IKM uke 41

Negativ test fredag (DPO10), IKM i går (DPO 11), men ingen TR enda… Og den er vanligvis ikke sen. Får ikke testet før mandag kveld, da jeg er bortreist, men har vært veldig kvalm i dag… Så gjett hvem som begynner å få opp forhåpningene! Men samtidig så føler jeg kanskje litt TR-symptomer?
Blir i hvert fall skikkelig sur hvis TR kommer i morgen, to dager sent, og jeg har måttet takke nei til alt av alkohol, gode oster og deilig kaffe i familieselskap denne helga for ingenting, haha!

Tror jeg kan fjernes fra gravid. Tror blødningene tar seg opp og tok blodprøver i dag. HCG viste 6 nå, som betyr at det går nedover. De digitale positive jeg har hatt krever jo mer hcg enn det, så må ha gått nedover hele helgen. Er vel ikke vits å ta flere blodprøver da. Har vondt i magen nå også

To dager over IKM og ingen TR, og nå disse! Ganske svake (men litt mer tydelig i real life), men er kanskje normalt DPO14?
Nesten så jeg ikke tør stole på det. Sist følte jeg meg så gravid allerede IKM, mens nå føles det mest ut som PMS…
IMG_8317.jpeg

Back
Topp