Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL var ett par dager forsinket denne måneden, så tenker det er sannsynlig at IKM nå er 12.! Men tenker jeg tester på fredag, hvis jeg ikke har fått TR før da!
IKM i dag, ser jeg står på feilMen den kom som «bestillt» i dag dessverre så kan settes på TR
Jeg fikk mensen på mandag@Marthe<3 og @Zoolander, har dere testet?
Lykke til i neste ppJeg fikk mensen på mandag
Lykke til i neste PP, skal fikse feilenIKM i dag, ser jeg står på feilMen den kom som «bestillt» i dag dessverre så kan settes på TR
TakkLykke til i neste PP, skal fikse feilen
Masse lykke til!10 DPO, og negative tester. Kan sette meg på TR
Gratulerer til alle gravide! Til dere som fikk TR; Håper spirene deres sitter neste PP!
Håper jeg ikke ser noen av dere i IKM-grupper i desember, da skal vi nemlig begynne å prøve aktivt.
Ja, hvor mange dpo er du i dag?Ser dere og??
11 dpoJa, hvor mange dpo er du i dag?
Spennende Den ser positivt ut11 dpo
Jeg ser!Ser dere og??
Sniker - men er det kun jeg som ser noe svakt på den øverste testen?Vis vedlegget 44576211 dpo og negative tester, så venter bare på mens. Lutealfasen er forlenget med 1 dag allerede, så merker at å ikke natteamme lenger har en positiv effekt, sånn sett Kan bare settes på TR. Ønsker alle gravide masse lykke til med spiren Og til alle dere som fortsatt prøver for masse lykke til i neste PP, krysser alt jeg kan for at spiren sitter da
Jeg ser ogsåSer dere og??