Jaa, men hadde egentlig gitt opp så kastet ut urinen.. men fikk presset ut noen dråper! Testet på clearblue fertilitetsmonitor og fikk ikke gravid nåJeg ser også
Skal du teste mer i dag ??
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, men hadde egentlig gitt opp så kastet ut urinen.. men fikk presset ut noen dråper! Testet på clearblue fertilitetsmonitor og fikk ikke gravid nåJeg ser også
Skal du teste mer i dag ??
Strimlene er jo positive! Du kan få positiv på cbd, evt vente til i kveld/i morgen tidligJaa, men hadde egentlig gitt opp så kastet ut urinen.. men fikk presset ut noen dråper! Testet på clearblue fertilitetsmonitor og fikk ikke gravid nåmen tok ny strimmel nå og den er enda tydeligere! Vet noen hvor mye hcg monitoren trenger? Og kan jeg få pos på ukesindikator tidligere? Har ukesindikator liggende men er kanskje litt tidlig?
Testen såg litt rar ut, skal du måle hcg ?
OnsdagTesten såg litt rar ut, skal du måle hcg ?
Med første øyekast så ser jeg skygge/strek på stavenVis vedlegget 44576211 dpo og negative tester, så venter bare på mens. Lutealfasen er forlenget med 1 dag allerede, så merker at å ikke natteamme lenger har en positiv effekt, sånn settKan bare settes på TR. Ønsker alle gravide masse lykke til med spiren
Og til alle dere som fortsatt prøver for masse lykke til i neste PP, krysser alt jeg kan for at spiren sitter da
![]()
Med første øyekast så ser jeg skygge/strek på staven![]()
Duuu, her skjer det ikke så mye gittHeeei, kjære duuHvordan ligger du ann? Har EL meldt seg?
Er bare skygge, ikke noe annet.. går bare å venter på mensen nå
Blir å starte prøvingen i april/mai
![]()
Har aldri opplevd kjemisk, og kanskje litt vanskelig å si uten og se de andre testene
Bare blanke tester her
Spotta litt i går,så venter på tante rød.
Duuu, her skjer det ikke så mye gittOg jeg som bestemte meg for å stoppe med ammingen
Den fortsetter enn så lenge
Temper og følger med, murringer kommer og går
![]()