Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der ser jeg to streker!!!
Jeg og, men er bare 7dpoDer ser jeg to streker!!!
Åh så leit Det er tøft med MA, hadde det selv i juli.Hadde termin 17.01.2025, men ble oppdaget MA når jeg var på privat UL når jeg var 8+3. Utviklinga hadde stoppet i begynnelsen av uke 6 (5+x)
Hadde kjemisk i april og august… så dersom jeg er gravid nå er det min 4. graviditet i løpet av 6 mnd.
Mener jeg ser noe der
Huff. Føler sånn med deg!Dagens negative test, 9 dpo:
Vis vedlegget 445290
Hvis jeg legger godviljen til, kan jeg kansje se en ultrasvak antydning til strek i virkeligheten… men slettes ikke utenkelig at det er ønsketenkning.
Kjenner at jeg blir skikkelig sint på denne kroppen hvis det viser seg at jeg ikke er gravid… kan ikke være lov å holde noen for narr på den måten
Er forsåvidt hjemme fra jobb i dag også. Fikk 100 % sykemelding f.o.m. i dag t.o.m. fredag. Beskrev noen av symptomene mine i meldinga til legen og han sa det kunne være jeg var gravid, men at hodepinen også kan skyldes ulike typer virus som går eller corona. Hadde ikke engang streifet meg at corona selvfølgelig kan være årsaken til hodepina jeg har hatt så og si konstant siden tidlig forrige uke (hadde opphold på to dager før den returnerte i dag… men har ikke hørt at det også kan medføre kvalme og innimellom kraftige kramper i magen, men er sikkert fullt mulig at det er årsaken til det).
Snakket med nærmeste leder og nevnte at jeg hadde lyst til å prøve meg på jobb i morgen hvis formen hvertfall er sånn noenlunde ok. Kan alltids dra hjem hvis det blir for ille. Skal også benytte sjansen til å stikke innom et apotek og kjøpe norn Metode strimmeltester.
Fikk veldig svakt positivt på de i mai da jeg var 10 dpo.
Vil ha noe annet enn bare de kjempe dårlige fra Makesure (og den dyre digitale jeg har igjen).
Skal du teste mer idag? Hihi. Sååå gøy. Det der må jo være babystrek! Kom vonde bryster nå eller hatt siden du stod opp? Er så spennende å følge med dere med positive testerVondt i puppene og murringer i magen
Ja skal teste i 8-9 tiden tenkte jeg Ikke hatt tidligere idag så kan være helt tilfeldig!Skal du teste mer idag? Hihi. Sååå gøy. Det der må jo være babystrek! Kom vonde bryster nå eller hatt siden du stod opp? Er så spennende å følge med dere med positive tester
Neeei så gøy. HihiJa skal teste i 8-9 tiden tenkte jeg Ikke hatt tidligere idag så kan være helt tilfeldig!
Sist fikk jeg positiv 9dpoJeg er mest sannsynlig 7 eller 8 dpo i dag (absolutt maks 9)
Allikevel blir jeg sykt deprimert av negative tester som om de burde vært positive for flere uker siden
Noen som vil dele sine erfaringer med når dere fikk alle første positive strek?
På mine to andre svangerskap var det 7-8 dpo og 8-9 mener jeg.
8 DPO i de fem første svangerskapene (3 endte i SA, 2 levendefødte), 7 DPO i sjette svangerskap (endte i MA i uke 7).Jeg er mest sannsynlig 7 eller 8 dpo i dag (absolutt maks 9)
Allikevel blir jeg sykt deprimert av negative tester som om de burde vært positive for flere uker siden
Noen som vil dele sine erfaringer med når dere fikk alle første positive strek?
På mine to andre svangerskap var det 7-8 dpo og 8-9 mener jeg.