Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldste er 3 og yngste 2, født 2021 og 2022 To ganske tette, var egentlig klar for nr 3 raskt men så visste det seg at yngstemann ikke hadde pla er om å sove natta gjennom før ham ble 2....Så gøy med enda flere som prøver på nr. 3 Hvor gamle er de andre barna dine?
God ide! Var psykisk terror for meg å teste så mange dager før ikmKanskje vi skulle hatt en «påmelding» for denne IKM gruppa, så lager jeg en liste i første innlegget med hvem som vil prøve å vente med og teste? Så heier vi på hverandre til å vente til 12dpo eller noe?
Jeg har også el til helgen Har du lagt noen planer om aksjer? Synst hele den aksjegreia er litt vanskelig..Tror EL er til helgen (lørd/søn/man). Er ikke helt regelmessig. Tenker å begynne å teste etter el på torsdag - kan jo være det dukker opp tidligere
Vi har bare hatt dagen før EL nå de siste gangene, men når jeg ble gravid med siste man så hadde vi sex på El dagen. Ble også gravid i mai, men endte i sa. Da hadde vi oss dagen etter EL. Nå skal vi ha sex alle dagene. Blir dagen før/på dagen/dagen etterJeg har også el til helgen Har du lagt noen planer om aksjer? Synst hele den aksjegreia er litt vanskelig..
Nei… Første baby fikk jeg på 2 ukers prøving. Og nr 2 satt egentlig på første forsøk mtp at jeg kun hadde EL en gang fra Jan-april. Ble gravid i april. Så har ikke hatt behovet, har liksom klaffet før jeg har trengt hjelp. Heldigvis for oss. Men sykluser som er opp til over 90 dager er vanskelig å planlegge på. Blir mye liggingFår du noe medisiner mtp pcos?
Takk for svar! Er så redd for å gjøre noe feil, eller ha for lite sånn at dette trekker ut i tid. Har ikke sånn fryktelig mye i utgangspunktet, da mannen har sine issues. Og når jeg snakker med veninner som har blitt gravid med typ hver dag i 7-10 dager, da får jeg litt angstVi har bare hatt dagen før EL nå de siste gangene, men når jeg ble gravid med siste man så hadde vi sex på El dagen. Ble også gravid i mai, men endte i sa. Da hadde vi oss dagen etter EL. Nå skal vi ha sex alle dagene. Blir dagen før/på dagen/dagen etter
Det er jo kjempefint! Men jeg VET at jeg ikke klarer detKanskje vi skulle hatt en «påmelding» for denne IKM gruppa, så lager jeg en liste i første innlegget med hvem som vil prøve å vente med og teste? Så heier vi på hverandre til å vente til 12dpo eller noe?
Noen må stå for underholdningen også!!Det er jo kjempefint! Men jeg VET at jeg ikke klarer det
Jeg har enda EL slim, 5. dagen. Så håper EL er snart. Kanskje jeg joiner dere i helgen.Jeg har også el til helgen Har du lagt noen planer om aksjer? Synst hele den aksjegreia er litt vanskelig..
Fint at noen ser på det slik! Min mann syntes jeg er galenNoen må stå for underholdningen også!!
Skjønner det kjempe godt, føler det er super stress selv, spes nå når vi planlegger ordentlig og skal ha det til å klaffe så fort som mulig. Men, nå sa jeg til mannen at han bare for holde ut 3 dager etter hverandre Skjønner ikke at noen folk klarer å ha seg hverdag i 10+++ dager.. Eller ja, vi klarte jo det vi å for 17 år siden, men nå er vi døde etter en rundeTakk for svar! Er så redd for å gjøre noe feil, eller ha for lite sånn at dette trekker ut i tid. Har ikke sånn fryktelig mye i utgangspunktet, da mannen har sine issues. Og når jeg snakker med veninner som har blitt gravid med typ hver dag i 7-10 dager, da får jeg litt angst
Flott! Da kjører eg på din taktikkSkjønner det kjempe godt, føler det er super stress selv, spes nå når vi planlegger ordentlig og skal ha det til å klaffe så fort som mulig. Men, nå sa jeg til mannen at han bare for holde ut 3 dager etter hverandre Skjønner ikke at noen folk klarer å ha seg hverdag i 10+++ dager.. Eller ja, vi klarte jo det vi å for 17 år siden, men nå er vi døde etter en runde
Vår yngste har også brukt lang tid på å sove natta igjennom. Det tok oss 4 år å bli klare for nr.3 etter nr.2Eldste er 3 og yngste 2, født 2021 og 2022 To ganske tette, var egentlig klar for nr 3 raskt men så visste det seg at yngstemann ikke hadde pla er om å sove natta gjennom før ham ble 2....
Kanskje det er en greie for nr 2. Vi har også nettopp begynt å få litt nattesøvn igjen. Men merkelig at hodet bare tenker at nei daaaaa er jo det bare å skaffe seg en baby til…Vår yngste har også brukt lang tid på å sove natta igjennom. Det tok oss 4 år å bli klare for nr.3 etter nr.2
Nummer 2 er unik tror jeg Virker som at nummer 2 blir ekstra rampete og vanskeligere med søvn.Kanskje det er en greie for nr 2. Vi har også nettopp begynt å få litt nattesøvn igjen. Men merkelig at hodet bare tenker at nei daaaaa er jo det bare å skaffe seg en baby til…
Virker sånn. Men hvordan er nr 3 da?! Jeg klarer faktisk ikke tro at vi prøver på en tredje kid.Nummer 2 er unik tror jeg Virker som at nummer 2 blir ekstra rampete og vanskeligere med søvn.