IKM uke 41

9 dpo og blenda test :P
 

Vedlegg

  • 17283774088551657059862764000949.jpg
    17283774088551657059862764000949.jpg
    1,5 MB · Visninger: 15
Tuuusen takk❤️ 6. og forhåpentligvis siste svangerskapet nå! Nå er jeg lei av å miste i MA!

Huff, det er så fælt❤️ Har du mistet mange ganger?❤️ Håper og tror dette er TERMINSPIREN du har ventet på:smiley-angelic001:Heartred Krysser alt jeg kan for deg❤️
 
Huff, det er så fælt❤️ Har du mistet mange ganger?❤️ Håper og tror dette er TERMINSPIREN du har ventet på:smiley-angelic001:Heartred Krysser alt jeg kan for deg❤️
Ja, det har vært tøft. Mistet første, fjerde og femte svangerskapet i MA. Endelig funnet ut hvorfor, så nå blir det Klexane og Albyl-E i hele svangerskapet :smiley-angelic001
Tusen tusen takk❤️❤️❤️
 
Ja, det har vært tøft. Mistet første, fjerde og femte svangerskapet i MA. Endelig funnet ut hvorfor, så nå blir det Klexane og Albyl-E i hele svangerskapet :smiley-angelic001
Tusen tusen takk❤️❤️❤️

Uff, for en omgang, si:sad010 Det må ha vært forferdelig tøft for deg❤️ Så fint å lese du har fått hjelp, og at du nå får støttemedisiner❤️ Denne gangen skal det gå:Heartred:sad010
 
Så flink du er som ikke har testet!
Det var målet mitt denne PP, men helt umulig å holde meg til :laughing002 Har du noen symptomer?
Det hjelper for meg å ikke ha tilgang til tester :smiley-ashamed004
Jeg har ikke så mye symptomer egentlig, bare de vanlige jeg har mellom eggløsning og mensen, men de er kanskje litt svakere enn vanlig. Jeg hadde forsåvidt litt høyere puls enn vanlig da jeg løp i dag, men det kan jo skyldes mye. Har du fått noe symptomer enda?
 
Det hjelper for meg å ikke ha tilgang til tester :smiley-ashamed004
Jeg har ikke så mye symptomer egentlig, bare de vanlige jeg har mellom eggløsning og mensen, men de er kanskje litt svakere enn vanlig. Jeg hadde forsåvidt litt høyere puls enn vanlig da jeg løp i dag, men det kan jo skyldes mye. Har du fått noe symptomer enda?
Er for kort vei til butikken og flere tester for meg :laughing002
Ja, har mer og mer murringer i magen som jeg aldri har før samme dag mensen kommer. Begynte allerede 7dpo på kvelden ser jeg at jeg har notert i FF, men mest siste døgnet.
 
Back
Topp