IKM uke 41

Tenkte jeg bare skulle dele denne, som en liten påminnelse om at blastoen kan feste seg helt opp til 12 dpo:happy119
Screenshot_20241008_144747_Gallery.jpg

Kjennes ut som mensen, men skal stå opp å teste straks :Heartred

TR kom hos meg i går, en dag senere enn forventet, så lutealfasen denne runden kom på 8 dager, forbedring med 2 dager der fra forrige syklus!
:)
Nå har jeg kjøpt inn vit-B6 som visstnok skal hjelpe med å forlenge lutealfasen, etter råd herfra - det blir spennende å prøve, håper det hjelper.

Nå er det bare denne syklusen igjen, før vi skal starte prøvingen - gleder meg :love7

Med bebis nr 5 testet jeg først svaaakt positiv på kvelden 10dpo, men har mensensmerter, så tror det blir prøving på spire til april/mai❤️✨

Hei, sniker meg inn her litt!:happy: Er det noen her inne som forstår noe av dette her? Ser noe jeg ikke ser? De siste syklusene mine har vært på 22dager, nå er jeg på overtid. Har ikke hatt noen positive eggløsningstester, eggløsningsslim hadde jeg dagen etter mensen. Hvorfor har el-testene vært høyere enn mitt laveste så lenge? Nå har lh nivået endelig droppet så kanskje noe skjer, at mensen endelig kommer? Hadde spotting/veldig lett mens 5-8 oktober, har normalt sett medium/kraftig mensen så føler ikke det var mensen i det hele tatt. Men natural cycles mener jeg skal ha eggløsning typ i dag/imorgen, men lh nivåene er jo enda lavere enn tidligere i syklusen. Setter stor pris på hjelp til å tolke, blir litt gal her:banghead:

Vedlegg

• IMG_0017.png
    IMG_0017.png
    511,1 KB · Visninger: 34
  • IMG_0018.png
    IMG_0018.png
    504,2 KB · Visninger: 30
  • IMG_0019.jpeg
    IMG_0019.jpeg
    92,1 KB · Visninger: 34
  • IMG_0182.jpeg
    IMG_0182.jpeg
    383,1 KB · Visninger: 33
Hei alle sammen :love7
Har sneket litt her i det siste, gratulerer til alle gravide!
Forventet mens i starten av denne uka, men den har fortsatt ikke kommet. Litt usikker på syklusen etter p-piller siden dette er syklus 2. Venter tester i posten og er veldig spent! Tror ikke vi har truffet på EL (det var heller ikke planen) for vi prøver ikke aktivt og jeg for min del kunne gjerne ventet til nærmere sommeren før vi prøver. Men vi ønsker oss en til i gjengen om ikke så lenge, så en spire i magen er veldig velkommen uansett.

Arwina - 32 - B3 - PP1 - 22-24.09 (?)- ca 07.10

TR kom hos meg i går, en dag senere enn forventet, så lutealfasen denne runden kom på 8 dager, forbedring med 2 dager der fra forrige syklus!
:)
Nå har jeg kjøpt inn vit-B6 som visstnok skal hjelpe med å forlenge lutealfasen, etter råd herfra - det blir spennende å prøve, håper det hjelper.

Nå er det bare denne syklusen igjen, før vi skal starte prøvingen - gleder meg :love7
Håper B6 hjelper og du får lengre lutealfase i neste PP, og at du får en spire :love7

Back
Topp