Min er selvsagt 032Makesure har hatt to batcher med feil som folk har diskutert her på forumet, tror det er 032 og 053. @Maja82 fikk falsk positiv på en Makesure nylig også. Om jeg ikke husker feil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er selvsagt 032Makesure har hatt to batcher med feil som folk har diskutert her på forumet, tror det er 032 og 053. @Maja82 fikk falsk positiv på en Makesure nylig også. Om jeg ikke husker feil?
Makesure har hatt to batcher med feil som folk har diskutert her på forumet, tror det er 032 og 053. @Maja82 fikk falsk positiv på en Makesure nylig også. Om jeg ikke husker feil?
Tusen takk Tre dager før EL og dagen før. Har normalt tre dager mellom hver aksjelegging, ellers blir det litt for mye for oss og da er det fort gjort å bomme.. men denne gangen har jeg tatt LH-test, sjekket utflod og tempet!Velkommen
Når fikk dere lagt aksjer?
Den opperste var litt svakere, har ligget et par timer så den er vel ugyldig. Den nederste var i går kveld. Ville dere startet opp med ananas i dag eller ventet til i morgen ? For siste test nå i kveld såg ut som på andre bildet.
Må jo være lov å håpeJobber hardt for å ikke ta ny test etterpå
Sist fikk jeg positiv på kveld og ikke morgen… Men herregud er maks 7 dpo, men nærmere 5… hehe. Galskap!!!
Sender deg en klem, har opplevd det samme selv. Send meg gjerne en melding hvis du trenger å lufte
Leste det du skrev, men hadde ikke tid til og svare Men, kjenner jeg ble veldig lei meg og sint på dine vegne. Min bedre halvdel kom med den samme frase etter en SA vi hadde i Juni, men han snudde. Håper dere har fått snakket ut og at han har snudd sin menning også. Noen ganger så sier man dumme ting når man er sliten og gretten.
Jeg har tenkt at det logiske er at hver time, selvom det er minimalt - så vil jo den stige. Så kveld vs morgen er jo faktisk et halvt døgn i forskjellMå jo være lov å håpe
Tester forresten også selv sterkere på ettermiddag/kveld… tror det faktisk er mange som gjør det.
Krysser fingrene for positiv test i løpet av hvertfall noen dager