjenner jeg mer hakket mer avslappet til det. Men nå har vi sinnsykt mye fint vi både fikk og kjøpte til jenta vår :woot:

Var sånn før jeg fikk førstemann. Nå kjenner jeg mer hakket mer avslappet til det. Men nå har vi sinnsykt mye fint vi både fikk og kjøpte til jenta vår :woot:
Ja skjønner det kanskje er litt ekstra mye med den første ja! Jeg tror jeg ser litt over gjennomsnittet mye på babyting for tia:knegg:

Back
Topp