IKM uke 41

Klarte ikke dy meg, måtte snike meg unna for en liten teste pause på jobb :hilarious:
Og jeg ser strek på BEGGE!!!
IMG_1541.jpeg
 
Huff, tror bare jeg er uheldig med testene mine…
Ja jeg kan ikke forstå om det der ikke er riktig. Den er jo fin og sterk. Jeg hadde begitt meg ut på en digital ultratidlig :angelic:
 
Jaa det er streker der!!:dummy1::dummy:
Gleder meg til å se digital senere!!!
Veldig frista til å kjøpe inn digital med ukesindikator. Kommer nok til å spare den i så fall til over helga, men den digitale ultratidligtesten fra Clearblue ryker nok i løpet av ettermiddagen/kvelden i dag :excited001
Please, please, pleeeeeeeeeease la den bli positiv :smiley-angelic001
 
Håper strekene bli sterkere hos dere Brutus og Førstegangsmamma.
7 dpo I dag og heldigvis har ikke testetrangen kommet enda. Kjenner ingenting, mulig en bitteliten murring i går kveld så har ikke troen. Glad jeg har time hos gynekologen den 17 og kan begynne utredning :)
Tusen takk :love7 Håper det bli babystrek på deg også etterhvert:love7 gleder meg til å se tester hvis du har planer om det:)
 
Tusen takk :love7 Håper det bli babystrek på deg også etterhvert:love7 gleder meg til å se tester hvis du har planer om det:)
Takk :love2 Håper virkelig jeg også, jenta mi ble 9 år forrige uke og vi ønsker oss alle et søsken veldig sterkt :Heartred
Planen er å vente med tester til mandag morgen men jeg kjenner meg selv så det blir nok før
Blir en spennende helg og neste uke som er vår uke :Heartred:Heartred
 
Back
Topp