IKM uke 41

Makesure har hatt to batcher med feil som folk har diskutert her på forumet, tror det er 032 og 053. @Maja82 fikk falsk positiv på en Makesure nylig også. Om jeg ikke husker feil?
Min er selvsagt 032:dead:
 
Tatt første el-test i dag, ultrasvak strek. Men kjenner murringer som bygger seg opp. Det som er rart er at jeg kjenner det på venstre side,selv om jeg hadde el-smerter fra venstre side sist mnd òg (har veldig sterk smerter,så kjenner tydelig side). Regner med el sønd/mandag kanskje..
 
Er bare 4 dpo, men føler jeg må tisse MYE oftere enn før. Er så sykt tørst for tiden så har nok gjerne sammenheng med at jeg drikker mer veske. Er så redd for å få forhåpningene opp for så å bli skuffet nok en gang :(
 
Den opperste var litt svakere, har ligget et par timer så den er vel ugyldig. Den nederste var i går kveld. Ville dere startet opp med ananas i dag eller ventet til i morgen ? For siste test nå i kveld såg ut som på andre bildet.
 

Vedlegg

  • 20240926_224925.jpg
    20240926_224925.jpg
    1,3 MB · Visninger: 38
Herved testetøs og symptomjeger!
Mest fordi jeg sku drikke i går og i dag (Heheh prøver jeg å fortelle meg selv. Er jo ikke fordi jeg mangler selvdisiplin hvert fall!!)

Tester = hvit (obviously)
Symptomer = murrer i magen, men det har det gjort siden EL så betyr ingenting :hilarious:

Tror man/tirs er første teoretisk MULIGE tidlig svar på en test om det er tilfelle. :angelic::facepalm:
 
CD 19 i dag, og neeesten positiv el-test - tipper den er positiv på neste testing. Det betyr el enten i dag, eller i morgen (pleier å teste positivt samme dag som el) - og da er el kommet 1-2 dager tidligere denne syklusen enn forrige :hello2
Hvis den er i dag, så vil jeg denne runden ha en lutealfase på 9 dager, og da håper jeg den klarer å karre seg over 10 dager innen de to neste syklusene, for da øker sjansen betraktelig for at egget skal rekke å feste seg :nailbiting::smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_0370.jpeg
    IMG_0370.jpeg
    447,1 KB · Visninger: 10
Her ble det ikke innsett fordi kroppen er overstimulert og eggstokkene altfor store. Har fått medisiner for å bli i bedre form og håper de tre blastocystene som så ok ut overlever til nedfrysning. Med andre ord blir det ikke noen mulig graviditet på meg denne syklusen :(
 
Jobber hardt for å ikke ta ny test etterpå :arghh:
Sist fikk jeg positiv på kveld og ikke morgen… Men herregud er maks 7 dpo, men nærmere 5… hehe. Galskap!!!
Må jo være lov å håpe :angel11
Tester forresten også selv sterkere på ettermiddag/kveld… tror det faktisk er mange som gjør det.
Krysser fingrene for positiv test i løpet av hvertfall noen dager :smiley-angelic001
 
I fare for å gi meg selv falske forhåpninger, undrer jeg meg virkelig over at det gjennes som det jobbes med et eller annet nede i livmora. Har litt sånn mensenaktig følelse hvor det kjennes som det knyter seg litt i nedre del av magen. Tenk om … :binkybaby
 
Leste det du skrev, men hadde ikke tid til og svare :Heartred Men, kjenner jeg ble veldig lei meg og sint på dine vegne. Min bedre halvdel kom med den samme frase etter en SA vi hadde i Juni, men han snudde. Håper dere har fått snakket ut og at han har snudd sin menning også. Noen ganger så sier man dumme ting når man er sliten og gretten.

Sender deg en kjempe klem
 
Må jo være lov å håpe :angel11
Tester forresten også selv sterkere på ettermiddag/kveld… tror det faktisk er mange som gjør det.
Krysser fingrene for positiv test i løpet av hvertfall noen dager :smiley-angelic001
Jeg har tenkt at det logiske er at hver time, selvom det er minimalt - så vil jo den stige. Så kveld vs morgen er jo faktisk et halvt døgn i forskjell :)
 
Back
Topp