Så leit, lykke til i ny PPEg kan settes på tr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit, lykke til i ny PPEg kan settes på tr.
Åh… Lykke til i ny PPHer kom mensen ikveld. Så da havnet jeg i uke 40.
Søren da! Masse lykke til i neste PPTR på meg lykke til dere andre. Håper virkelig dere får positive streker. Det fortjener vi alle sammen synes jeg!
Tusen takk ny pp blir i desember, siden mannen er vekke på jobb, så eg kommer nok inn i ikm uke 1 gruppen.Så leit, lykke til i ny PP
Så kjedelig at jobben hans forstyrrer.. jobber han offshore?Tusen takk ny pp blir i desember, siden mannen er vekke på jobb, så eg kommer nok inn i ikm uke 1 gruppen.
Ja,det hadde vært noe!! hihiHåper du blir VELDIG positivt overrasket, er kun én sædcelle som skal til vettuu
Nei han er på båt i Stillehavet, no mellom Amerika og Kina og har turnus på 8 uker, så han kommer heim i starten av desember.Så kjedelig at jobben hans forstyrrer.. jobber han offshore?
Hvis det ikke går for oss i denne PP så får jeg mensen kanskje på fredag/lørdag samtidig som han reiser på jobb, og da rekker vi kanskje akkurat EL når han kommer hjem etter 14 dager.
Lykke til i neste PPJeg kan settes på TR
Det er jo noe mer styrke der! Blir spennende å se om den blir sterkereOvitrellestrek fra 5dpo til 8dpo, men er det en endring etterpå? Eller er det fortsatt Ovitrelle? Vis vedlegget 445628
Syntes faktisk det ser sånn ut!! Håper for degDen er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Jeg gråter! Er så glad og redd samtidig orker ikke å miste enda en gang. Tør ikke sette meg opp som gravid helt enda.Syntes faktisk det ser sånn ut!! Håper for deg
Ja absolutt! skal du teste mer i dag ???Den er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Så godt at flere ser det ja, tar en ny i kveldJa absolutt! skal du teste mer i dag ???