Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Jeg svidde av en test tilUansett negative testet så klarer man ikke å slutte å teste Vis vedlegget 445355Vis vedlegget 445356
Hvor mange dpo er du? Synes jeg skimter noe på det nederste bildetUansett negative testet så klarer man ikke å slutte å teste Vis vedlegget 445355Vis vedlegget 445356
Du er 9 DPO?Uansett negative testet så klarer man ikke å slutte å teste Vis vedlegget 445355Vis vedlegget 445356
Ja, drittFøler med deg! Jeg svidde av en test til
Bare 8 Så latterlig tidlig egtDu er 9 DPO?
Kan dessverre ikke se noe, men det er jo fremdeles tidlig
Jeg skal prøve metode sine tester senere idag- siden jeg har den dårlige batchen med makesureHvor mange dpo er du? Synes jeg skimter noe på det nederste bildet
Da er det mange dager igjen med håpBare 8 Så latterlig tidlig egt
Det blir spennende!Da er det mange dager igjen med håp
Men, skjønner det er dritt når den er negativ. 4 dager til jeg skal begynne å teste, og kjenner jeg gruer meg.
Bare 8 Så latterlig tidlig egt
Jeg skal prøve metode sine tester senere idag- siden jeg har den dårlige batchen med makesure
Ja skal ta ikveld etter jobb ogsåMetode sine tester veldig dårlige og slår ut sent, så anbefaler ikke de Når du kun er 8 dpo, ville jeg testet på kvelden med MS på veldig konsentrert urin. Beste urinen synes jeg personlig selv er urin nr 2 om morgenen, altså ikke morgenurinen, men urinen når du går på do igjen andre gang(og da drikker man ikke når man står opp før man tisser igjen 2.gang)
Ja skal ta ikveld etter jobb også
Synes jeg kan aaaane noe på begge to, kanskje spesielt den nederste10 dpo og dagens negative tester (tror jeg):
Vis vedlegget 445373
Tatt på delvis utvannet urin.
Etter å ha nistirret litt på Metode testen, kan det være jeg ser noe, men føler liksom at det er på feil plass og at jeg «ønsker frem» en strek der
Klarer sikkert ikke dy meg fra å ta en til senere i kveld dersom jeg får konsentrert urin, men prøver å unngå å røpe testinga til mannen for han blir bare oppgitt over at jeg henger meg sånn opp i det
Ja, det er liksom den nederste jeg har mest tro på… syns streken likevel ser veldig grå ut.Synes jeg kan aaaane noe på begge to, kanskje spesielt den nederste
Kan være implantasjonsblødning! Krysser fingrene for at det er det5 eller muligens 6 dpo i dag, syklusen pleier alltid å være mellom 27 og 29 dager og nå blør jeg plutselig litt. Noen som har opplevd det tidligere??