IKM uke 41

Jeg ser også :smiley-bounce012
Skal du teste mer i dag ??
Jaa, men hadde egentlig gitt opp så kastet ut urinen.. men fikk presset ut noen dråper! Testet på clearblue fertilitetsmonitor og fikk ikke gravid nå:( men tok ny strimmel nå og den er enda tydeligere! Vet noen hvor mye hcg monitoren trenger? Og kan jeg få pos på ukesindikator tidligere? Har ukesindikator liggende men er kanskje litt tidlig?

Vedlegg

• IMG_2614.jpeg
    IMG_2614.jpeg
    496,3 KB · Visninger: 80
Jaa, men hadde egentlig gitt opp så kastet ut urinen.. men fikk presset ut noen dråper! Testet på clearblue fertilitetsmonitor og fikk ikke gravid nå:( men tok ny strimmel nå og den er enda tydeligere! Vet noen hvor mye hcg monitoren trenger? Og kan jeg få pos på ukesindikator tidligere? Har ukesindikator liggende men er kanskje litt tidlig?
Strimlene er jo positive! Du kan få positiv på cbd, evt vente til i kveld/i morgen tidlig :love7 :smiley-bounce012

Min test idag,15 dpo- litt svakere enn igår, kan være testen bare som gjør det. Men begynner å mistenke kjemisk… synes dere denne er svak til å være 15dpo? Alle symptomer er borte…

Vis vedlegget 44576211 dpo og negative tester, så venter bare på mens. Lutealfasen er forlenget med 1 dag allerede, så merker at å ikke natteamme lenger har en positiv effekt, sånn sett :angelic: Kan bare settes på TR. Ønsker alle gravide masse lykke til med spiren:love017:binkybaby Og til alle dere som fortsatt prøver for masse lykke til i neste PP, krysser alt jeg kan for at spiren sitter da❤️
Med første øyekast så ser jeg skygge/strek på staven:angelic:

Med første øyekast så ser jeg skygge/strek på staven:angelic:

Heeei, kjære duu❤️ Hvordan ligger du ann? Har EL meldt seg?:) Er bare skygge, ikke noe annet.. går bare å venter på mensen nå:happy119 Blir å starte prøvingen i april/mai:binkybaby:love017

Heeei, kjære duu❤️ Hvordan ligger du ann? Har EL meldt seg?:) Er bare skygge, ikke noe annet.. går bare å venter på mensen nå:happy119 Blir å starte prøvingen i april/mai:binkybaby:love017
Duuu, her skjer det ikke så mye gitt:( Og jeg som bestemte meg for å stoppe med ammingen:shy: Den fortsetter enn så lenge❤️ Temper og følger med, murringer kommer og går:dontknow

TR kom med et brak idag tidlig.. Skal begynne prøvingen i april/mai❤️ håper jeg ikke ser noen av dere igjen da, og at dere da er i termingrupper❤️✨

Duuu, her skjer det ikke så mye gitt:( Og jeg som bestemte meg for å stoppe med ammingen:shy: Den fortsetter enn så lenge❤️ Temper og følger med, murringer kommer og går:dontknow

Håper EL kommer snart❤️ Bare å fortsette å Tempe å legge inn aksjer jevnlig❤️ her kom tr idag

Back
Topp