IKM uke 41

Uansett negative testet så klarer man ikke å slutte å teste :hilarious:
IMG_9917.jpeg
IMG_9919.jpeg
 
Bare 8 :hilarious: Så latterlig tidlig egt

Med bebis nr 5 testet jeg ikke positivt før 10 dpo sent om kvelden- masse håp ennå når du kun er 8dpo:happy119Testet positivt 8dpo på kvelden med bebis nr 6:love017
 
Jeg skal prøve metode sine tester senere idag- siden jeg har den dårlige batchen med makesure

Metode sine tester veldig dårlige og slår ut sent, så anbefaler ikke de❤️ Når du kun er 8 dpo, ville jeg testet på kvelden med MS på veldig konsentrert urin. Beste urinen synes jeg personlig selv er urin nr 2 om morgenen, altså ikke morgenurinen, men urinen når du går på do igjen andre gang(og da drikker man ikke når man står opp før man tisser igjen 2.gang):happy119
 
Dette er fra 8dpo sist gang med Babyplan tidlig stavtester(jeg foretrekker de)
Screenshot_20241003_112955_Gallery.jpg
Screenshot_20241003_113003_Gallery.jpg
Screenshot_20241003_113006_Gallery.jpg
 
Metode sine tester veldig dårlige og slår ut sent, så anbefaler ikke de❤️ Når du kun er 8 dpo, ville jeg testet på kvelden med MS på veldig konsentrert urin. Beste urinen synes jeg personlig selv er urin nr 2 om morgenen, altså ikke morgenurinen, men urinen når du går på do igjen andre gang(og da drikker man ikke når man står opp før man tisser igjen 2.gang):happy119
Ja skal ta ikveld etter jobb også :happy:
 
10 dpo og dagens negative tester (tror jeg):
IMG_1532.jpeg

Tatt på delvis utvannet urin.
Etter å ha nistirret litt på Metode testen, kan det være jeg ser noe, men føler liksom at det er på feil plass og at jeg «ønsker frem» en strek der :pompus:

Klarer sikkert ikke dy meg fra å ta en til senere i kveld dersom jeg får konsentrert urin, men prøver å unngå å røpe testinga til mannen for han blir bare oppgitt over at jeg henger meg sånn opp i det :shy:
 
10 dpo og dagens negative tester (tror jeg):
Vis vedlegget 445373
Tatt på delvis utvannet urin.
Etter å ha nistirret litt på Metode testen, kan det være jeg ser noe, men føler liksom at det er på feil plass og at jeg «ønsker frem» en strek der :pompus:

Klarer sikkert ikke dy meg fra å ta en til senere i kveld dersom jeg får konsentrert urin, men prøver å unngå å røpe testinga til mannen for han blir bare oppgitt over at jeg henger meg sånn opp i det :shy:
Synes jeg kan aaaane noe på begge to, kanskje spesielt den nederste :love7
 
5 eller muligens 6 dpo i dag, syklusen pleier alltid å være mellom 27 og 29 dager og nå blør jeg plutselig litt. Noen som har opplevd det tidligere??
 
Synes jeg kan aaaane noe på begge to, kanskje spesielt den nederste :love7
Ja, det er liksom den nederste jeg har mest tro på… syns streken likevel ser veldig grå ut.
På bildet ser det ut som det også kan være noe på Makesure testen, men vanskelig å si da det er akkurat som et lite «hakk» på testen der strek to skal komme og at den derfor forstyrrer og gir inntrykk av at det er noe dær selv om det egentlig ikke er det.

Må vel nok en gang bare smøre meg med tålmodighet og se om jeg klarer å få konsentrert urin i ettermiddag/kveld :shifty:
Dette er altså en tålmodighetsprøve uten like :banghead:
 
Back
Topp