Pingpling
Betatt av forumet
Oi! Godt å vite at det i det minste er en sjanse for at jeg ikke bare innbiller meg altJeg begynte å kjenne på symptomer 4 dpo denne gangen. De to siste graviditetene før det startet det 2 dpo![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Godt å vite at det i det minste er en sjanse for at jeg ikke bare innbiller meg altJeg begynte å kjenne på symptomer 4 dpo denne gangen. De to siste graviditetene før det startet det 2 dpo![]()

Gratulerer!!![]()
Gratulerer, så gøy![]()
Tusen takk alle sammenGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Det ser jo ut som markant økning fra i går vil jeg si

ååh gratulerer så mye!!

Jeg ser noe dær… blir spennende å se om det utvikler segFørste test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?![]()
Krysser fingrene for deg 
Første test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?![]()

Dere er gode, mannen tror 100% at jeg ser synerJeg ser noe dær… blir spennende å se om det utvikler segKrysser fingrene for deg
![]()
Utrolig lite, men samtidig tidlig..så det er jo håp! Jaa, spennende å se! Takk 

Ser noeFørste test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?![]()

Dere er gode, mannen tror 100% at jeg ser synerUtrolig lite, men samtidig tidlig..så det er jo håp! Jaa, spennende å se! Takk
Hvilken dpo begynner du å teste mama?![]()
Krysser fingrene!Jo, er 100% sikkert at det er babystrek
Jeg tenker å teste når jeg er 8dpo, er 5dpo idagHar førhen fått positiv 6dpo, 8 dpo, 10dpo og 8dpo
️

Jeg ser!Første test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?![]()