Så utrolig dårlig gjort med skyggestrekerNegativ test ikveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig dårlig gjort med skyggestrekerNegativ test ikveld
Ja…Så utrolig dårlig gjort med skyggestreker
Her komme eg og snike i ikm grupper for å se om eg ser nåken kjente! Forventa ikkje å sjå deg viste ikkje at dokk skulle ha fleire heller! Og kjente det såvidt litt at skulle prøvd på nr 5 nå for å havna i termingruppa med degMelder meg inn her, på tross av at OM jeg er gravid, så er det en "liten" oooops som er hendt Skal egentlig ikke begynne prøvingen før april/mai! Er 3 dpo idag og tester om 6 dager
Mamat2prinsesser&4prinser - 39 - B7 - PP ooops - 29/9 - 13/10
Ser strek på nederst10 dpo og dagens negative tester (tror jeg):
Vis vedlegget 445373
Tatt på delvis utvannet urin.
Etter å ha nistirret litt på Metode testen, kan det være jeg ser noe, men føler liksom at det er på feil plass og at jeg «ønsker frem» en strek der
Klarer sikkert ikke dy meg fra å ta en til senere i kveld dersom jeg får konsentrert urin, men prøver å unngå å røpe testinga til mannen for han blir bare oppgitt over at jeg henger meg sånn opp i det
Kan ane en skygge der jaDET ER JO EN STREK DER?! ER DET BARE MEG? HVORFOR BLIR DEN IKKE STERKERE?! Beklager frustrasjon
Vis vedlegget 445441
Jaa, men vært slik i 4 dager nåKan ane en skygge der ja
Jeg ser!! Har du prøvd forskjellige typer tester? Jeg skjønner frustrasjonen godtDET ER JO EN STREK DER?! ER DET BARE MEG? HVORFOR BLIR DEN IKKE STERKERE?! Beklager frustrasjon
Vis vedlegget 445441
Har metode sin å, skimter kansje en svak strek på den, men ikke store greiene…Jeg ser!! Har du prøvd forskjellige typer tester? Jeg skjønner frustrasjonen godt
Det ser ut som det er noe der. Hvor mange dpo er du nå?Har metode sin å, skimter kansje en svak strek på den, men ikke store greiene…Vis vedlegget 445442
9, men hatt samme streken siden 6dpo…Det ser ut som det er noe der. Hvor mange dpo er du nå?
Her komme eg og snike i ikm grupper for å se om eg ser nåken kjente! Forventa ikkje å sjå deg viste ikkje at dokk skulle ha fleire heller! Og kjente det såvidt litt at skulle prøvd på nr 5 nå for å havna i termingruppa med deg
Blir spennande å sjå
Fortsatt tidlig, det er jo bra. Jeg krysser fingrene for at den betyr baby og at streken blir sterkere!!!!9, men hatt samme streken siden 6dpo…
Den er tydeligere enn den forrige?
Ja muligens, blir nokk et par tester til idag latterlig men er testetøsDen er tydeligere enn den forrige?