IKM uke 42 <3

Takk! Julibaby på deg og? Så stas! Lurte på om jeg hadde sett nicket ditt før.

Veldig heldig! Kom rundt ettårsdagen til frøkna! Men da hadde vi lyst til å begynne å prøve, så det var egentlig veldig velkomment da. :happy: 3,5 mnd. var litt vel tidlig :eek:
29. Juli ja :) Kjekt med TR-fri så lenge da :D

Tingen -35 - PP? - B1 - EL 7.10 - IKM 21.10

Jeg vil og henge her :) Har prøvd lenge nå, uten en eneste positiv test. Men har nå tatt kontakt med Spiren og avtalt blodprøver på Cd2/3 neste syklus så blir det undersøkelse og sannsynligvis oppstart på ivf. Så denne gangen skjer det jo noe hvis tr kommer. Dumt med de blodprøvene som må tas akkurat da, hvis ikke kunne vi fått oppstart med en gang...
Velkommen hit! Så fint du får undersøkt nærmere nå da :)

Da kom pakken med EL tester selvfølgelig etter jeg har vært på do:mad: Satser på at det går bra at jeg begynner testingen en dag etter det som står på pakken

Min pakke med digitale Clearblue EL-tester kom også i posten i dag, så jeg må også starte i morgen på dag CD9 :happy:
Da ligger vi helt likt da!:D Spennende, lageret mitt er hvertfall på plass for ny PP:p:p

Vedlegg

• 4FC26BCB-C426-4297-9942-02297F6BC4A4.jpeg
    4FC26BCB-C426-4297-9942-02297F6BC4A4.jpeg
    2 MB · Visninger: 87
Jeg har allerede begynt testingen, mest for å bli kjent med easy@home-testene. Fryktelig kjekt å kunne skanne de inn i appen og ha den til å vurdere for deg hvertfall! :) Flere som har begynt testingen?

CD 6. Vært hos Spesialistsenteret for kvinner Jessheim til utredning for habituell abort. Det ble tatt en haug av blodprøver samt tatt en innvendig UL. Gynekologen var noe bekymret for om den ene muskelknutens plassering kunne være til hinder for graviditet. Slimhinnene så fine ut, og med det ble vi enige om at jeg skal fortsette litt til på egenhånd. For, jeg blir gravid. Planen nå er at jeg fortsetter med Lutinus som generell progresteronstøtte fra EL. I det jeg får positiv test skal jeg gå over til Crinone gel og Albyl-E. Ved mangel på graviditet/ ny spontanabort henviser hun meg direkte til infertilitetsklinikken på Riksen. I forkant av det må det selvfølgelig tas spermprøve og andre utvidende blodprøver. Utrolig fornøyd med gynekologen. Så forståelsesfull og imøtekommen. Jeg fikk muligheten til å ta utvidende prøver allerede i dag, men kjente at psyken trenger å ta dette gradvis. :rolleyes: Føler at jeg har tatt et steg i riktig retning:Heartred

Nye EL- og HCG tester kom i dag. Og nå er jeg klar for en ny runde :)

CD 6. Vært hos Spesialistsenteret for kvinner Jessheim til utredning for habituell abort. Det ble tatt en haug av blodprøver samt tatt en innvendig UL. Gynekologen var noe bekymret for om den ene muskelknutens plassering kunne være til hinder for graviditet. Slimhinnene så fine ut, og med det ble vi enige om at jeg skal fortsette litt til på egenhånd. For, jeg blir gravid. Planen nå er at jeg fortsetter med Lutinus som generell progresteronstøtte fra EL. I det jeg får positiv test skal jeg gå over til Crinone gel og Albyl-E. Ved mangel på graviditet/ ny spontanabort henviser hun meg direkte til infertilitetsklinikken på Riksen. I forkant av det må det selvfølgelig tas spermprøve og andre utvidende blodprøver. Utrolig fornøyd med gynekologen. Så forståelsesfull og imøtekommen. Jeg fikk muligheten til å ta utvidende prøver allerede i dag, men kjente at psyken trenger å ta dette gradvis. :rolleyes: Føler at jeg har tatt et steg i riktig retning:Heartred

Høres jo skikkelig lovende ut! Muskelknuten kan sikkert være forklaringen på mye, men bra det ble tatt andre tester og. Krysser fingrene nå for at det funker med tiltakene dere har satt igang nå :)

Høres jo skikkelig lovende ut! Muskelknuten kan sikkert være forklaringen på mye, men bra det ble tatt andre tester og. Krysser fingrene nå for at det funker med tiltakene dere har satt igang nå :)

Jeg håper at det ikke blir nødvendig med fjerning av muskelknute eller henvisning til Riksen, men er også innforstått med at jeg kan kunne trenge mer profesjonell hjelp hvis det skal bli baby på meg :shy:

Jeg håper at det ikke blir nødvendig med fjerning av muskelknute eller henvisning til Riksen, men er også innforstått med at jeg kan kunne trenge mer profesjonell hjelp hvis det skal bli baby på meg :shy:
Var i termingruppe med ei som hadde muskelknute. Ble fulgt opp ekstra, men den ble ikke noe problem ;)

Åh, så bra at du fikk sjekket :happy: Spesialistsenteret har jeg lest mye bra om! Vi har også tittet litt på klinikker for å sjekke oss om det ikke klaffer i løpet av noen måneder fremover :)

Åh, så bra at du fikk sjekket :happy: Spesialistsenteret har jeg lest mye bra om! Vi har også tittet litt på klinikker for å sjekke oss om det ikke klaffer i løpet av noen måneder fremover :)

Som sagt, så ble jeg veldig godt tatt imot.:) Nå er jeg usikker på jeg skal velge senteret for videre oppfølging eller min faste gynekolog…

Min pakke med digitale Clearblue EL-tester kom også i posten i dag, så jeg må også starte i morgen på dag CD9 :happy:

Kjøpt tidlig- og vanlige tester denne PP. Klarer aldri å holde meg og vil nok med stor sannsynlighet starte å teste rundt 6-7 DPO. Testetøsen i meg er overlykkelig :hilarious::wacky:

Back
Topp