IKM uke 41

Her er mine idag, synes kansje jeg ser noe men er nokk mest ønsketenking
IMG_9877.jpeg
 
Da ligger man våken midt på natten etter dobesøk og sliter med å få sove igjen … noe som forsåvidt skjer hver gang jeg er gravid.
Og kvalmen og mage krampene er på plass igjen med samme styrke som i går da jeg gikk hjem fra jobb.
Fortsetter dette må jeg nok ta kontakt med lege ganske snart, men hadde vært fint om jeg i det minste kunne fått positiv test først :smiley-angelic001
Kjenner jeg er suuuuuuuuper følsom på siden av magen og kjenner det blir ei kjempe utforing å ta på seg strømpebukse før jeg skal på jobb :hungover:
Føles igjen som om jeg kan kaste opp hvert øyeblikk.
Har lest alle innleggene dine du har skrevet, og tenker at dette her må da vel bety at det er en liten en som graver seg inn :smiley-angelic001 er du 9dpo i dag?
Hvis ikke er «placebo» effekten av en sterkt ønsket graviditet meget kraftig:nailbiting:
 
Her er mine idag, synes kansje jeg ser noe men er nokk mest ønsketenking
Vis vedlegget 445264
Mulig jeg ser en kjempe svak strek på Babyplan testen… men vanskelig å si om det i såfall er skyggestrek eller starten på noe.
Hvordan er testene deres idag? :love7
Blir nok ikke test før en del senere fra meg i dag. Har veldig lyst til å prøve meg på den siste Babyplan testen jeg har dersom jeg får konsentrert urin, men litt «redd» det er for tidlig (9 dpo) og at jeg dermed kaster bort den siste gode (?) strimmeltesten jeg har.

Andre som har erfaring med Babyplan g-tester? Slår de ut sent/tidlig, er det vanlig å få skyggestreker, osv.?
 
Mulig jeg ser en kjempe svak strek på Babyplan testen… men vanskelig å si om det i såfall er skyggestrek eller starten på noe.

Blir nok ikke test før en del senere fra meg i dag. Har veldig lyst til å prøve meg på den siste Babyplan testen jeg har dersom jeg får konsentrert urin, men litt «redd» det er for tidlig (9 dpo) og at jeg dermed kaster bort den siste gode (?) strimmeltesten jeg har.

Andre som har erfaring med Babyplan g-tester? Slår de ut sent/tidlig, er det vanlig å få skyggestreker, osv.?
Jeg hadde ikke god erfaring med babyplan da jeg prøvde på første, men det er 6-7 år siden.
Hadde jeg vært deg så ville jeg spart den til i morgen, ihvertfall hvis symptomene dine fortsetter som i dag. Da gir du kroppen mest mulig tid til å produsere nok hCG til at det vil slå ut på testen :love7
 
Mulig jeg ser en kjempe svak strek på Babyplan testen… men vanskelig å si om det i såfall er skyggestrek eller starten på noe.

Blir nok ikke test før en del senere fra meg i dag. Har veldig lyst til å prøve meg på den siste Babyplan testen jeg har dersom jeg får konsentrert urin, men litt «redd» det er for tidlig (9 dpo) og at jeg dermed kaster bort den siste gode (?) strimmeltesten jeg har.

Andre som har erfaring med Babyplan g-tester? Slår de ut sent/tidlig, er det vanlig å få skyggestreker, osv.?
Liker egt ikke babyplan, myyye skyggestreker
 
Er det noen tappe-tafsere her inne?
Jeg kjente litt i dagene før jeg satte Ovitrelle, og kjente også etterpå for å se om jeg kunne kjenne endring. Den ble aldri helt myk, men stor, åpen og høyt oppe. Har ikke kjent siden fredag/natt til lørdag, men tok meg en rask sveip sent i går kveld og ble veldig overrasket over hvor liten, steinhard og nesten helt lukket den var. Sånn var det ikke etter EL i vår (da vi ikke la de beste aksjene pga. «frykten» for et nytt vinterbarn).

Så det håper jeg at kan være et positivt tegn :smiley-angelic001
Har kjent en og annen murring i magen også, og litt stikk, men det kan være helt tilfeldig.
 
Hvorfor vil ikke Fertility Friend si at jeg har hatt EL? I syklusen jeg hadde i mai kom det opp (ble gravid), men jeg får den ikke til å si det samme nå. IMG_9124.jpegIMG_9123.jpeg
Edit: glem det, jeg trykket litt fram og tilbake, og plutselig kom det opp :laughing002 5dpo i dag!
 
Last edited:
Mulig jeg ser en kjempe svak strek på Babyplan testen… men vanskelig å si om det i såfall er skyggestrek eller starten på noe.

Blir nok ikke test før en del senere fra meg i dag. Har veldig lyst til å prøve meg på den siste Babyplan testen jeg har dersom jeg får konsentrert urin, men litt «redd» det er for tidlig (9 dpo) og at jeg dermed kaster bort den siste gode (?) strimmeltesten jeg har.

