Lillevenn17
Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Søvnløs i september 2025
Så leit, lykke til i ny PPEg kan settes på tr.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit, lykke til i ny PPEg kan settes på tr.

Åh…Her kom mensen ikveld. Så da havnet jeg i uke 40.![]()
Lykke til i ny PP
Søren da! Masse lykke til i neste PPTR på meglykke til dere andre. Håper virkelig dere får positive streker. Det fortjener vi alle sammen synes jeg!

Tusen takkSå leit, lykke til i ny PP![]()
ny pp blir i desember, siden mannen er vekke på jobb, så eg kommer nok inn i ikm uke 1 gruppen.Så kjedelig at jobben hans forstyrrer.. jobber han offshore?Tusen takkny pp blir i desember, siden mannen er vekke på jobb, så eg kommer nok inn i ikm uke 1 gruppen.

Ja,det hadde vært noe!!Håper du blir VELDIG positivt overrasket, er kun én sædcelle som skal til vettuu![]()
![]()
![]()
Nei han er på båt i Stillehavet, no mellom Amerika og Kina og har turnus på 8 uker, så han kommer heim i starten av desember.Så kjedelig at jobben hans forstyrrer.. jobber han offshore?
Hvis det ikke går for oss i denne PP så får jeg mensen kanskje på fredag/lørdag samtidig som han reiser på jobb, og da rekker vi kanskje akkurat EL når han kommer hjem etter 14 dager.
Det er jo noe mer styrke der! Blir spennende å se om den blir sterkereOvitrellestrek fra 5dpo til 8dpo, men er det en endring etterpå? Eller er det fortsatt Ovitrelle?![]()
Vis vedlegget 445628
Syntes faktisk det ser sånn ut!!
Håper for deg
Jeg gråter! Er så glad og redd samtidigSyntes faktisk det ser sånn ut!!Håper for deg
![]()
orker ikke å miste enda en gang. Tør ikke sette meg opp som gravid helt enda.Ja absolutt! skal du teste mer i dag ???

Så godt at flere ser detJa absolutt! skal du teste mer i dag ???![]()
ja, tar en ny i kveld