IKM uke 41

Ok, syns dere denne stigningen ser ok ut?
Sitter her litt smånervøs :nailbiting:

Torsdag (10 dpo):
IMG_1538.jpeg

I dag (12 dpo):
IMG_1557.jpeg

Vedlegg

• IMG_1534.jpeg
    IMG_1534.jpeg
    482 KB · Visninger: 42
Synes det er en fin stigning jeg! Merkbart tydeligere, og er jo fortsatt tidlig så den blir nok bare sterkere og sterkere :Heartred
Ja, prøver å fortelle meg selv at det fortsatt er tidlig og at det dermed tar litt tid før styrken på strek nr. 2 får fart på seg. Metode testene er jo heller ikke akkurat kjent for å være de beste testene. men som nevnt tidligere får jeg bare tak i den dårlige batchen med Makesure tester her jeg bor.

Ok, syns dere denne stigningen ser ok ut?
Sitter her litt smånervøs :nailbiting:

Torsdag (10 dpo):
Vis vedlegget 445554
I dag (12 dpo):
Vis vedlegget 445553
Ja! Det syns jeg <3
Husk det dobler seg annenhver dag. Så min tanke er at den svake streken ikke er myyye sterkere selvom den blir «dobbelt så sterk». Samtidig er jo det poengtert at man ikke skal bruke tester for å sjekke stigning, for fargestoffet varierer jo sånn. (Jeg gjør det selv altså! Så skjønner deg)
Men ja, de sier jo at de kun er til for å si positiv/negativ.

Ja! Det syns jeg <3
Husk det dobler seg annenhver dag. Så min tanke er at den svake streken ikke er myyye sterkere selvom den blir «dobbelt så sterk». Samtidig er jo det poengtert at man ikke skal bruke tester for å sjekke stigning, for fargestoffet varierer jo sånn. (Jeg gjør det selv altså! Så skjønner deg)
Men ja, de sier jo at de kun er til for å si positiv/negativ.
Ja, jeg vet jo egentlig dette selv også :shy:
Er jo mange faktorer som spiller inn også og så tidlig i løpet kan man jo faktisk teste svakere med to dagers mellomrom pga. f.eks. dårligere fargestoff, mindre konsentrert urin, test tatt på ulike tidspunkt av dagen, osv… likevel klarer jeg liksom ikke la være.
Helt idiotisk, I know, men utrolig vanskelig å la være :rolleyes:

Ja, jeg vet jo egentlig dette selv også :shy:
Er jo mange faktorer som spiller inn også og så tidlig i løpet kan man jo faktisk teste svakere med to dagers mellomrom pga. f.eks. dårligere fargestoff, mindre konsentrert urin, test tatt på ulike tidspunkt av dagen, osv… likevel klarer jeg liksom ikke la være.
Helt idiotisk, I know, men utrolig vanskelig å la være :rolleyes:
Forstår deg så godt! Spesielt med din bakgrunn. Jeg syntes det ser veldig bra ut!

Jeg er usikker, jeg hadde egentlig lyst til å vente til fredag, da er jeg 13 eller 14 dpo. Men jeg tror jeg kommer til å teste når jeg får testene jeg har bestilt i starten av neste uke. Hva tenker du om når du skal teste?
Det er skikkelig nedtur når man har overbevist seg selv:sorry:
Hvilke tester har du bestilt ?
Jeg har vanlig babyplan klar, metode tidligtester og clearblue digital med uker.
Håper jeg klarer å holde meg fra å teste før mandag i hvert fall :smiley-angelic001 Vanskelig å stoppe når en først har begynt testingen :smiley-bounce012

Hvilke tester har du bestilt ?
Jeg har vanlig babyplan klar, metode tidligtester og clearblue digital med uker.
Håper jeg klarer å holde meg fra å teste før mandag i hvert fall :smiley-angelic001 Vanskelig å stoppe når en først har begynt testingen :smiley-bounce012
Jeg bestilte vanlig babyplan og digital med uker så jeg har ingen tidligtester. Det blir en veldig spennende uke :nailbiting:

Hvor fort etter festeblødning kan man få positiv test? Jeg testet meg i går morges, 10DPO, den var negativ. I går ut på dagen trodde jeg at jeg fikk mensen men det ble ikke noe mer. Så lurer på om jeg har hatt festeblødning. Har drevet og tempet hele denne syklusen og den stiger litt hver dag.

Hvor fort etter festeblødning kan man få positiv test? Jeg testet meg i går morges, 10DPO, den var negativ. I går ut på dagen trodde jeg at jeg fikk mensen men det ble ikke noe mer. Så lurer på om jeg har hatt festeblødning. Har drevet og tempet hele denne syklusen og den stiger litt hver dag.
Jeg hadde prøvd å vente hvertfall to dager etter potensiell festeblødning før du tester. Så kommer det jo også litt ann på hvordan test du bruker om den vil slå ut gitt at du er gravid. Det er stor variasjon på hvor bra de ulike merkene og typene tester er :)
Krysser fingrene for at du får en fin babystrek ved testing :binkybaby

Jeg hadde prøvd å vente hvertfall to dager etter potensiell festeblødning før du tester. Så kommer det jo også litt ann på hvordan test du bruker om den vil slå ut gitt at du er gravid. Det er stor variasjon på hvor bra de ulike merkene og typene tester er :)
Krysser fingrene for at du får en fin babystrek ved testing :binkybaby
Ja, skal ha mensen på onsdag. Så kan like gjerne vente til da og se om den kommer. Jeg har testet med babyplan tidlig graviditetstest. Så den burde kanskje slått ut nå hvis jeg er gravid ?

Ja, skal ha mensen på onsdag. Så kan like gjerne vente til da og se om den kommer. Jeg har testet med babyplan tidlig graviditetstest. Så den burde kanskje slått ut nå hvis jeg er gravid ?
Jeg har ikke selv erfaring med Babyplan tidligtest, men vet av erfaring fra andre merker at det ikke er gitt at man får tidligere utslag selv om de kalles tidligtest.

Back
Topp