Andre som har erfaring med Babyplan g-tester? Slår de ut sent/tidlig, er det vanlig å få skyggestreker, osv.?
Har utelukkende god erfaring med graviditetstestene fra Babyplan. Fått positivt svar med de fra 8 DPO :Heartpink
 
Da ligger man våken midt på natten etter dobesøk og sliter med å få sove igjen … noe som forsåvidt skjer hver gang jeg er gravid.
Og kvalmen og mage krampene er på plass igjen med samme styrke som i går da jeg gikk hjem fra jobb.
Fortsetter dette må jeg nok ta kontakt med lege ganske snart, men hadde vært fint om jeg i det minste kunne fått positiv test først :smiley-angelic001
Kjenner jeg er suuuuuuuuper følsom på siden av magen og kjenner det blir ei kjempe utforing å ta på seg strømpebukse før jeg skal på jobb :hungover:
Føles igjen som om jeg kan kaste opp hvert øyeblikk.
Oj oj!
Håper natten var ok. Også krysser jeg fingre for en fin babystrek hos deg i dag:angelic::happy:
 
Jeg hopper mellom to IKM grupper pga usikker IKM, men legger denne ut her også:hilarious:


Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Spotting og alt har gitt seg helt.:woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg.:angelic:
 

Vedlegg

  • IMG_9383.jpeg
    IMG_9383.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 11
Last edited:
Her er mine idag, synes kansje jeg ser noe men er nokk mest ønsketenking
Vis vedlegget 445264
Skimter noe på babyplan, men vanskelig å si. Jeg personlig får sterkere tester litt utpå dagen :angelic:
Sist graviditet fikk jeg blenda på morgen og positiv til lunsj.
 
Har lest alle innleggene dine du har skrevet, og tenker at dette her må da vel bety at det er en liten en som graver seg inn :smiley-angelic001 er du 9dpo i dag?
Hvis ikke er «placebo» effekten av en sterkt ønsket graviditet meget kraftig:nailbiting:
Jeg håper så inderlig du har rett :smiley-angelic001
Blir ekstremt skuffet hvis kroppen holder på med juks og fanteri og prøver å narre meg … det er sltså ikke greit :bored:
Og ja, er 9 dpo i dag.
Sist graviditet (mai 2024) fikk jeg klart positiv test 10 dpo. Det var en Makesurestest, men selvfølgelig da ikke av den dårlige batchen. Irriterer meg sinnsykt at jeg kun får tak i den her jeg bor :banghead:
 
Last edited:
Jeg hopper mellom to IKM grupper pga usikker IKM, men legger denne ut her også:hilarious:


Nok en morgen, nok en negativ :shifty:

Spotting og alt har gitt seg helt.:woot:
Vet ikke om det murrer lengre, ikke hittil i dag hvert fall. Våknet liiiiitt småkvalm, men det trenger ikke bety noe for det kan skje til vanlig også. :bag:

Ryker nok på en test til da jeg sist fikk positiv ut på dagen og ikke på første morgenurin. Uansett, skal prøve å holde meg til lunsj - selvom det mulig er veldig optimistisk for å være meg.:angelic:
Som flere her skriver, får også jeg personlig sterkere tester utpå dagen.
Gleder meg til neste test :pompus:
 
Som flere her skriver, får også jeg personlig sterkere tester utpå dagen.
Gleder meg til neste test :pompus:
Røk på nok en uten noooen som helst anelse av skygge :shifty:
Altså jeg er alt for utålmodig! Eier ingen skam:bag:
Veldig spent på dine! Venter du til i morgen?
 

Vedlegg

  • IMG_9385.jpeg
    IMG_9385.jpeg
    1 MB · Visninger: 5
Last edited:
Røk på nok en uten noooen som helst anelse av skygge :shifty:
Altså jeg er alt for utålmodig! Eier ingen skam:bag:
Veldig spent på dine! Venter du til i morgen?
Blir nok test i dag også, men kun med den dårlige batchen av Makesure. Vil nok bli negativ uansett, men kan jo ikke la være å teste :hungry:
Prøver meg sikkert på den siste babyplan testen i mårra.
Vurderer å kjøpe en pakke Metode tester. De slår relativt sent ut, men vil tro de er bedre enn de dårlige fra Makesure.
Er hjemme fra jobb i dag så får ikke kjøpt før tidligst i mårra da… noe jeg også sitter og irriterer meg over :shifty:
 
Jeg håper så inderlig du har rett :smiley-angelic001
Blir ekstremt skuffet hvis kroppen holder på med juks og fanteri og prøver å narre meg … det er sltså ikke greit :bored:
Og ja, er 9 dpo i dag.
Sist graviditet (mai 2024) fikk jeg klart positiv test 10 dpo. Det var en Makesurestest, men selvfølgelig da ikke av den dårlige batchen. Irriterer meg sinnsykt at jeg kun får tak i den her jeg bor :banghead:
Ååh skulle du også hatt termin i februar? :sorry:
 
Ååh skulle du også hatt termin i februar? :sorry:
Hadde termin 17.01.2025, men ble oppdaget MA når jeg var på privat UL når jeg var 8+3. Utviklinga hadde stoppet i begynnelsen av uke 6 (5+x) :sad010
Hadde kjemisk i april og august… så dersom jeg er gravid nå er det min 4. graviditet i løpet av 6 mnd.
 
Back
Topp