IKM uke 41

Jeg er mest sannsynlig 7 eller 8 dpo i dag (absolutt maks 9)
Allikevel blir jeg sykt deprimert av negative tester :shifty: som om de burde vært positive for flere uker siden:bag:
Noen som vil dele sine erfaringer med når dere fikk alle første positive strek?
På mine to andre svangerskap var det 7-8 dpo og 8-9 mener jeg. :hungry:
Svangerskap 1: testet positivt 18 dpo (første test)
Svangerskap 2: testet positivt 15 dpo (første test)
Svangerskap 3 (kjemisk): første positive test 13 dpo (startet testing 7 dpo)
Svangerskap 4 (endte i MA): første positive test 9 dpo (kunne så vidt skimte noe… fikk sikker bekreftelse 10 dpo)
Svangerskap 5 (kjemisk): såvidt antydning til positiv test 12 dpo

Svangerskap 1: testet positivt 18 dpo (første test)
Svangerskap 2: testet positivt 15 dpo (første test)
Svangerskap 3 (kjemisk): første positive test 13 dpo (startet testing 7 dpo)
Svangerskap 4 (endte i MA): første positive test 9 dpo (kunne så vidt skimte noe… fikk sikker bekreftelse 10 dpo)
Svangerskap 5 (kjemisk): såvidt antydning til positiv test 12 dpo
Takk for utfyllende svar. Og lei meg for alt du har måtte gå gjennom. Håper spiren sitter snart <3

Noen som har erfaring med metode sine tester forresten? Har kun de liggende hjemme nå:) 7 stk
Brukte de før jeg tok i bruk Makesure. De slår relativt sent ut.
Her ser du forskjell på Makesure (blå) og Metode (rosa) testene:
IMG_1528.jpeg

Ikke tatt på samme urin da, men fortsatt betydeligere sterkere på Makesure (tatt med 2,5 timers mellomrom)

Takk for svar! Greit å vite. Kjøper Makesure til eventuell neste pp:happy119
Vær obs på at batchnummer som slutter på 2032 har utrolig dårlig fargestoff. Hvis du kun får tak i de batchen ville jeg nok heller gått for Metode/et annet merke

Skjønner ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for dette :arghh:
Klarte ikke la være å ta en ny test da jeg fikk skikkelig konsentrert urin… selvfølgelig negativ.
Og så klarer ikke dumme meg å la være å se på den 15 min senere selv om jeg vet at resultatet er ugyldig.
Dumme dumme dumme meg :banghead:

Er egentlig nå overbevist om at vi ikke lyktes denne runden heller til tross for flere symptomer.

5dpo, 7 dager siden Ovitrelle. Greide ikke å la være å ta en test bare for å se hvor mye hCG jeg har i kroppen. Ble veldig overrasket over hvor lite utslag det er allerede! Tar en ny om tre dager som jeg forventer er helt negativ, så kan jeg begynne testekjørtet 10dpo. Har forøvrig bare 5 tester hjemme, som jeg skal prøve å holde meg til :laughing002IMG_9131.jpeg

Skjønner ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for dette :arghh:
Klarte ikke la være å ta en ny test da jeg fikk skikkelig konsentrert urin… selvfølgelig negativ.
Og så klarer ikke dumme meg å la være å se på den 15 min senere selv om jeg vet at resultatet er ugyldig.
Dumme dumme dumme meg :banghead:

Er egentlig nå overbevist om at vi ikke lyktes denne runden heller til tross for flere symptomer.
Så du noe da?
Jeg klarer heller ikke la vært. Ser på de timer etterpå og :hilarious:

Samme her… :shifty: har babyplan også. Men har svidd av alt for mange allerede!!!:bag:

Selverklært testetøs deluxe her:smiley-angelic006 og svir fort av 40 tester i hver PP... blir fort dyrt :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed005 :hilarious: De testene jeg synes er best er BP early stavtester, MS og CB+ tester:happy119 Jeg og mannen min har 6 barn sammen, så er blitt noen tester gjennem årenes løp:p

Selverklært testetøs deluxe her:smiley-angelic006 og svir fort av 40 tester i hver PP... blir fort dyrt :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed005 :hilarious: De testene jeg synes er best er BP early stavtester, MS og CB+ tester:happy119 Jeg og mannen min har 6 barn sammen, så er blitt noen tester gjennem årenes løp:p
Wow! 6 unger:love7og jeg som er redd for at 3 blir for mye arbeid:angelic:
Jeg har svidd av 10 babyplan på to dager. Er jo helt galskap! Og nå teller jeg ikke med alle makesure jeg har tatt siden lørdag:dead::bag::smiley-ashamed008
Gud bedre meg:laughing001

Prøver dere på nr 7 nå?
Edit: så der står på første siden!

Jammen ikke verst med 7 kids! Vi er også i PP: ooooops :hilarious: Også skulle vi egentlig bare se hvordan det gikk og kanskje ikke gjøre noe mer i fremtiden. Men vi tror vi vil ha en til. Det er bare mye frem og tilbake:angelic:

Last edited:
Melder meg inn her, på tross av at OM jeg er gravid, så er det en "liten" oooops som er hendt :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed004 Skal egentlig ikke begynne prøvingen før april/mai! Er 3 dpo idag og tester om 6 dager:angelic:

Mamat2prinsesser&4prinser - 39 - B7 - PP ooops - 29/9 - 13/10 :Heartpink
Guud så spennende:D Tenk om vi havner i samme termingruppe igjen! Har du noen symptomer?

Da er jeg eeeendelig i DPO-land, DPO 1 i dag. Men tror fortsatt IKM er i uke 41, så holder meg i denne gruppen! Men gjett om jeg blir utålmodig når så mange av dere allerede er på teste-stadiet, haha! Lykke til alle sammen i hvert fall :)

Back
Topp