IKM uke 41

Negative tidligtester her.. IKM et sted mellom i morgen og mandag, litt variert syklus siste 3 mnd, men mistenker TR på vei. Kan vel ikke ha flaks på første PP, selvom jeg håpet veldig :dummy: Det gikk på første med B1 og B2, men forventer ikke at det skal klaffe like fort nå.. så prøøøver holde forventningene lave :shy:

Er 10 dpo idag og har hatt mensensmerter de siste to dagene, så mensen er nok på plass imorgen :angelic:

20241010_072817.jpg
11 dpo og negative tester, så venter bare på mens. Lutealfasen er forlenget med 1 dag allerede, så merker at å ikke natteamme lenger har en positiv effekt, sånn sett :angelic: Kan bare settes på TR. Ønsker alle gravide masse lykke til med spiren:love017:binkybaby Og til alle dere som fortsatt prøver for masse lykke til i neste PP, krysser alt jeg kan for at spiren sitter da❤️

10 DPO, og negative tester. Kan sette meg på TR :Heartred

Gratulerer til alle gravide! Til dere som fikk TR; Håper spirene deres sitter neste PP!
Håper jeg ikke ser noen av dere i IKM-grupper i desember, da skal vi nemlig begynne å prøve aktivt.
Masse lykke til!
Kanskje vi sees da, vi begynner ikke aktivt før minste nærmer seg 2 år tenker jeg.

Vis vedlegget 44576211 dpo og negative tester, så venter bare på mens. Lutealfasen er forlenget med 1 dag allerede, så merker at å ikke natteamme lenger har en positiv effekt, sånn sett :angelic: Kan bare settes på TR. Ønsker alle gravide masse lykke til med spiren:love017:binkybaby Og til alle dere som fortsatt prøver for masse lykke til i neste PP, krysser alt jeg kan for at spiren sitter da❤️
Sniker - men er det kun jeg som ser noe svakt på den øverste testen?

Back
Topp