IKM uke 41

Herregud, nå gleder jeg meg til TR er ferdig.. bare dag 2 og er drittlei :hilarious: :dead:
Jeg drikker min siste kaffekopp i dag, så blir det fullstendig stopp. Denne PP skal jeg prøve alle triks i boka, og ananas skal gå på høy kant fra 1 DPO til 5 DPO!
 
Herregud, nå gleder jeg meg til TR er ferdig.. bare dag 2 og er drittlei :hilarious: :dead:
Jeg drikker min siste kaffekopp i dag, så blir det fullstendig stopp. Denne PP skal jeg prøve alle triks i boka, og ananas skal gå på høy kant fra 1 DPO til 5 DPO!
Heeelt med deg, selv om vi ikke er i samme uke! Jeg skal også prøve alle triks denne måneden, både med kostholdet, men også med tanke på aksjeleggingen. Har også bestilt 30 el-tester som allerede er på vei i posten :laughing002 Det skal nerdes skikkelig denne runden:pompus:
 
Heeelt med deg, selv om vi ikke er i samme uke! Jeg skal også prøve alle triks denne måneden, både med kostholdet, men også med tanke på aksjeleggingen. Har også bestilt 30 el-tester som allerede er på vei i posten :laughing002 Det skal nerdes skikkelig denne runden:pompus:
Hvilke triks med tanke på aksjelegging tenker du på? Jeg leser litt forskjellig rundt forbi om hva som er lurt :bookworm: Trenger en god plan :laughing002
 
Heeelt med deg, selv om vi ikke er i samme uke! Jeg skal også prøve alle triks denne måneden, både med kostholdet, men også med tanke på aksjeleggingen. Har også bestilt 30 el-tester som allerede er på vei i posten :laughing002 Det skal nerdes skikkelig denne runden:pompus:
Kosthold er første prio!! Skal prøve og få av meg noen kilo nå, skulle begynt for lenge siden, men har vært så demotivert de siste 2 mnd egentlig :dead: men, nå er det nok! Opp å hopp :hilarious:
Gulerot er også kjempe bra for fertilitet hos kvinner å men, så skjør på med det til dere begge to :smiley-bounce012
«Gulrot er en næringsrik grønnsak proppfull av vitaminer, mineraler, antioksidanter og fiber som som bedrer fertiliteten. Gulroten er rik på betakaroten som er kjent for å booste produksjonen av hormonet progesteron. Progesteron er viktig for at egget skal feste seg i livmoren. Betakaroten øker i tillegg sædkvaliteten, både sædmotalitet og mengde.»


Premom sier El er mandag 15 og Flo tirsdag 16. blir aksjelegging fredag, mandag og tirsdag.. om vi får til i helgen så er det supert, men får se.
 
Back
Topp