IKM uke 42 <3

Fikk pakke i posten i dag :angelic: Så med pakkene fra farmasiet forrige uke er vi klar for ny pp. :smiley-angelic001

Vedlegg

• Snapchat-1825758170.jpg
    Snapchat-1825758170.jpg
    301,2 KB · Visninger: 79
Kjøpt tidlig- og vanlige tester denne PP. Klarer aldri å holde meg og vil nok med stor sannsynlighet starte å teste rundt 6-7 DPO. Testetøsen i meg er overlykkelig :hilarious::wacky:
Haha! Jeg skal virkelig prøve alt jeg kan å holde meg til IKM dette perioden! Derfor har jeg kun digitale liggende som ikke kan benyttes før det:hilarious:

Tester ja, bestillingen fra forrige PP ble jo aldri brukt fordi mens kom allerede 8 DPO, har derfor 2 digitale, 5 tidligstaver og sikkert 30 strips av type både tidlig og vanlig:hilarious:

Jeg lastet ned premom-appen nå. Tar dere bare bilder av el-testene rett i appen? Typ straks resultatet vises på testen?

Ooog, tester dere på samme tid hver dag?

Hilsen nybegynner på el-tester :angelic:

Jeg lastet ned premom-appen nå. Tar dere bare bilder av el-testene rett i appen? Typ straks resultatet vises på testen?

Gjør begge deler, men hvis bildet blir litt uklart på direkten så tar jeg bilde med kamera og legger inn manuelt. Tar ikke til samme tid i begynnelsen, men når jeg føler det nærmer seg noe så tester jeg morgen + ettermiddag/kveld

Før tok jeg alle bildene i appen, men synes den funksjonen er litt treig, så har begynt å ta bilde av de og laste de inn (men venter ikke lenger enn det står på pakken før jeg tar bildet da, fem min kanskje).

Tester om morgenen fra CD8/9, og så tar jeg flere ganger om dagen når det stiger. Har tatt opptil fire tester på en dag for å finne den ene positive jeg pleier å få :joyful: Har veldig kort topp. Så tester jeg til den er negativ igjen.

Før tok jeg alle bildene i appen, men synes den funksjonen er litt treig, så har begynt å ta bilde av de og laste de inn (men venter ikke lenger enn det står på pakken før jeg tar bildet da, fem min kanskje).

Tester om morgenen fra CD8/9, og så tar jeg flere ganger om dagen når det stiger. Har tatt opptil fire tester på en dag for å finne den ene positive jeg pleier å få :joyful: Har veldig kort topp. Så tester jeg til den er negativ igjen.
Vet du hvordan det fungerer med den digitale vi har nå? I forhold til å teste om den er negativ igjen, vet den «låser» seg i to døgn fra su har maksimal fertilitet, men kan du etter det teste etter negativ igjen med samme maskin?:happy:

Vet du hvordan det fungerer med den digitale vi har nå? I forhold til å teste om den er negativ igjen, vet den «låser» seg i to døgn fra su har maksimal fertilitet, men kan du etter det teste etter negativ igjen med samme maskin?:happy:

Ser ut som man bare tester til max på den :happy: Så da gir jeg meg når den har fast smiley :D Men tenker å teste med strips i tillegg :wideyed:

Jeg er sinnsykt ustrukturert, bortsett fra når det er noe jeg synes er gøy:joyful: Badet kan flyte over, men testetøsboksen, den er er det kontroll i:hilarious:
8A9BBA8F-43B3-4721-94D0-3A9E46ACD314.jpeg

Back
Topp