Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, know the feeling!Kjøpt tidlig- og vanlige tester denne PP. Klarer aldri å holde meg og vil nok med stor sannsynlighet starte å teste rundt 6-7 DPO. Testetøsen i meg er overlykkelig
Hohoooo, du har det klart ja!Fikk pakke i posten i dag Så med pakkene fra farmasiet forrige uke er vi klar for ny pp.
Haha! Jeg skal virkelig prøve alt jeg kan å holde meg til IKM dette perioden! Derfor har jeg kun digitale liggende som ikke kan benyttes før detKjøpt tidlig- og vanlige tester denne PP. Klarer aldri å holde meg og vil nok med stor sannsynlighet starte å teste rundt 6-7 DPO. Testetøsen i meg er overlykkelig
Kudos om du greier det asså, jeg tviler meeeeget sterkt på at det skjer herHaha! Jeg skal virkelig prøve alt jeg kan å holde meg til IKM dette perioden! Derfor har jeg kun digitale liggende som ikke kan benyttes før det
Haha jeg må ta meg skikkelig sammen for å greie det ja når testene deres begynner å komme inn herKudos om du greier det asså, jeg tviler meeeeget sterkt på at det skjer her
Er nettopp det som er skummelt, holder med en som begynnerHaha jeg må ta meg skikkelig sammen for å greie det ja når testene deres begynner å komme inn her
Haha! Jeg skal virkelig prøve alt jeg kan å holde meg til IKM dette perioden! Derfor har jeg kun digitale liggende som ikke kan benyttes før det
Haha nei ikke jeg heller egentlig, sist PP tester jeg fra 6dpoWow… Har ikke selvkontroll
Jeg lastet ned premom-appen nå. Tar dere bare bilder av el-testene rett i appen? Typ straks resultatet vises på testen?
Ooog, tester dere på samme tid hver dag?
Hilsen nybegynner på el-tester
Jeg lastet ned premom-appen nå. Tar dere bare bilder av el-testene rett i appen? Typ straks resultatet vises på testen?
Ooog, tester dere på samme tid hver dag?
Hilsen nybegynner på el-tester
Vet du hvordan det fungerer med den digitale vi har nå? I forhold til å teste om den er negativ igjen, vet den «låser» seg i to døgn fra su har maksimal fertilitet, men kan du etter det teste etter negativ igjen med samme maskin?Før tok jeg alle bildene i appen, men synes den funksjonen er litt treig, så har begynt å ta bilde av de og laste de inn (men venter ikke lenger enn det står på pakken før jeg tar bildet da, fem min kanskje).
Tester om morgenen fra CD8/9, og så tar jeg flere ganger om dagen når det stiger. Har tatt opptil fire tester på en dag for å finne den ene positive jeg pleier å få Har veldig kort topp. Så tester jeg til den er negativ igjen.
Vet du hvordan det fungerer med den digitale vi har nå? I forhold til å teste om den er negativ igjen, vet den «låser» seg i to døgn fra su har maksimal fertilitet, men kan du etter det teste etter negativ igjen med samme maskin?
Haha okei! Man kan vell aldri teste nokSer ut som man bare tester til max på den Så da gir jeg meg når den har fast smiley Men tenker å teste med strips i tillegg
Jeg er sinnsykt ustrukturert, bortsett fra når det er noe jeg synes er gøy Badet kan flyte over, men testetøsboksen, den er er det kontroll i
Vis vedlegget 367302
Og jeg som trodde jeg hadde et stort lager!