IKM uke 41

Ja, det var litt vel mye spenning for min del:nailbiting::smiley-ashamed005:p Håper så masse på dine vegne:smiley-angelic001❤️ Første pp på dere?❤️ Jeg er kun 4 dpo, og ingen symptomer så lang❤️ Hva med deg?❤️
Jo takk❤️ Ja, venter fremdeles på EL så vi får se når det skjer noe. Ikke fått tilbake mensen enda. La inn aksjer når jeg trodde EL nærmet seg for 1 uke siden, men i følge tempen så er det nok ikke skjedd noe enda:dead: Hvordan blir det å få en til nå om det blir slik? Setter det i gang lysten på en til allerede?:joyful:
 
Jo takk❤️ Ja, venter fremdeles på EL så vi får se når det skjer noe. Ikke fått tilbake mensen enda. La inn aksjer når jeg trodde EL nærmet seg for 1 uke siden, men i følge tempen så er det nok ikke skjedd noe enda:dead: Hvordan blir det å få en til nå om det blir slik? Setter det i gang lysten på en til allerede?:joyful:

Ahaa, ja, da er det jo litt vanskeligere, når mens ikke er kommet ennå. Jeg har hatt 6 sykluser allerede:bag: Ville gjerne ventet til våren med prøvingen(da jeg har hyperemesis i mine svangerskap som kan vare til alt fra uke 13 til uke 27)men om jeg er gravid, så ønsker vi den lille velkommen:Heartblue:Heartred:Heartpink
 
10 dpo og dagens negative tester (tror jeg):
Vis vedlegget 445373
Tatt på delvis utvannet urin.
Etter å ha nistirret litt på Metode testen, kan det være jeg ser noe, men føler liksom at det er på feil plass og at jeg «ønsker frem» en strek der :pompus:

Klarer sikkert ikke dy meg fra å ta en til senere i kveld dersom jeg får konsentrert urin, men prøver å unngå å røpe testinga til mannen for han blir bare oppgitt over at jeg henger meg sånn opp i det :shy:

Skimter noe på begge :smiley-angelic001 :Heartpink
 
:nailbiting: :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
IMG_1537.jpeg

IMG_1538.jpeg

Kan det være …?
 
Ahaa, ja, da er det jo litt vanskeligere, når mens ikke er kommet ennå. Jeg har hatt 6 sykluser allerede:bag: Ville gjerne ventet til våren med prøvingen(da jeg har hyperemesis i mine svangerskap som kan vare til alt fra uke 13 til uke 27)men om jeg er gravid, så ønsker vi den lille velkommen:Heartblue:Heartred:Heartpink
Skjønner godt du trenger en god pause! Veldig imponert over alle svangerskapene du har gått igjennom med den kvalmen!:facepalm: Her sitter jeg og gruer meg til en ny graviditet med dårlig hofte og bekken som gjør meg nærmest sengeliggende. Men heller det enn å være kvalm:depressed:
 
Feirer/sørger - alt ettersom.
Feirer CD2 allerede, eller sørger over ultrahvite tester og blødning!
Uansett - med ett glas Cremant - i min splitter nye, sinnsykt deilige sofa :dance011
 
hallo det ER! Gratulerer :love7
Tusen takk!
Er liksom ikke helt overbevist om at det virkelig er babystrek… og så er jeg jo selvfølgelig livredd for ny kjemisk eller MA (eller SA)!
Måtte du klamre deg fast lille spire.

Lurer på hvor lenge jeg må vente før en digital slår ut… eneste måten å få overbevist mannen.
Han må ha det svart på hvitt for å bli overbevist.
 
Tusen takk!
Er liksom ikke helt overbevist om at det virkelig er babystrek… og så er jeg jo selvfølgelig livredd for ny kjemisk eller MA (eller SA)!
Måtte du klamre deg fast lille spire.

Lurer på hvor lenge jeg må vente før en digital slår ut… eneste måten å få overbevist mannen.
Han må ha det svart på hvitt for å bli overbevist.
Gjetter ut på dagen i morgen:angelic::angelic::angelic:
 
Gjetter ut på dagen i morgen:angelic::angelic::angelic:
Mulig jeg prøver meg på den andre digitale ultratidlige testen fra Clearblue jeg har.
Litt irriterende at vi skal kjøre utover til svigers på lørdag :shifty: For planen er å denne gangen holde det for oss selv helt til vi hvertfall har fått bekreftet hjerteslag.
 
Mulig jeg prøver meg på den andre digitale ultratidlige testen fra Clearblue jeg har.
Litt irriterende at vi skal kjøre utover til svigers på lørdag :shifty: For planen er å denne gangen holde det for oss selv helt til vi hvertfall har fått bekreftet hjerteslag.
Den må vel slå ut samtidig som de der vel… skal jo slå ut tidlig med sensitivitet på 10..:angelic:
 
Tusen takk!
Er liksom ikke helt overbevist om at det virkelig er babystrek… og så er jeg jo selvfølgelig livredd for ny kjemisk eller MA (eller SA)!
Måtte du klamre deg fast lille spire.

Lurer på hvor lenge jeg må vente før en digital slår ut… eneste måten å få overbevist mannen.
Han må ha det svart på hvitt for å bli overbevist.
Hadde tatt en digital i morgen på 2. urin❤️
 
Hadde tatt en digital i morgen på 2. urin❤️
Tror det må bli i morgen kveld… tester personlig sterkere på kvelden… er på jobb på 2. urin og vil ikke ta den dær.
Men har pakket med meg 2 tester (1 Makesure og 1 Metode test) for å ta på jobb hvis testetrangen tar overhånd :angelic:
 
Back
Topp