IKM uke 41

Kjenner testetrangen melder seg veldig når jeg ser folk er godt i gang her, og ikke minst får streker :love7 Selv er jeg bare 5dpo, så er jo altfor tidlig. Men har liten tro på at jeg klarer å holde meg lenger enn til i morgen når jeg er 6 dpo, og det skal være MULIG å teste pos. Men er vel høyst usannsynlig :laughing002
 
IMG_9973.jpeg
IMG_9974.jpeg
 
Nestn så jeg synes de vises bedre på bilde enn i virkeligheten :jimlad: Noen som har opplevd det?
Vis vedlegget 445461
Det er jo fullt mulig. Men nå har du streker på alle forskjellige testene fra forskjellige produsenter, så det er jo garantert en babystrek :love7
 
Mye murringer i dag, øm i magen, og mye utflod. Reiv i magen når jeg nøys i ste! Tro om man overanalyserer kroppen når man prøver? Tro om det alltid er sånn for meg før mensen, men at jeg bare legger ekstra merke til det nå?! :hilarious: Blir kokko av å være prøver iallefall, det er sikkert!:laughing001
 
Ja skal det, tror du den slår ut tidligere enn strimlene? Har du erfaring med de?
Nei, tror ikke den slår ut tidligere. Men den slår ut når du ser strekene dine godt irl:angelic:
 
Nestn så jeg synes de vises bedre på bilde enn i virkeligheten :jimlad: Noen som har opplevd det?
Vis vedlegget 445461
Ikke for å være pessimist, men har du prøvd å dyppe en i vann og se? Noen ganger har det hent at meg at det ser ut som det er en strek der, men så er det bare test-linjen som er synlig selv uten fargestoff.
 
Back
Topp