IKM uke 41

1 eller 2 dpo i dag. Spent på om det går denne måneden siden jeg har vært bortreist endel av dagene denne uka. Hittil er iallefall alt som det pleier å være rett etter el :smiley-ashamed004

I dag begynner kjøret! :hilarious: Absolutt første mulige dag å få positiv på, dersom EL var for 7 dager siden. Er mellom 5-7 dpo, så det er gryyytidlig enda. Men kommer garantert til å tenke hver dag, at det ikke gikk - fordi jeg ikke får strek:bag::laughing001

Dersom spira sitter denne gangen er det virkelig et mirakel. Hadde nesten positiv el-test lørdag og hadde sex den kvelden. El-testene var svake dagen etter. Eneste aksjelegginga denne fertile perioden!! Jaja, nærme eggløsning i det minste :-) Regner meg som 1/2 dpo i dag.

Dagens negative. Its on :bag: Kommer garantert til å teste senere i dag og:laughing001
IMG_9344.jpeg

Samme her! Ene øyeblikket tenker jeg det helt åpenbart er symptomer på en graviditet og neste øyeblikk kjenner jeg ingenting og tenker det er psykisk :hilarious:
Er selv 5-7 dpo. Tror nærmere 6-7. :angelic: driver og tester, men vet selv at det er helt totalt unødvendig
Er nesten «skummelt» å være med i IKM gruppe, for jeg blir altså såååå påvirket av testing og har jo såååååå lyst til å begynne å teste selv. Samtidig vet jeg at jeg blir så utrolig skuffet når/hvis den er negativ. Og hvis jeg starter allerede 7 dpo (i dag) så er det jo fortsatt over en uke frem til TR melder sin ankomst og jeg blir sittende og bare vente på at dagene skal snegle seg avgårde.
Det å være prøver er altså ingen spøk :shy:

Er nesten «skummelt» å være med i IKM gruppe, for jeg blir altså såååå påvirket av testing og har jo såååååå lyst til å begynne å teste selv. Samtidig vet jeg at jeg blir så utrolig skuffet når/hvis den er negativ. Og hvis jeg starter allerede 7 dpo (i dag) så er det jo fortsatt over en uke frem til TR melder sin ankomst og jeg blir sittende og bare vente på at dagene skal snegle seg avgårde.
Det å være prøver er altså ingen spøk :shy:
Enig! Hehe. Jeg blir helt besatt!

Dersom spira sitter denne gangen er det virkelig et mirakel. Hadde nesten positiv el-test lørdag og hadde sex den kvelden. El-testene var svake dagen etter. Eneste aksjelegginga denne fertile perioden!! Jaja, nærme eggløsning i det minste :-) Regner meg som 1/2 dpo i dag.
Syns denne er fin :)
IMG_0830.jpeg

Fikk lagt inn greit med aksjer denne første pp’en, håper at vi traff! Hadde mye symptomer på el 26. sept. Tenker å teste til helga, hvis jeg klarer å vente :facepalm: Gøy at folk har begynt å teste allerede:woot:

Vedlegg

• IMG_7517.jpeg
    IMG_7517.jpeg
    56 KB · Visninger: 48
3 dpo og kjenner heldigvis ingen testetrang.
Men er så usikker på om jeg skal teste Ovitrellen ut av kroppen slik at jeg vet at når(hvis) jeg får en strek igjen, så er det en babystrek :shy:

Kjenner meg så igjen i alt her. Litt godt å lese at jeg ikke er alene:love2

Kun 4/5 dpo og føler allerede at de første tegnene har gitt seg litt. Var liksom mer murring og oppblåsthet såpass tidlig ved forrige graviditet (SA), nå er det ingenting annet enn forhøyet temperatur:confused005 Samtidig såpass tidlig at jeg vet jo at det ikke trenger å bety noe.

Venter med å teste i det lengste, knasker ananas på den siste dagen, og håper på en dip i temperaturen straks :happy3

Forresten, hvilken app sverger dere til når det kommer til å fastslå EL? Eller går dere utelukkende utifra peak test? Jeg bruker Flo og Fertility Friend, men de regner EL på forskjellig dag.

Jeg fikk sterkest utslag kvelden 24/9 og ganske sterk grytidlig morgen 25/9.

Legger ved bilder fra Flo og FF her, dersom det er tydeliggere for noen av dere? (Veldig lang syklus etter SA, ikke fått TR etter den og EL kom meget sent).

Vedlegg

• IMG_3485.jpeg
    IMG_3485.jpeg
    217,4 KB · Visninger: 26
  • IMG_3484.jpeg
    IMG_3484.jpeg
    504,2 KB · Visninger: 24
  • IMG_3486.jpeg
    IMG_3486.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 27
Sentute 40 B1 (2) PP 2 IKM 7 oktober

Tror jeg havner i denne gruppa istedet, da syklus er litt lengre enn tidligere etter jeg valgte å ta en abort da 1barn hadde trisomi21 påvist. Vært en skikkelig tøff sommer med mange tanker og følelser rundt dette med barn og om jeg er for seint ute til dette... Samboer er endel yngre, men verdens beste og tryggeste. Selv har jeg aldri hatt dette babyønsket så sterkt. Men det har blitt sterkere etter hva jeg har vært igjennom.. Jeg blei gravid bare ca 4mnder etter jeg tok ut p stav ifjor september. Føler det fortsatt er et håp :Heartpink Det tok over to mnder føre 1mensen kom, og hvis alt fortsatt stemmer så tror jeg den vil komme ca 7 oktober.

3 dpo i dag og alt er som vanlig etter eggløsning med lite symptomer utenom hovne og ømme bryster. Jeg har veldig lyst til å vente med å teste til 12 eller 14 dpo, spennende å se om jeg klarer det. Jeg har iallefall ikke kjøpt inn noen tester. Forrige måned var jeg helt sikker på at jeg var gravid, men nå har jeg ikke helt troa :wtf:

Jeg dør av spenning snart :nailbiting:
8 dpo i dag og føler meg litt sånn små uggen. Trenger ikke bety noe… kan ha en så enkel forklaring som at jeg har sovet dårlig de siste dagene og spist lite.
MEN, når jeg ordnet matpakke til ungene i dag ble jeg skikkelig kvalm da jeg åpnet pakken med salami :depressed:
I tillegg ga jeg de noen få eventyrkjeks og den lukta var veldig sterk og gjorde meg også kvalm.
Tenk om …!

Edit: ok, enten er det «bruk et tonn med parfyme dag» i dag, eller så har jeg fått bedre luktesans!!!

Last edited:
Jeg dør av spenning snart :nailbiting:
8 dpo i dag og føler meg litt sånn små uggen. Trenger ikke bety noe… kan ha en så enkel forklaring som at jeg har sovet dårlig de siste dagene og spist lite.
MEN, når jeg ordnet matpakke til ungene i dag ble jeg skikkelig kvalm da jeg åpnet pakken med salami :depressed:
I tillegg ga jeg de noen få eventyrkjeks og den lukta var veldig sterk og gjorde meg også kvalm.
Tenk om …!

Edit: ok, enten er det «bruk et tonn med parfyme dag» i dag, eller så har jeg fått bedre luktesans!!!
Så spennende! Håper det betyr noe :D

Back
Topp