IKM uke 41

Ja, det er liksom den nederste jeg har mest tro på… syns streken likevel ser veldig grå ut.
På bildet ser det ut som det også kan være noe på Makesure testen, men vanskelig å si da det er akkurat som et lite «hakk» på testen der strek to skal komme og at den derfor forstyrrer og gir inntrykk av at det er noe dær selv om det egentlig ikke er det.

Må vel nok en gang bare smøre meg med tålmodighet og se om jeg klarer å få konsentrert urin i ettermiddag/kveld :shifty:
Dette er altså en tålmodighetsprøve uten like :banghead:
Ja, jeg la også merke til hakket. Kan være noe i det du sier, samtidig ser jeg jo noe på den nederste. Ih, nå er det spennende altså :shy:
 
Tatt med ny type test
IMG_9931.jpeg
IMG_9926.jpeg
 
Ja, det er liksom den nederste jeg har mest tro på… syns streken likevel ser veldig grå ut.
På bildet ser det ut som det også kan være noe på Makesure testen, men vanskelig å si da det er akkurat som et lite «hakk» på testen der strek to skal komme og at den derfor forstyrrer og gir inntrykk av at det er noe dær selv om det egentlig ikke er det.

Må vel nok en gang bare smøre meg med tålmodighet og se om jeg klarer å få konsentrert urin i ettermiddag/kveld :shifty:
Dette er altså en tålmodighetsprøve uten like :banghead:
Jeg ser også på begge! iiiik!
 
Hyggelig av babyplan å komme med denne skyggen når jeg skulle legge vekk testegalskapen pga blødning!! (Vet ikke om man ser det på bildet) Vet ikke om det er riktig sted streken skal komme heller.
Det var dessverre litt etter 5 min og ingenting å skimte på videre tester :shifty: :bag: :laughing001
IMG_9418.jpeg
 
10 dpo og dagens negative tester (tror jeg):
Vis vedlegget 445373
Tatt på delvis utvannet urin.
Etter å ha nistirret litt på Metode testen, kan det være jeg ser noe, men føler liksom at det er på feil plass og at jeg «ønsker frem» en strek der :pompus:

Klarer sikkert ikke dy meg fra å ta en til senere i kveld dersom jeg får konsentrert urin, men prøver å unngå å røpe testinga til mannen for han blir bare oppgitt over at jeg henger meg sånn opp i det :shy:
Ser noe på begge!
 
Hyggelig av babyplan å komme med denne skyggen når jeg skulle legge vekk testegalskapen pga blødning!! (Vet ikke om man ser det på bildet) Vet ikke om det er riktig sted streken skal komme heller.
Det var dessverre litt etter 5 min og ingenting å skimte på videre tester :shifty: :bag: :laughing001
Vis vedlegget 445377
Ser også noe :wideyed:
Og trenger ikke engang zoome inn for å se noe heller…
 
Ser også noe :wideyed:
Og trenger ikke engang zoome inn for å se noe heller…
Vet… Men så nesten litt defekt ut. Tok en test til som jeg ikke så noe særlig på. Er redd jeg kommer til å bruke opp testene ila dagen:bag:
Så sykt dust å gi sånne skygger:hilarious:
 
Ok, kan føye på lista mi over mulige symptomer å være ekstremt vimsete :angelic:
På mandag hadde jeg time hos Statens vegvesen for å levere inn helseattest for fornying av nytt førerkort. Dro fra jobb og gikk på bussen. Hadde fått det for meg at jeg skulle til politiet for å fornye førerkortet og var ikke før 20 sek før jeg skulle til å gå av at jeg innså feilen. Heldigvis kunne jeg bare ta samme bussen videre og gå av på rett sted.
Nå nettopp skulle jeg sette litt hurtigvirkende insulin (er type 1 diabetiker), men klarte å prestere å heller sette døgndose sprøyta mi. Dro opp samme antall enheter som jeg bruker sette med den og innså ikke feilen før jeg hadde tatt 1 enhet (fikk heldigvis ikke satt de resterende 6 jeg hadde dradd opp).
Husker ikke akkurat hva det var jeg gjorde, men i går gjorde jeg også noe merkelig og mannen bare kikket rart på meg med et blikk som spurte «hva i alle dager holder du på med».
Krysser fingrene for at det er en bitte liten grunn til dette :binkybaby
 
Back
Topp