Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, stussa litt på hvor lite som kom ut. Føler hun drikker mer enn det lille der. Gått så altfor fort den baby tiden, savner den allerede!Vel, håper alle de andre damene her inne får positive tester og spire i magen, og at min spire kommer til våren, men det som skjer, det skjer
Man har mer melk enn det man får ut med pumping, bebis er mer effektiv Ja, de er jo snart ikke babyer dessa små lenger Gått så fort detta
Her slutta F med puppen på natta helt av seg selv for 2 uker siden.. og nekter nå å amme i det hele tatt, så da pumper jeg 4xdaglig.. enn så lenge
9 DPO og blenda test…
Hallo!!! Den er klart sterkereSyntes faktisk det ser sånn ut!! Håper for deg
Jeg prøver å vente til dagen før IKM (10 DPO) denne runden. Sist gang jeg var gravid var det utrolig svakt fremdeles på IKM. Skulle egentlig vente med testing til IKM, men er bortreist da, så tar det dagen før!10 eller 11 dpo i dag, ingen spesielle symptomer. Testene jeg har bestilt har ikke kommet enda så jeg har ikke testet noe enda. Jeg har en digital med uker liggende, vurderte å ta den, men klarte heldigvis å la være. Er det flere som ikke har startet testing enda?
Så flink du er som ikke har testet!10 eller 11 dpo i dag, ingen spesielle symptomer. Testene jeg har bestilt har ikke kommet enda så jeg har ikke testet noe enda. Jeg har en digital med uker liggende, vurderte å ta den, men klarte heldigvis å la være. Er det flere som ikke har startet testing enda?
Regner du med at TR kommer nå?Begynt å spotte nå å ikm i morgen! Gir meg derfor denne runden med testing. Gratulerer til alle med positiv
Ja, regner med det altså. Fri for tester men føler ikke at det er noe poeng å teste nå når alt tilsier at TR er på vei. Spotter alltid dagen før ikm så blir veldig overrasket om TR ikke kommer i morgenRegner du med at TR kommer nå?
Gi beskjed om «heksa» kommer, så skriver jeg deg opp på TR, med mindre du vil settes der allerede nå?Ja, regner med det altså. Fri for tester men føler ikke at det er noe poeng å teste nå når alt tilsier at TR er på vei. Spotter alltid dagen før ikm så blir veldig overrasket om TR ikke kommer i morgen
Skimter noe her! Er det tydeligere i virkeligheten?
Åå gratulerer såå mye!Nå tør jeg å sette meg opp på gravid, og har satt meg opp på terminlisten for juni
Vis vedlegget 445677
Gratulerer så mye med spirenNå tør jeg å sette meg opp på gravid, og har satt meg opp på terminlisten for juni
Vis vedlegget 445677