IKM uke 41

6dpo, blenda som forventet. Men klarer ikke å holde meg unna testingen:hilarious:
IMG_9864.jpeg
 
Festeblødning kan vare i 2 dager :)
Hmm! Bare tiden som kan gi meg et svar og det er pining :bag:
Men det var mikroskopisk lite rosa i går. Etter (sorry for TMI) toalettbesøk med nr.2:hilarious: så kom det rosa/rødt på papiret igjen. Tok i tampong. Den var ørlite brunt på nå og ikke mer på papiret.
Mye murringer i magen. Men ikke mer blod nå… skjønner lite:hilarious::shifty:
 
Hmm! Bare tiden som kan gi meg et svar og det er pining :bag:
Men det var mikroskopisk lite rosa i går. Etter (sorry for TMI) toalettbesøk med nr.2:hilarious: så kom det rosa/rødt på papiret igjen. Tok i tampong. Den var ørlite brunt på nå og ikke mer på papiret.
Mye murringer i magen. Men ikke mer blod nå… skjønner lite:hilarious::shifty:
Ja det er vanskelig! Timene blir lange… å man går bare å venter på å blø mere. Tenker du å teste ikveld å?
 
Ja det er vanskelig! Timene blir lange… å man går bare å venter på å blø mere. Tenker du å teste ikveld å?
OM jeg gjør :laughing001
Jeg har allerede tatt en test til. Ser ikke noe.
Har bestemt meg for å hvertfall vente til ungene er lagt:hilarious:
Men er jo uansett lite sannsynlig med positiv test i dag om det er festeblødning, for da går det vel 24-48 timer?:banghead:
Timer føles jo som måneder når man venter på slikt! Haha.
Blir jo like skuffet hver gang jeg tar en test. For pga mye murringer i en uke, forventer jeg liksom positiv test hver gang! Men streken viser seg jo ikke:shifty::hilarious:
 
OM jeg gjør :laughing001
Jeg har allerede tatt en test til. Ser ikke noe.
Har bestemt meg for å hvertfall vente til ungene er lagt:hilarious:
Men er jo uansett lite sannsynlig med positiv test i dag om det er festeblødning, for da går det vel 24-48 timer?:banghead:
Timer føles jo som måneder når man venter på slikt! Haha.
Blir jo like skuffet hver gang jeg tar en test. For pga mye murringer i en uke, forventer jeg liksom positiv test hver gang! Men streken viser seg jo ikke:shifty::hilarious:
Ja vet AKKURAT hva du mener:nailbiting: vi utsetter oss selv for tortur:hilarious: den blir lange dager- dette er den værste uken i mnd.
Spent på testen ikveld! Gleder meg til å se, krysser fingrene:love7
 
Ok, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Likevel stor sannsynlighet for at den blir negativ ettersom jeg bare har dårlige tester og det virker som alle apotek har dårlig utvalg på gode tester.
Er jo også mer tørst enn vanlig og springer på do ca. 1 gang i timen så får liksom ikke samlet opp konsentrert urin :bored:

Forslag til gode tester som kan slå ut tidlig (er 8 dpo i dag) og man får tak i fysisk på apoteket?
 
Ok, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Likevel stor sannsynlighet for at den blir negativ ettersom jeg bare har dårlige tester og det virker som alle apotek har dårlig utvalg på gode tester.
Er jo også mer tørst enn vanlig og springer på do ca. 1 gang i timen så får liksom ikke samlet opp konsentrert urin :bored:

Forslag til gode tester som kan slå ut tidlig (er 8 dpo i dag) og man får tak i fysisk på apoteket?
Har du ikke Kiwi eller meny i nærheten? Sverger til makesure sine
 
Ok, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Likevel stor sannsynlighet for at den blir negativ ettersom jeg bare har dårlige tester og det virker som alle apotek har dårlig utvalg på gode tester.
Er jo også mer tørst enn vanlig og springer på do ca. 1 gang i timen så får liksom ikke samlet opp konsentrert urin :bored:

Forslag til gode tester som kan slå ut tidlig (er 8 dpo i dag) og man får tak i fysisk på apoteket?
Makesure har jo meny eller kiwi som skrevet over. Men de er ikke tidlig.
Tror noen apoteker har makesure tidlig? Mener å ha lest at Boots har.
Ellers så får jo man CB ultratidlig digital, jeg anbefaler ikke ultratidlig som ikke er digital. Den fikk jeg heftig skyggestrek på:dead:
Men tenker den digitale ikke lyger dersom den er positiv. :-)
Gledes til å se test i kveld!!
 
