Jeg fikk positiv Clear Blue el-test i dag så nå må alt som krysses kan krysses, bortsett fra bena daDa skal listen være oppdatert!
Så gøy å se at vi er 8 som prøver på barn 3 eller 4
Er det noen som allerede er i gang med EL testing?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv Clear Blue el-test i dag så nå må alt som krysses kan krysses, bortsett fra bena daDa skal listen være oppdatert!
Så gøy å se at vi er 8 som prøver på barn 3 eller 4
Er det noen som allerede er i gang med EL testing?
Spennende med UL, håper tidlig EL på oss begge toHåpte på det samme, siden jeg hadde så fine og modne follikler på CD 11 da jeg ble gravid i mai, men her går det treeeigt..
Ultralyd i morgen
Vis vedlegget 444642
spre beina og x fingraJeg fikk positiv Clear Blue el-test i dag så nå må alt som krysses kan krysses, bortsett fra bena da
Syntes ikke streken ser helt riktig ut. Den er liksom litt halv..Er ganske ny på testing, men er dette normalt?
Vis vedlegget 444669
At den går nedover mener jeg?
Forrige måned fikk jeg aldri blinkende smilefjes, gikk rett fra ingenting til maks fertilitet. Tror dere det kan være noe feil med testene?
Er disse til bruk i monitor?Er ganske ny på testing, men er dette normalt?
Vis vedlegget 444669
At den går nedover mener jeg?
Forrige måned fikk jeg aldri blinkende smilefjes, gikk rett fra ingenting til maks fertilitet. Tror dere det kan være noe feil med testene?
Ah, sånn ja! De er til bruk i monitor (fra Clear Blue), og bruker de der, men tenkte at jeg også kunne bruke de til å tracke økningen i PreMom. Men kanskje det ble feil? Som sagt er dette ganske nytt for meg, mye å lære!Er disse til bruk i monitor?
De skal vel kanskje ikke leses av manuelt? Syklusdag 9 er jo veldig tidlig da, hvis du ikke pleier å ha EL før dag 12/13 feks, så vil det nok ikke være noe utslag før dag 10/11 vil jeg tro.
Jeg har 0 erfaring med sånn maskin, men ikke en dum tanke å prøve og legge dem inn i Premom. Sikkert flerre som har prøvd. Har du lest evt spurt i den tråden herAh, sånn ja! De er til bruk i monitor (fra Clear Blue), og bruker de der, men tenkte at jeg også kunne bruke de til å tracke økningen i PreMom. Men kanskje det ble feil? Som sagt er dette ganske nytt for meg, mye å lære!
Er nok litt tidlig ja, men var bare usikker på det med at det så ut som at det gikk nedover i stedet for oppover.
I følge Clear Blue burde jeg begynne å teste på dag 7, da syklus er vanligvis 25-26 dager. Men forrige måned fikk jeg som sagt aldri høy fertilitet på testen, gikk bare fra lav til maks, så er plutselig usikker på om jeg burde stole på testen...
Hvis det er noe som har anbefalinger på hvilke tester er best, så blir jeg evig takknemlig
De siste testene er alltid rareJa, den ser kanskje litt rar ut...
Var siste test fra pakken, så må kjøpe nye uansett. Satser på at den i morgen gir mer mening, haha!
Blenda el test i går så droppet å sjekke i dag, blitt forkjølet også etter flere netter med alt for lite søvn. Har ikke milt så immunforsvaret mitt er ikke det besteHvordan går det med dere?
Hvorfor 2 forskjellige ?Jeg visste allerede at jeg skal ta Klexane og Albyl-e hvis jeg blir gravid før vi får tatt kontrollprøve av kardiolipin, men jeg har trodd at jeg skulle stå på det fram til 12+0. Men neida, jeg skal stå på det HELE svangerskapet! Spent på dosen da, to typer blodfortynnende syns jeg høres litt skummelt ut
Vet ikke helt, men mener jeg har lest her inne et sted at de har litt forskjellig effekt/virkeområde skal spørre gynekologen min når jeg forhåpentligvis ringer og forteller at jeg er gravid om to ukerHvorfor 2 forskjellige ?
Absolutt ingen tegn sier jeg.. så går jeg på do og der var det plutselig en god dose med slim! Og en liten økning.. håper EL kommer på fredag egentlig.. selv om jeg tviler!Blir spennende å se når EL kommer. Absolutt ingen tegn enda, men i følge PreMom så skal min fruktbare periode starte i morgen, flo sier torsdag. Gleder meg til å starte med testing