IKM uke 41

Nå tror jeg ikke lenger at jeg har testene fra de andre svangerskapene mine som jeg mistet i MA, men tror ikke jeg hadde så tydelig strek 10dpo da :Heartred
IMG_9215.jpeg
 
Vel, håper alle de andre damene her inne får positive tester og spire i magen, og at min spire kommer til våren, men det som skjer, det skjer:smiley-angelic001:Heartred

Man har mer melk enn det man får ut med pumping, bebis er mer effektiv:hilarious: Ja, de er jo snart ikke babyer dessa små lenger:woot::eek::shy: Gått så fort detta❤️

Her slutta F med puppen på natta helt av seg selv for 2 uker siden.. og nekter nå å amme i det hele tatt, så da pumper jeg 4xdaglig.. enn så lenge :angelic:
Jaa, stussa litt på hvor lite som kom ut. Føler hun drikker mer enn det lille der. Gått så altfor fort den baby tiden, savner den allerede!❤️
 
10 eller 11 dpo i dag, ingen spesielle symptomer. Testene jeg har bestilt har ikke kommet enda så jeg har ikke testet noe enda. Jeg har en digital med uker liggende, vurderte å ta den, men klarte heldigvis å la være. Er det flere som ikke har startet testing enda?
 
10 eller 11 dpo i dag, ingen spesielle symptomer. Testene jeg har bestilt har ikke kommet enda så jeg har ikke testet noe enda. Jeg har en digital med uker liggende, vurderte å ta den, men klarte heldigvis å la være. Er det flere som ikke har startet testing enda?
Jeg prøver å vente til dagen før IKM (10 DPO) denne runden. Sist gang jeg var gravid var det utrolig svakt fremdeles på IKM. Skulle egentlig vente med testing til IKM, men er bortreist da, så tar det dagen før!
 
Begynt å spotte nå å ikm i morgen! Gir meg derfor denne runden med testing. Gratulerer til alle med positiv :Heartred
 
Back
Topp