IKM uke 41

Hmmm
IMG_9888.jpeg

Hadde termin 17.01.2025, men ble oppdaget MA når jeg var på privat UL når jeg var 8+3. Utviklinga hadde stoppet i begynnelsen av uke 6 (5+x) :sad010
Hadde kjemisk i april og august… så dersom jeg er gravid nå er det min 4. graviditet i løpet av 6 mnd.
Åh så leit :sorry: Det er tøft med MA, hadde det selv i juli.
Håper dette blir siste svangerskapet du har for å få en baby❤️

:dance011Denne uken her går ulidelig sakte.. 5 dpo og heldigvis siste dagen med ananas :smiley-bounce012 :smiley-bounce012
Kjenner ingenting i kroppen og skal prøve å holde meg fra testing til mandag morgen da er jeg 10 dpo.

Dagens negative test, 9 dpo:
IMG_1526.jpeg

Hvis jeg legger godviljen til, kan jeg kansje se en ultrasvak antydning til strek i virkeligheten… men slettes ikke utenkelig at det er ønsketenkning.
Kjenner at jeg blir skikkelig sint på denne kroppen hvis det viser seg at jeg ikke er gravid… kan ikke være lov å holde noen for narr på den måten :sour:

Er forsåvidt hjemme fra jobb i dag også. Fikk 100 % sykemelding f.o.m. i dag t.o.m. fredag. Beskrev noen av symptomene mine i meldinga til legen og han sa det kunne være jeg var gravid, men at hodepinen også kan skyldes ulike typer virus som går eller corona. Hadde ikke engang streifet meg at corona selvfølgelig kan være årsaken til hodepina jeg har hatt så og si konstant siden tidlig forrige uke (hadde opphold på to dager før den returnerte i dag… men har ikke hørt at det også kan medføre kvalme og innimellom kraftige kramper i magen, men er sikkert fullt mulig at det er årsaken til det).
Snakket med nærmeste leder og nevnte at jeg hadde lyst til å prøve meg på jobb i morgen hvis formen hvertfall er sånn noenlunde ok. Kan alltids dra hjem hvis det blir for ille. Skal også benytte sjansen til å stikke innom et apotek og kjøpe noen Metode strimmeltester.
Fikk veldig svakt positivt på de i mai da jeg var 10 dpo.
Vil ha noe annet enn bare de kjempe dårlige fra Makesure (og den dyre digitale jeg har igjen).

Last edited:
Dagens negative test, 9 dpo:
Vis vedlegget 445290
Hvis jeg legger godviljen til, kan jeg kansje se en ultrasvak antydning til strek i virkeligheten… men slettes ikke utenkelig at det er ønsketenkning.
Kjenner at jeg blir skikkelig sint på denne kroppen hvis det viser seg at jeg ikke er gravid… kan ikke være lov å holde noen for narr på den måten :sour:

Er forsåvidt hjemme fra jobb i dag også. Fikk 100 % sykemelding f.o.m. i dag t.o.m. fredag. Beskrev noen av symptomene mine i meldinga til legen og han sa det kunne være jeg var gravid, men at hodepinen også kan skyldes ulike typer virus som går eller corona. Hadde ikke engang streifet meg at corona selvfølgelig kan være årsaken til hodepina jeg har hatt så og si konstant siden tidlig forrige uke (hadde opphold på to dager før den returnerte i dag… men har ikke hørt at det også kan medføre kvalme og innimellom kraftige kramper i magen, men er sikkert fullt mulig at det er årsaken til det).
Snakket med nærmeste leder og nevnte at jeg hadde lyst til å prøve meg på jobb i morgen hvis formen hvertfall er sånn noenlunde ok. Kan alltids dra hjem hvis det blir for ille. Skal også benytte sjansen til å stikke innom et apotek og kjøpe norn Metode strimmeltester.
Fikk veldig svakt positivt på de i mai da jeg var 10 dpo.
Vil ha noe annet enn bare de kjempe dårlige fra Makesure (og den dyre digitale jeg har igjen).
Huff. Føler sånn med deg!
Har selv hatt skikkelige rare symptomer som jeg ellers ikke har, skikkelig følelsen av at jeg er gravid. Tenker hver gang jeg tester at «nå må jo streken komme». Selvom jeg samtidig er sikker på at den er negativ.
Jeg har testet positiv med begge mine første tidlig, så håpet svinner hen.
Har heller aldri hatt mellomblødninger slik som nå, så syns kroppen virkelig driver jøn med meg! Ikke snillt :angelic:

Håper formen blir bedre og at det snart kommer en usannsynlig fin babystrek på testene <33

Melder meg inn her, på tross av at OM jeg er gravid, så er det en "liten" oooops som er hendt :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed004 Skal egentlig ikke begynne prøvingen før april/mai! Er 3 dpo idag og tester om 6 dager:angelic:

Mamat2prinsesser&4prinser - 39 - B7 - PP ooops - 29/9 - 13/10 :Heartpink

Vondt i puppene og murringer i magen :nailbiting:
Skal du teste mer idag? Hihi. Sååå gøy. Det der må jo være babystrek! Kom vonde bryster nå eller hatt siden du stod opp? Er så spennende å følge med dere med positive tester:happy:

Jeg er mest sannsynlig 7 eller 8 dpo i dag (absolutt maks 9)
Allikevel blir jeg sykt deprimert av negative tester :shifty: som om de burde vært positive for flere uker siden:bag:
Noen som vil dele sine erfaringer med når dere fikk alle første positive strek?
På mine to andre svangerskap var det 7-8 dpo og 8-9 mener jeg. :hungry:

Allikevel blir jeg sykt deprimert av negative tester :shifty: som om de burde vært positive for flere uker siden:bag:
Sist fikk jeg positiv 9dpo

5 eller 6 dpo i dag ut i fra tegn på EL forrige uke å det begynner virkelig å klø skikkelig i testetrangen her.. hjelp:happy090 Planen er å vente til minimum fredag, helst lørdag/søndag:facepalm:

Noen som har erfaring med metode sine tester forresten? Har kun de liggende hjemme nå:) 7 stk

8 DPO i de fem første svangerskapene (3 endte i SA, 2 levendefødte), 7 DPO i sjette svangerskap (endte i MA i uke 7). :Heartpink

Back
Topp