Åå gratulerer såå mye!
Tuuusen takk 6. og forhåpentligvis siste svangerskapet nå! Nå er jeg lei av å miste i MA!Gratulerer så mye med spiren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå gratulerer såå mye!
Tuuusen takk 6. og forhåpentligvis siste svangerskapet nå! Nå er jeg lei av å miste i MA!Gratulerer så mye med spiren
Skimter noe her! Er det tydeligere i virkeligheten?
Tuuusen takk 6. og forhåpentligvis siste svangerskapet nå! Nå er jeg lei av å miste i MA!
Gir beskjed, regner med i morgen. OM ikke så må jeg vel teste igjen seinere i uka!Gi beskjed om «heksa» kommer, så skriver jeg deg opp på TR, med mindre du vil settes der allerede nå?
Ja, det har vært tøft. Mistet første, fjerde og femte svangerskapet i MA. Endelig funnet ut hvorfor, så nå blir det Klexane og Albyl-E i hele svangerskapetHuff, det er så fælt Har du mistet mange ganger? Håper og tror dette er TERMINSPIREN du har ventet på Krysser alt jeg kan for deg
Ja, det har vært tøft. Mistet første, fjerde og femte svangerskapet i MA. Endelig funnet ut hvorfor, så nå blir det Klexane og Albyl-E i hele svangerskapet
Tusen tusen takk
Krysser fingrene for at du får positiv test!!Jeg prøver å vente til dagen før IKM (10 DPO) denne runden. Sist gang jeg var gravid var det utrolig svakt fremdeles på IKM. Skulle egentlig vente med testing til IKM, men er bortreist da, så tar det dagen før!
Det hjelper for meg å ikke ha tilgang til testerSå flink du er som ikke har testet!
Det var målet mitt denne PP, men helt umulig å holde meg til Har du noen symptomer?
Ja, det har vært vanskelig å ikke vite hvorfor, men nå skal det gå håper du får positiv test straks!Uff, for en omgang, si Det må ha vært forferdelig tøft for deg Så fint å lese du har fått hjelp, og at du nå får støttemedisiner Denne gangen skal det gå
Er for kort vei til butikken og flere tester for megDet hjelper for meg å ikke ha tilgang til tester
Jeg har ikke så mye symptomer egentlig, bare de vanlige jeg har mellom eggløsning og mensen, men de er kanskje litt svakere enn vanlig. Jeg hadde forsåvidt litt høyere puls enn vanlig da jeg løp i dag, men det kan jo skyldes mye. Har du fått noe symptomer enda?
Gratulerer så masse Så koselig med junibabyNå tør jeg å sette meg opp på gravid, og har satt meg opp på terminlisten for juni
Vis vedlegget 445677
Hurra, så gøyNå tør jeg å sette meg opp på gravid, og har satt meg opp på terminlisten for juni
Vis vedlegget 445677
Gratulerer så masse Så koselig med junibaby
Tusen takkHurra, så gøy
Herlig! gratulerer så mye, setter deg oppDagens test, 10 dpo. Hadde ikke troen denne runden på grunn av reise rett rundt eggløsning men da har det altså klaffet Kan settes på gravid. Vis vedlegget 445685
Gratulerer så myeDagens test, 10 dpo. Hadde ikke troen denne runden på grunn av reise rett rundt eggløsning men da har det altså klaffet Kan settes på gravid. Vis vedlegget 445685
Gratulerer såå myeDagens test, 10 dpo. Hadde ikke troen denne runden på grunn av reise rett rundt eggløsning men da har det altså klaffet Kan settes på gravid. Vis vedlegget 445685
Dagens test, 10 dpo. Hadde ikke troen denne runden på grunn av reise rett rundt eggløsning men da har det altså klaffet Kan settes på gravid. Vis vedlegget 445685