IKM uke 41

Dagens test var ikke noe oppløftende egentlig. Kan skimte noe, men det er sååå svakt at det sikkert ikke vises på bildet :facepalm:prøver å få tak i nye tester i dag for nå har jeg ikke flere igjen:wacky:

IMG_7638.jpeg

MN92-32 år -B2- PP1-EL 24/9 - IKM 9/10

Litt motløs for denne PP etter å ha tatt en CB digital ultratidlig i dag tidlig som var negativ… noen andre som har hatt negativ tidligtest så sent, og likevel vært gravide?
Den testen kan vel tas 6 dager dager før ventet mens? Men, jeg ser du har skrevet at du hadde EL 24. september, som vil si du er 13 DPO? Stemmer det?

Den testen kan vel tas 6 dager dager før ventet mens? Men, jeg ser du har skrevet at du hadde EL 24. september, som vil si du er 13 DPO? Stemmer det?
Sannsynligvis… ikke testet for eggløsning denne prøverunda Så det kan jo ha vært noen dager før eller etter… men jeg pleier å være så regelmessig at jeg kunne stilt klokka etter syklus…

Sannsynligvis… ikke testet for eggløsning denne prøverunda Så det kan jo ha vært noen dager før eller etter… men jeg pleier å være så regelmessig at jeg kunne stilt klokka etter syklus…
Da vil jeg nok mest sannsynlig tro at eggløsning skjedde senere enn antatt :Heartpink

MN92-32 år -B2- PP1-EL 24/9 - IKM 9/10

Litt motløs for denne PP etter å ha tatt en CB digital ultratidlig i dag tidlig som var negativ… noen andre som har hatt negativ tidligtest så sent, og likevel vært gravide?
Hos noen fester det seg sent, håpet er ikke ute før TR kommer ❤️ setter deg opp på listen og krysser fingrene for deg!

Når skal du teste igjen?:happy:

Tester igjen imorgen tidlig, da jeg drikker mye ila dagenda jeg ennå pumper meg en del(650ml'ish daglig). Urinen blir da utvannet, stort sett.
Leste du bytter ikm-gruppe, håper EL melder seg snart:signs003❤️

Tester igjen imorgen tidlig, da jeg drikker mye ila dagenda jeg ennå pumper meg en del(650ml'ish daglig). Urinen blir da utvannet, stort sett.
Leste du bytter ikm-gruppe, håper EL melder seg snart:signs003❤️
Ja, da skjønner jeg du tar det i morgen☺️ Spennende å se i morgen da!

Pumpet meg i kveld bare for å se hvor mye lille får i seg ved legging for å prøve å gi flaske istedenfor. Var bare snakk om 10ml til sammen på begge, så da tenker jeg å avslutte ammingen og få i gang syklusen igjen. Tror hun klarer seg fint uten den kosen❤️

Ja, da skjønner jeg du tar det i morgen☺️ Spennende å se i morgen da!

Pumpet meg i kveld bare for å se hvor mye lille får i seg ved legging for å prøve å gi flaske istedenfor. Var bare snakk om 10ml til sammen på begge, så da tenker jeg å avslutte ammingen og få i gang syklusen igjen. Tror hun klarer seg fint uten den kosen❤️
Vel, håper alle de andre damene her inne får positive tester og spire i magen, og at min spire kommer til våren, men det som skjer, det skjer:smiley-angelic001:Heartred

Man har mer melk enn det man får ut med pumping, bebis er mer effektiv:hilarious: Ja, de er jo snart ikke babyer dessa små lenger:woot::eek::shy: Gått så fort detta❤️

Her slutta F med puppen på natta helt av seg selv for 2 uker siden.. og nekter nå å amme i det hele tatt, så da pumper jeg 4xdaglig.. enn så lenge :angelic:

Back
Topp