Festeblødning kan vare i 2 dagerHadde mikroskopisk lite i går også. Men trodde det ikke skulle gå over flere dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Festeblødning kan vare i 2 dagerHadde mikroskopisk lite i går også. Men trodde det ikke skulle gå over flere dager.
Hmm! Bare tiden som kan gi meg et svar og det er piningFesteblødning kan vare i 2 dager
Ja det er vanskelig! Timene blir lange… å man går bare å venter på å blø mere. Tenker du å teste ikveld å?Hmm! Bare tiden som kan gi meg et svar og det er pining
Men det var mikroskopisk lite rosa i går. Etter (sorry for TMI) toalettbesøk med nr.2 så kom det rosa/rødt på papiret igjen. Tok i tampong. Den var ørlite brunt på nå og ikke mer på papiret.
Mye murringer i magen. Men ikke mer blod nå… skjønner lite
OM jeg gjørJa det er vanskelig! Timene blir lange… å man går bare å venter på å blø mere. Tenker du å teste ikveld å?
Krysser fingrene for en nydelig rosa strek nr. 2 snart6dpo, blenda som forventet. Men klarer ikke å holde meg unna testingenVis vedlegget 445217
Ja vet AKKURAT hva du mener vi utsetter oss selv for tortur den blir lange dager- dette er den værste uken i mnd.OM jeg gjør
Jeg har allerede tatt en test til. Ser ikke noe.
Har bestemt meg for å hvertfall vente til ungene er lagt
Men er jo uansett lite sannsynlig med positiv test i dag om det er festeblødning, for da går det vel 24-48 timer?
Timer føles jo som måneder når man venter på slikt! Haha.
Blir jo like skuffet hver gang jeg tar en test. For pga mye murringer i en uke, forventer jeg liksom positiv test hver gang! Men streken viser seg jo ikke
Har du ikke Kiwi eller meny i nærheten? Sverger til makesure sineOk, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Likevel stor sannsynlighet for at den blir negativ ettersom jeg bare har dårlige tester og det virker som alle apotek har dårlig utvalg på gode tester.
Er jo også mer tørst enn vanlig og springer på do ca. 1 gang i timen så får liksom ikke samlet opp konsentrert urin
Forslag til gode tester som kan slå ut tidlig (er 8 dpo i dag) og man får tak i fysisk på apoteket?
Makesure har jo meny eller kiwi som skrevet over. Men de er ikke tidlig.Ok, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Likevel stor sannsynlighet for at den blir negativ ettersom jeg bare har dårlige tester og det virker som alle apotek har dårlig utvalg på gode tester.
Er jo også mer tørst enn vanlig og springer på do ca. 1 gang i timen så får liksom ikke samlet opp konsentrert urin
Forslag til gode tester som kan slå ut tidlig (er 8 dpo i dag) og man får tak i fysisk på apoteket?
Fått positiv 8 DPO med RFSU tidlig test (stav) i to svangerskapOk, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Ja,Ja vet AKKURAT hva du mener vi utsetter oss selv for tortur den blir lange dager- dette er den værste uken i mnd.
Spent på testen ikveld! Gleder meg til å se, krysser fingrene
Ja, har Kiwi, men de har ikke den dær. Butikken er nok for liten for det.Har du ikke Kiwi eller meny i nærheten? Sverger til makesure sine
Skal se hva jeg finnerMakesure har jo meny eller kiwi som skrevet over. Men de er ikke tidlig.
Tror noen apoteker har makesure tidlig? Mener å ha lest at Boots har.
Ellers så får jo man CB ultratidlig digital, jeg anbefaler ikke ultratidlig som ikke er digital. Den fikk jeg heftig skyggestrek på
Men tenker den digitale ikke lyger dersom den er positiv.
Gledes til å se test i kveld!!
Trooor den blir en til ikveldJa,
Vi blir jo besatt.
Sannsynligheten er ca lik 100% for at det ryker minst en test til i kveld
Jeg går bare å venter på blødning eller positiv test. Men foreløpig helt vekke
Tester du mer eller venter du til i morgen?
Av erfaring har jeg testet sterkere på ettermiddag/kveld. Men teorien min er at det er fordi det er gått flere timer og hcg stiger jo relativt raskt.
Spennende dette!
Ah! Ja samme her faktisk. Fant på menyJa, har Kiwi, men de har ikke den dær. Butikken er nok for liten for det.
Skal se hva jeg finner
DU MÅ JO TESTE!!Mye «mas» fra meg nå
Måtte lage meg en liste over det som muligens kan være symptomer på gravidittet, og den ble jo relativt lang når jeg faktisk samlet det:
- Små uggen
- Vondt i nedre del av korsryggen
- Tørst
- Tisser ofte
- Forsterket luktesans ?
- Vanskelig for å konsentrere seg på jobb
- Føles ubehagelig å gå med bukse e.l. som ligger over magen
- Mensenaktige (svake) kramper
- Nedsatt matlyst
- Blir lett kvalm av lukter jeg vanligvis ikke reagerer på (salami, eventyrkjeks)
- Fryser lettere/mer enn normalt?
Og dær slo kvalmen inn
Ah! Ja samme her faktisk. Fant på meny
Har ikke Meny her jeg bor.DU MÅ JO TESTE!!
Ser også noe svaaakt på første bildet, men vanskelig å si om det er skygge/streksyn/baby eller noe annetDet er metode sin jeg har!
Bildet viser ingenting. Hehe…. Er ikke sikkert jeg ser noe irl heller Jeg elsker selv å se/tolke andre sine bilder men tenker ikke alle er like interesser som meg
Men here u go!
Så spennende!! Sender deg masse babystøv6dpo, blenda som forventet. Men klarer ikke å holde meg unna testingenVis vedlegget 445217