Ok, blir nok testing på meg i kveld (tester sterkere sent på dagen).
Likevel stor sannsynlighet for at den blir negativ ettersom jeg bare har dårlige tester og det virker som alle apotek har dårlig utvalg på gode tester.
Er jo også mer tørst enn vanlig og springer på do ca. 1 gang i timen så får liksom ikke samlet opp konsentrert urin :bored:

Forslag til gode tester som kan slå ut tidlig (er 8 dpo i dag) og man får tak i fysisk på apoteket?
Fått positiv 8 DPO med RFSU tidlig test (stav) i to svangerskap :Heartpink
 
Ja vet AKKURAT hva du mener:nailbiting: vi utsetter oss selv for tortur:hilarious: den blir lange dager- dette er den værste uken i mnd.
Spent på testen ikveld! Gleder meg til å se, krysser fingrene:love7
Ja,
Vi blir jo besatt. :shifty:
Sannsynligheten er ca lik 100% for at det ryker minst en test til i kveld:angelic:
Jeg går bare å venter på blødning eller positiv test. Men foreløpig helt vekke:smiley-angelic001
Tester du mer eller venter du til i morgen?
Av erfaring har jeg testet sterkere på ettermiddag/kveld. Men teorien min er at det er fordi det er gått flere timer og hcg stiger jo relativt raskt.
Spennende dette!
 
Har du ikke Kiwi eller meny i nærheten? Sverger til makesure sine
Ja, har Kiwi, men de har ikke den dær. Butikken er nok for liten for det.
Makesure har jo meny eller kiwi som skrevet over. Men de er ikke tidlig.
Tror noen apoteker har makesure tidlig? Mener å ha lest at Boots har.
Ellers så får jo man CB ultratidlig digital, jeg anbefaler ikke ultratidlig som ikke er digital. Den fikk jeg heftig skyggestrek på:dead:
Men tenker den digitale ikke lyger dersom den er positiv. :-)
Gledes til å se test i kveld!!
Skal se hva jeg finner :)
 
Ja,
Vi blir jo besatt. :shifty:
Sannsynligheten er ca lik 100% for at det ryker minst en test til i kveld:angelic:
Jeg går bare å venter på blødning eller positiv test. Men foreløpig helt vekke:smiley-angelic001
Tester du mer eller venter du til i morgen?
Av erfaring har jeg testet sterkere på ettermiddag/kveld. Men teorien min er at det er fordi det er gått flere timer og hcg stiger jo relativt raskt.
Spennende dette!
Trooor den blir en til ikveld :hilarious:
 
Mye «mas» fra meg nå :angelic:
Måtte lage meg en liste over det som muligens kan være symptomer på gravidittet, og den ble jo relativt lang når jeg faktisk samlet det:
  • Små uggen
  • Vondt i nedre del av korsryggen
  • Tørst
  • Tisser ofte
  • Forsterket luktesans ?
  • Vanskelig for å konsentrere seg på jobb
  • Føles ubehagelig å gå med bukse e.l. som ligger over magen
  • Mensenaktige (svake) kramper
  • Nedsatt matlyst
  • Blir lett kvalm av lukter jeg vanligvis ikke reagerer på (salami, eventyrkjeks)
  • Fryser lettere/mer enn normalt?

Og dær slo kvalmen inn :hungover:
 
Mye «mas» fra meg nå :angelic:
Måtte lage meg en liste over det som muligens kan være symptomer på gravidittet, og den ble jo relativt lang når jeg faktisk samlet det:
  • Små uggen
  • Vondt i nedre del av korsryggen
  • Tørst
  • Tisser ofte
  • Forsterket luktesans ?
  • Vanskelig for å konsentrere seg på jobb
  • Føles ubehagelig å gå med bukse e.l. som ligger over magen
  • Mensenaktige (svake) kramper
  • Nedsatt matlyst
  • Blir lett kvalm av lukter jeg vanligvis ikke reagerer på (salami, eventyrkjeks)
  • Fryser lettere/mer enn normalt?

Og dær slo kvalmen inn :hungover:
DU MÅ JO TESTE!! :laughing001
 
Det er metode sin jeg har!
Bildet viser ingenting. Hehe…. Er ikke sikkert jeg ser noe irl heller :bag:Jeg elsker selv å se/tolke andre sine bilder men tenker ikke alle er like interesser som meg :hilarious:
Men here u go!
Ser også noe svaaakt på første bildet, men vanskelig å si om det er skygge/streksyn/baby eller noe annet:hilarious:
 
Back
Topp