Ja, det syntes jeg. Syns den ser like sterk ut som 5dpo otrivelle streken din!Den er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det syntes jeg. Syns den ser like sterk ut som 5dpo otrivelle streken din!Den er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Ååh så godt, jeg tenkte det sammeJa, det syntes jeg. Syns den ser like sterk ut som 5dpo otrivelle streken din!
Så kjipt... Lykke til i neste PP!Jeg kan settes på TR
Ja, jeg synes den ser sterkere ut!! Krysser fingreneDen er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Mye sterkere GratulererDen er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Den testen kan vel tas 6 dager dager før ventet mens? Men, jeg ser du har skrevet at du hadde EL 24. september, som vil si du er 13 DPO? Stemmer det?MN92-32 år -B2- PP1-EL 24/9 - IKM 9/10
Litt motløs for denne PP etter å ha tatt en CB digital ultratidlig i dag tidlig som var negativ… noen andre som har hatt negativ tidligtest så sent, og likevel vært gravide?
Sannsynligvis… ikke testet for eggløsning denne prøverunda Så det kan jo ha vært noen dager før eller etter… men jeg pleier å være så regelmessig at jeg kunne stilt klokka etter syklus…Den testen kan vel tas 6 dager dager før ventet mens? Men, jeg ser du har skrevet at du hadde EL 24. september, som vil si du er 13 DPO? Stemmer det?
egget kan feste seg så seint som 12 DPOMN92-32 år -B2- PP1-EL 24/9 - IKM 9/10
Litt motløs for denne PP etter å ha tatt en CB digital ultratidlig i dag tidlig som var negativ… noen andre som har hatt negativ tidligtest så sent, og likevel vært gravide?
Da vil jeg nok mest sannsynlig tro at eggløsning skjedde senere enn antattSannsynligvis… ikke testet for eggløsning denne prøverunda Så det kan jo ha vært noen dager før eller etter… men jeg pleier å være så regelmessig at jeg kunne stilt klokka etter syklus…
Hos noen fester det seg sent, håpet er ikke ute før TR kommer setter deg opp på listen og krysser fingrene for deg!MN92-32 år -B2- PP1-EL 24/9 - IKM 9/10
Den er sterkere, eller? Vis vedlegget 445635
Når skal du teste igjen?8dpo og negative tester... vel, med bebis nr 6 fikk jeg positive tester 8dpo om kvelden Synes jeg har unormalt mye luft i magen- det er et vanlig symptom for meg når jeg er gravid
Vis vedlegget 445627
Tørr ikke svare ja på det helt enda Tester igjen i morgenVeldig fin strek!
Vil du settes på gravid?
Når skal du teste igjen?
Ja, da skjønner jeg du tar det i morgen Spennende å se i morgen da!Tester igjen imorgen tidlig, da jeg drikker mye ila dagenda jeg ennå pumper meg en del(650ml'ish daglig). Urinen blir da utvannet, stort sett.
Leste du bytter ikm-gruppe, håper EL melder seg snart
Vel, håper alle de andre damene her inne får positive tester og spire i magen, og at min spire kommer til våren, men det som skjer, det skjerJa, da skjønner jeg du tar det i morgen Spennende å se i morgen da!
Pumpet meg i kveld bare for å se hvor mye lille får i seg ved legging for å prøve å gi flaske istedenfor. Var bare snakk om 10ml til sammen på begge, så da tenker jeg å avslutte ammingen og få i gang syklusen igjen. Tror hun klarer seg fint uten den kosen