IKM uke 41

Reiser bort i dag og hadde ikke tenkt å teste før fredag når jeg kommer hjem igjen. Men hadde en tidligtest liggende og klarte ikke dy meg :hilarious: Strek eller skygge? :nailbiting: Bildet er tatt 5 minutter etter testing, er den fortsatt gyldig da? 8 dpo
IMG_9887.jpeg

Reiser bort i dag og hadde ikke tenkt å teste før fredag når jeg kommer hjem igjen. Men hadde en tidligtest liggende og klarte ikke dy meg :hilarious: Strek eller skygge? :nailbiting: Bildet er tatt 5 minutter etter testing, er den fortsatt gyldig da? 8 dpo
Vis vedlegget 445606
Syntes absolutt det ser ut som en strek!! :smiley-bounce012 Skal vel være gyldig frem til 5 min etter testing

7 DPO i morgen, og da ryker jeg på første test :hilarious:
Fikk positiv test 7 DPO sist, men skal ikke fortvile om den er negativ. Fremdeles sykt tidlig!

Masse masse lykke til :Heartpink Gleder meg til å følge med!

Spennende :smiley-bounce012 Har testet positivt 6dpo før(med den første gutten vår). Og med de andre 8dpo, 9 dpo, 10 dpo og 8 dpo❤️ Masse lykke til deg og dere andre her inne også:Heartred

Vis vedlegget 445606

Babystrek det der :gen014 :cool05:dance008:dance011:gen014:love017:talk017:love017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink

7 dpo i dag. Har allerede kjent typiske murringer som jeg har før TR,så har ikke troa. Én runde den fertile perioden er ikke mye å skryte av... Men men,mister ikke motet før tante rød har meldt sin ankomst :P

7 dpo i dag. Har allerede kjent typiske murringer som jeg har før TR,så har ikke troa. Én runde den fertile perioden er ikke mye å skryte av... Men men,mister ikke motet før tante rød har meldt sin ankomst :P

Håper du blir VELDIG positivt overrasket, er kun én sædcelle som skal til vettuu❤️ :smiley-angelic001 :smiley-bounce015

Back
Topp