Er det Makesure tester med batchnummer som slutter på 2032 du bruker?Ja muligens, blir nokk et par tester til idag latterlig men er testetøs
De er hvertfall blitt «kjent» for å være skikkelig dårlige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det Makesure tester med batchnummer som slutter på 2032 du bruker?Ja muligens, blir nokk et par tester til idag latterlig men er testetøs
Ja det er det…. Men så har jeg og testet med metode sine- de er ikke noe sterkere heller, men så slo vell de og ut sent?Er det Makesure tester med batchnummer som slutter på 2032 du bruker?
De er hvertfall blitt «kjent» for å være skikkelig dårlige
Dét er en fin strek!
Helt riktig!Ja det er det…. Men så har jeg og testet med metode sine- de er ikke noe sterkere heller, men så slo vell de og ut sent?
Jaa det er streker der!!Klarte ikke dy meg, måtte snike meg unna for en liten teste pause på jobb
Og jeg ser strek på BEGGE!!!
Vis vedlegget 445455
Ja!!! Babystrek!Klarte ikke dy meg, måtte snike meg unna for en liten teste pause på jobb
Vis vedlegget 445455
Huff, tror bare jeg er uheldig med testene mine…Dét er en fin strek!
Ææææ, det er babystrekKlarte ikke dy meg, måtte snike meg unna for en liten teste pause på jobb
Vis vedlegget 445455
Ja jeg kan ikke forstå om det der ikke er riktig. Den er jo så fin og sterk. Jeg hadde begitt meg ut på en digital ultratidligHuff, tror bare jeg er uheldig med testene mine…
Jaa, prøver å holde meg en stund nå å ta en ny om ett par timerJa jeg kan ikke forstå om det der ikke er riktig. Den er jo så fin og sterk. Jeg hadde begitt meg ut på en digital ultratidlig
Veldig frista til å kjøpe inn digital med ukesindikator. Kommer nok til å spare den i så fall til over helga, men den digitale ultratidligtesten fra Clearblue ryker nok i løpet av ettermiddagen/kvelden i dagJaa det er streker der!!
Gleder meg til å se digital senere!!!
Så spennende!!!!Veldig frista til å kjøpe inn digital med ukesindikator. Kommer nok til å spare den i så fall til over helga, men den digitale ultratidligtesten fra Clearblue ryker nok i løpet av ettermiddagen/kvelden i dag
Please, please, pleeeeeeeeeease la den være positiv
Klarte ikke dy meg, måtte snike meg unna for en liten teste pause på jobb
Vis vedlegget 445455
Tusen takk Håper det bli babystrek på deg også etterhvert gleder meg til å se tester hvis du har planer om detHåper strekene bli sterkere hos dere Brutus og Førstegangsmamma.
7 dpo I dag og heldigvis har ikke testetrangen kommet enda. Kjenner ingenting, mulig en bitteliten murring i går kveld så har ikke troen. Glad jeg har time hos gynekologen den 17 og kan begynne utredning
Ser!! Så spennende krysser fingrene! Blir spennende med digitalKlarte ikke dy meg, måtte snike meg unna for en liten teste pause på jobb
Vis vedlegget 445455
Takk Håper virkelig jeg også, jenta mi ble 9 år forrige uke og vi ønsker oss alle et søsken veldig sterktTusen takk Håper det bli babystrek på deg også etterhvert gleder meg til å se tester hvis du har planer om det
Ja, det skjønner jeg! Krysser fingrene for degTakk Håper virkelig jeg også, jenta mi ble 9 år forrige uke og vi ønsker oss alle et søsken veldig sterkt
Planen er å vente med tester til mandag morgen men jeg kjenner meg selv så det blir nok før
Blir en spennende helg og neste uke som er vår uke
Tar du digital da? Så sykt spennende! Lever av deres tester jeg nå! Gøy!Jaa, prøver å holde meg en stund nå å ta en ny om ett par timer