Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er en fin stigning jeg! Merkbart tydeligere, og er jo fortsatt tidlig så den blir nok bare sterkere og sterkereOk, syns dere denne stigningen ser ok ut?
Sitter her litt smånervøs
Torsdag (10 dpo):
Vis vedlegget 445554
I dag (12 dpo):
Vis vedlegget 445553
Ja, prøver å fortelle meg selv at det fortsatt er tidlig og at det dermed tar litt tid før styrken på strek nr. 2 får fart på seg. Metode testene er jo heller ikke akkurat kjent for å være de beste testene. men som nevnt tidligere får jeg bare tak i den dårlige batchen med Makesure tester her jeg bor.Synes det er en fin stigning jeg! Merkbart tydeligere, og er jo fortsatt tidlig så den blir nok bare sterkere og sterkere
Ja! Det syns jeg <3Ok, syns dere denne stigningen ser ok ut?
Sitter her litt smånervøs
Torsdag (10 dpo):
Vis vedlegget 445554
I dag (12 dpo):
Vis vedlegget 445553
Ja, jeg vet jo egentlig dette selv ogsåJa! Det syns jeg <3
Husk det dobler seg annenhver dag. Så min tanke er at den svake streken ikke er myyye sterkere selvom den blir «dobbelt så sterk». Samtidig er jo det poengtert at man ikke skal bruke tester for å sjekke stigning, for fargestoffet varierer jo sånn. (Jeg gjør det selv altså! Så skjønner deg)
Men ja, de sier jo at de kun er til for å si positiv/negativ.
Forstår deg så godt! Spesielt med din bakgrunn. Jeg syntes det ser veldig bra ut!Ja, jeg vet jo egentlig dette selv også
Er jo mange faktorer som spiller inn også og så tidlig i løpet kan man jo faktisk teste svakere med to dagers mellomrom pga. f.eks. dårligere fargestoff, mindre konsentrert urin, test tatt på ulike tidspunkt av dagen, osv… likevel klarer jeg liksom ikke la være.
Helt idiotisk, I know, men utrolig vanskelig å la være
Blir spennende å følge medJa, det er frustrerende men jeg kunne jo latt være, for om to dager regner jeg med at den er negativ uansett, hvis jeg ikke er gravid.
Syns også den kanskje så bittelitt sterkere ut, men så er den fremdeles våt, og de andre tørre..
Hvilke tester har du bestilt ?Jeg er usikker, jeg hadde egentlig lyst til å vente til fredag, da er jeg 13 eller 14 dpo. Men jeg tror jeg kommer til å teste når jeg får testene jeg har bestilt i starten av neste uke. Hva tenker du om når du skal teste?
Det er skikkelig nedtur når man har overbevist seg selv
Da er du på listen, beklager at det tok litt tidHei. Er ny her, håper jeg kan bli med på denne
Tinamor1 - 37 - B3- PP1 - EL 28.09.2024 - IKM 13.10.2024
Jeg bestilte vanlig babyplan og digital med uker så jeg har ingen tidligtester. Det blir en veldig spennende ukeHvilke tester har du bestilt ?
Jeg har vanlig babyplan klar, metode tidligtester og clearblue digital med uker.
Håper jeg klarer å holde meg fra å teste før mandag i hvert fall Vanskelig å stoppe når en først har begynt testingen
Jeg hadde prøvd å vente hvertfall to dager etter potensiell festeblødning før du tester. Så kommer det jo også litt ann på hvordan test du bruker om den vil slå ut gitt at du er gravid. Det er stor variasjon på hvor bra de ulike merkene og typene tester erHvor fort etter festeblødning kan man få positiv test? Jeg testet meg i går morges, 10DPO, den var negativ. I går ut på dagen trodde jeg at jeg fikk mensen men det ble ikke noe mer. Så lurer på om jeg har hatt festeblødning. Har drevet og tempet hele denne syklusen og den stiger litt hver dag.
Ja, skal ha mensen på onsdag. Så kan like gjerne vente til da og se om den kommer. Jeg har testet med babyplan tidlig graviditetstest. Så den burde kanskje slått ut nå hvis jeg er gravid ?Jeg hadde prøvd å vente hvertfall to dager etter potensiell festeblødning før du tester. Så kommer det jo også litt ann på hvordan test du bruker om den vil slå ut gitt at du er gravid. Det er stor variasjon på hvor bra de ulike merkene og typene tester er
Krysser fingrene for at du får en fin babystrek ved testing
Jeg har ikke selv erfaring med Babyplan tidligtest, men vet av erfaring fra andre merker at det ikke er gitt at man får tidligere utslag selv om de kalles tidligtest.Ja, skal ha mensen på onsdag. Så kan like gjerne vente til da og se om den kommer. Jeg har testet med babyplan tidlig graviditetstest. Så den burde kanskje slått ut nå hvis jeg er gravid ?
7 DPO i morgen, og da ryker jeg på første test7 dpo idag og imorgen ryker første test