IKM uke 41

Er ganske ny på testing, men er dette normalt?
IMG_8150.jpeg

At den går nedover mener jeg?
Forrige måned fikk jeg aldri blinkende smilefjes, gikk rett fra ingenting til maks fertilitet. Tror dere det kan være noe feil med testene?

Ja, den ser kanskje litt rar ut...
Var siste test fra pakken, så må kjøpe nye uansett. Satser på at den i morgen gir mer mening, haha!

Er ganske ny på testing, men er dette normalt?
Vis vedlegget 444669
At den går nedover mener jeg?
Forrige måned fikk jeg aldri blinkende smilefjes, gikk rett fra ingenting til maks fertilitet. Tror dere det kan være noe feil med testene?
Er disse til bruk i monitor?
De skal vel kanskje ikke leses av manuelt? Syklusdag 9 er jo veldig tidlig da, hvis du ikke pleier å ha EL før dag 12/13 feks, så vil det nok ikke være noe utslag før dag 10/11 vil jeg tro.

Er disse til bruk i monitor?
De skal vel kanskje ikke leses av manuelt? Syklusdag 9 er jo veldig tidlig da, hvis du ikke pleier å ha EL før dag 12/13 feks, så vil det nok ikke være noe utslag før dag 10/11 vil jeg tro.
Ah, sånn ja! De er til bruk i monitor (fra Clear Blue), og bruker de der, men tenkte at jeg også kunne bruke de til å tracke økningen i PreMom. Men kanskje det ble feil? Som sagt er dette ganske nytt for meg, mye å lære!
Er nok litt tidlig ja, men var bare usikker på det med at det så ut som at det gikk nedover i stedet for oppover.
I følge Clear Blue burde jeg begynne å teste på dag 7, da syklus er vanligvis 25-26 dager. Men forrige måned fikk jeg som sagt aldri høy fertilitet på testen, gikk bare fra lav til maks, så er plutselig usikker på om jeg burde stole på testen...
Hvis det er noe som har anbefalinger på hvilke tester er best, så blir jeg evig takknemlig :)

Ah, sånn ja! De er til bruk i monitor (fra Clear Blue), og bruker de der, men tenkte at jeg også kunne bruke de til å tracke økningen i PreMom. Men kanskje det ble feil? Som sagt er dette ganske nytt for meg, mye å lære!
Er nok litt tidlig ja, men var bare usikker på det med at det så ut som at det gikk nedover i stedet for oppover.
I følge Clear Blue burde jeg begynne å teste på dag 7, da syklus er vanligvis 25-26 dager. Men forrige måned fikk jeg som sagt aldri høy fertilitet på testen, gikk bare fra lav til maks, så er plutselig usikker på om jeg burde stole på testen...
Hvis det er noe som har anbefalinger på hvilke tester er best, så blir jeg evig takknemlig :)
Jeg har 0 erfaring med sånn maskin, men ikke en dum tanke å prøve og legge dem inn i Premom. Sikkert flerre som har prøvd. Har du lest evt spurt i den tråden her

Ja, den ser kanskje litt rar ut...
Var siste test fra pakken, så må kjøpe nye uansett. Satser på at den i morgen gir mer mening, haha!
De siste testene er alltid rare :hilarious:

Last edited:
Jeg visste allerede at jeg skal ta Klexane og Albyl-e hvis jeg blir gravid før vi får tatt kontrollprøve av kardiolipin, men jeg har trodd at jeg skulle stå på det fram til 12+0. Men neida, jeg skal stå på det HELE svangerskapet! Spent på dosen da, to typer blodfortynnende syns jeg høres litt skummelt ut :nailbiting:

Hvordan går det med dere?:love7
Blenda el test i går så droppet å sjekke i dag, blitt forkjølet også etter flere netter med alt for lite søvn. Har ikke milt så immunforsvaret mitt er ikke det beste :wtf:
Har du begynt å teste ? :smiley-bounce012

Tikket inn en melding på telefonen i ettermiddag, time hos gynekologen allerede 17 oktober, et par dager etter ikm så det passer egentlig veldig bra :love2

Jeg visste allerede at jeg skal ta Klexane og Albyl-e hvis jeg blir gravid før vi får tatt kontrollprøve av kardiolipin, men jeg har trodd at jeg skulle stå på det fram til 12+0. Men neida, jeg skal stå på det HELE svangerskapet! Spent på dosen da, to typer blodfortynnende syns jeg høres litt skummelt ut :nailbiting:
Hvorfor 2 forskjellige ?

Egguttak i går og fikk ut 14 egg. Enormt vondt på ene siden! Håper mange av de blir befrukta og overlever til å fryses ned. Får innsett torsdag eller lørdag.

Her kan det se ut som at el har vært utifra målingene. Men føler ikke den har vært:confused005 Hatt litt økt slim og sexlyst så kanskje. Aksje leggingen ble i såfall gjort samme dag som temp hoppet, så vi får se hva som skjer videre:nailbiting:
1727157875626.jpeg

Blir spennende å se når EL kommer. Absolutt ingen tegn enda, men i følge PreMom så skal min fruktbare periode starte i morgen, flo sier torsdag. Gleder meg til å starte med testing :dance018

Blir spennende å se når EL kommer. Absolutt ingen tegn enda, men i følge PreMom så skal min fruktbare periode starte i morgen, flo sier torsdag. Gleder meg til å starte med testing :dance018
Absolutt ingen tegn sier jeg.. så går jeg på do og der var det plutselig en god dose med slim! Og en liten økning.. håper EL kommer på fredag egentlig.. :smiley-angelic001 selv om jeg tviler!

Vedlegg

• IMG_6028.jpeg
    IMG_6028.jpeg
    104,8 KB · Visninger: 29
Back
Topp