IKM uke 41

Påvei inn i DPO-land :love7
 

Vedlegg

  • IMG_9819.png
    IMG_9819.png
    1,3 MB · Visninger: 35
Virker sånn. Men hvordan er nr 3 da?! Jeg klarer faktisk ikke tro at vi prøver på en tredje kid.
Jeg så en video på Instagram der de viste hvor rampete og vill nr. 2 kan være, og så kommer nr. 3 og «gjør opp for» nr. 2 :hilarious: Kanskje litt fæl tankegang å nesten legge «skyld» på et barn for den oppførselen de har, men syns likevel den var litt morsom.

Jeg var gravid før jul (mistet 8+3), og da hadde jeg litt katastrofetanker og ble litt redd for at vi faktisk begir oss ut på reisen med å være trebarnsforeldre. Men etter å ha mistet to ganger siden vi startet og prøve i juni i fjor, så har den følelsen nesten sluppet helt.
 
Jeg så en video på Instagram der de viste hvor rampete og vill nr. 2 kan være, og så kommer nr. 3 og «gjør opp for» nr. 2 :hilarious: Kanskje litt fæl tankegang å nesten legge «skyld» på et barn for den oppførselen de har, men syns likevel den var litt morsom.

Jeg var gravid før jul (mistet 8+3), og da hadde jeg litt katastrofetanker og ble litt redd for at vi faktisk begir oss ut på reisen med å være trebarnsforeldre. Men etter å ha mistet to ganger siden vi startet og prøve i juni i fjor, så har den følelsen nesten sluppet helt.
Haha, ja ikke sant!!

Uff. Trist å høre at dere har mistet. Det er jo også en frykt! Gått fint to ganger, hvorfor skal jeg få gå gjennom enda en graviditet uten å miste?

Men ja, vi er av og på. I går var vi 100% In for it, i dag er vi ambivalent! Haha.
 
Jeg er spent om det går denne måneden, jeg er bortreist på en jobbtur så vi får se om jeg er hjemme til rett tid eller ikke.
Jeg vurderer frem og tilbake om jeg skal bestille graviditetstester så jeg kan teste i dagene før IKM eller om jeg bare skal vente og se om jeg får mensen. Er det noen andre som har planer om å vente med å teste til etter IKM?
Tror ikke jeg klarer å vente, har noen graviditetstester liggende. Men venter med eventuell EL testing til neste pp. Er bare på pp1 :shy:
 
Haha, ja ikke sant!!

Uff. Trist å høre at dere har mistet. Det er jo også en frykt! Gått fint to ganger, hvorfor skal jeg få gå gjennom enda en graviditet uten å miste?

Men ja, vi er av og på. I går var vi 100% In for it, i dag er vi ambivalent! Haha.
Ja, det var uventet å miste to ganger i MA. Så nå har jeg samme tanker som deg, redd for å miste. Første svangerskapet gikk også i MA, og så hadde vi to veldig fine som gikk til termin❤️

Morsomt at det svinger så mye :hilarious: Men det er jo ganske fersk idé hos dere, så veldig forståelig.
 
Hopper over til uke 42. Tenker EL kommer enten tirsdag eller onsdag og ikke mandag som PreMom sier. Har 0 tegn på fruktbar uke, og livmortappen er fortsatt luket. Så tenker IKM blir enten 14-15 oktober i stede :)
 
Ja, det var uventet å miste to ganger i MA. Så nå har jeg samme tanker som deg, redd for å miste. Første svangerskapet gikk også i MA, og så hadde vi to veldig fine som gikk til termin❤️

Morsomt at det svinger så mye :hilarious: Men det er jo ganske fersk idé hos dere, så veldig forståelig.
Uff. Ikke noe kjekt. Satser på at det sitter nå!
Haha, ja. Bestevenninnen min er 4 uker på vei nå. Så det gjør jo det hele litt gøyere også om det skulle klaffe!
 
Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - PP7 (3 etter MA) - EL 23.09 - IKM 08.10

Håper jeg får lov til å henge her med dere :shy: Tenkte jeg skulle prøve å la være å melde meg inn i IKM gruppe da jeg har mistet flere ganger på rad nå (MA/kjemisk), men kjenner jeg virkelig savner fellesskapet og å kunne skravle med andre som står i det samme med prøving :love7
 
Blir ikke noe problem å sette Ovitrelle i morgen ihverfall, null tegn fra kroppen om at EL kommer til å skje av seg selv.
 

Vedlegg

  • IMG_9084.jpeg
    IMG_9084.jpeg
    401,7 KB · Visninger: 20
Ser forresten at denne IKM gruppa tar Erna sin nyttårstale på alvor :hilarious:
Vi er hele 11 stykker som prøver på barn 3 eller mer ❤️
Ender vi opp med en til blir det min nr. 3 og mannen sin nr. 6 :wideyed: Han bruker å si at han føler han burde fått en «belønning» av Erna for å bidra til høyere fødselstall i Norge :hilarious:
 
CD 16 i dag, og begynt å få el-slim. Håper, håper, håper el kommer før CD 21 denne gangen :smiley-angelic001 Begynt å teste etter el f.o.m i dag.

Blir jo ingen aksjerlegging nå, men kjenner jeg er nervøs for om jeg får kort lutealfase denne gangen også, for nå er det bare to sykluser igjen før vi begynner prøving på ordentlig :nailbiting:
 
Nå er det 11 dager siden syklusen startet for min del og jeg har nå eggløsningsslim og vondt i eggstokkene. Jeg trodde det var noen dager igjen til EL, men ser ikke sånn ut nå. Mensen ble forsinket forrige syklus, sannsynligvis pga korona. Er det noen som har opplevd å få EL tidligere enn forventet etter å ha fått mensen noen dager senere enn forventet? :smiley-ashamed008
 
Er godt i gang med IVF-forsøk nr 2. Kjempespent på om mine 12 befrukta egg overlever til innsett og evt. nedfrysing på lørdag. Da er jeg 5dpo på lørdag :)
 
Noen som har noen har noen tanker om hva som skjer her?

Har pcos, så har skjønt at el testing kanskje ikke er så pålitelig.. leser av etter 3 min da alle testene blir veldig sterke etter det.

Har frem til i dag tempet til samme tid, ble litt tidligere i dag så derfor trekanten. Står jo også opp av sengen noen ganger i løpet av natten, så kanskje ikke helt pålitelig der heller, men føler jo det kan gi en indikasjon likevel☺️

Kan eggløsningen ha vært? Ser litt sånn ut på temp målingene:) hatt litt vondt i ryggen og murringer på venstre siden etter temp økningen.

1727292345198.jpeg

1727292358353.jpeg
 
Spennende å høre! :love7 Har du insett på lørdag også? Håper det går for dere!!
Ja, lørdag formiddag, hvis minst ett av eggene overlever. Håper det skal gå, siden 12 ble befrukta. Sist fikk vi ut 7, men ingen overlevde til dag 5.
 
Back
Topp