1 eller 2 dpo i dag. Spent på om det går denne måneden siden jeg har vært bortreist endel av dagene denne uka. Hittil er iallefall alt som det pleier å være rett etter el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nesten «skummelt» å være med i IKM gruppe, for jeg blir altså såååå påvirket av testing og har jo såååååå lyst til å begynne å teste selv. Samtidig vet jeg at jeg blir så utrolig skuffet når/hvis den er negativ. Og hvis jeg starter allerede 7 dpo (i dag) så er det jo fortsatt over en uke frem til TR melder sin ankomst og jeg blir sittende og bare vente på at dagene skal snegle seg avgårde.Samme her! Ene øyeblikket tenker jeg det helt åpenbart er symptomer på en graviditet og neste øyeblikk kjenner jeg ingenting og tenker det er psykisk
Er selv 5-7 dpo. Tror nærmere 6-7. driver og tester, men vet selv at det er helt totalt unødvendig
Enig! Hehe. Jeg blir helt besatt!Er nesten «skummelt» å være med i IKM gruppe, for jeg blir altså såååå påvirket av testing og har jo såååååå lyst til å begynne å teste selv. Samtidig vet jeg at jeg blir så utrolig skuffet når/hvis den er negativ. Og hvis jeg starter allerede 7 dpo (i dag) så er det jo fortsatt over en uke frem til TR melder sin ankomst og jeg blir sittende og bare vente på at dagene skal snegle seg avgårde.
Det å være prøver er altså ingen spøk
Syns denne er finDersom spira sitter denne gangen er det virkelig et mirakel. Hadde nesten positiv el-test lørdag og hadde sex den kvelden. El-testene var svake dagen etter. Eneste aksjelegginga denne fertile perioden!! Jaja, nærme eggløsning i det minste Regner meg som 1/2 dpo i dag.
Ja,så tror vi er på -1 på el! Det passer jo bra!! TakkSyns denne er fin Vis vedlegget 445130
Også 3 dpo om jeg har rett. Tenker teste 10 dpo.3 dpo og kjenner heldigvis ingen testetrang.
Men er så usikker på om jeg skal teste Ovitrellen ut av kroppen slik at jeg vet at når(hvis) jeg får en strek igjen, så er det en babystrek
Så spennende! Håper det betyr noeJeg dør av spenning snart
8 dpo i dag og føler meg litt sånn små uggen. Trenger ikke bety noe… kan ha en så enkel forklaring som at jeg har sovet dårlig de siste dagene og spist lite.
MEN, når jeg ordnet matpakke til ungene i dag ble jeg skikkelig kvalm da jeg åpnet pakken med salami
I tillegg ga jeg de noen få eventyrkjeks og den lukta var veldig sterk og gjorde meg også kvalm.
Tenk om …!
Edit: ok, enten er det «bruk et tonn med parfyme dag» i dag, eller så har jeg fått bedre luktesans!!!