IKM uke 41

Bruker dere noe annet enn folat under prøvingen ?
Bruker sånn samlepakke med vitaminer for prøvere/gravide pluss maca tabletter. Kommer til å bruke rooibos te, melatonin og solvipect.
Og selvfølgelig ananas skal testes selv om det er så syrlig :wtf:
Bruker multivitamin (inneholder folat), metformin og tar Letrozol fra CD 3-7 :happy:
 
Så gøy at vi er flere som prøver på tredjemann!:love7 Håååper sånn!
Ja, det er kjempegøy! Og jeg liker spesielt bra at ikke «alle» andre har veldig små barn, slik at det bare er meg som prøver og prøver mens de andre to blir store….. mine er 3 og snart 5 da, så jeg har ikke helt panikk enda på for stor aldersforskjell. Men det blir jo i beste fall 4 års forskjell mellom nr. 2 og 3 da. Det er mye mer enn jeg ønsket. Også håpet jeg å slippe å få nr. 3 midt oppi eldstes skolestart, men det ser dårlig ut….
 
Vifårse - 32- B2- PP-pause - EL 28/9 - IKM 7/10

Melder meg inn her selv om vi har litt pause i prøvingen. Synes det er fint å ha noen å snakke litt med når man tester og tracker syklus :)
Har 2 pp bak meg, men hatt veldig uregelmessige sykluser etter graviditet i mai 2023. Ammer fortsatt, så det påvirker nok en del!

De tre siste syklusene har jeg hatt en lutealfase på henholdsvis 4, 8 og 6 dager, så nå håper jeg den blir enda lenger, og stabiliserer seg frem til vi skal begynne prøving for fullt i november/desember :nailbiting: Litt stressa for å potensielt måtte trappe drastisk ned på ammingen for å få stabilisert syklus - for jeg ønsker egentlig at poden selv skal slutte etter eget ønske..

Anslår (og håper) at el er rundt cd 19 nå (vært på CD 23 og 21 de siste gangene), og at tr kommer på cd 28 - blir spennende å se om det er riktig!

Gleder meg til å se det dukker opp positive tester her inne:love7
 
Nå har det vært litt kluss med syklus etter SA i juli, så IKM er 10 eller 12 oktober. Går for siste mulige dag.

Solb - 41- B4 - PP 2 (etter SA i juli) EL 28/9- IKM 12/10
 
Bruker dere noe annet enn folat under prøvingen ?
Bruker sånn samlepakke med vitaminer for prøvere/gravide pluss maca tabletter. Kommer til å bruke rooibos te, melatonin og solvipect.
Og selvfølgelig ananas skal testes selv om det er så syrlig :wtf:
Folat, magnesium, jod, tran og multivitaminer. Og vurderer teste ananas :smiley-ashamed005
 
Nå har det vært litt kluss med syklus etter SA i juli, så IKM er 10 eller 12 oktober. Går for siste mulige dag.

Solb - 41- B4 - PP 2 (etter SA i juli) EL 28/9- IKM 12/10
Sniker fra uke 39 gruppa jeg, men så måtte jeg bare kommentere at jeg er også 41 og prøver på barn 4 :dance008 Koselig at vi er flere!
 
Heihei! Melder meg inn her :)

Perlina - 32 år - B2 - PP2 - EL 30/9 - IKM 12/10

Jeg skal bestille nye eggløsningstester, har dere noen dere anbefaler?
Har ikke erfaring med eggløsningstest, men bruker Clearblue fertilitetsmonitor. Kjøpt på Finn for en grei pris. Veldig lett å bruke og virker veldig pålitelig og nøyaktig.
 
Ja, det er kjempegøy! Og jeg liker spesielt bra at ikke «alle» andre har veldig små barn, slik at det bare er meg som prøver og prøver mens de andre to blir store….. mine er 3 og snart 5 da, så jeg har ikke helt panikk enda på for stor aldersforskjell. Men det blir jo i beste fall 4 års forskjell mellom nr. 2 og 3 da. Det er mye mer enn jeg ønsket. Også håpet jeg å slippe å få nr. 3 midt oppi eldstes skolestart, men det ser dårlig ut….
Vi prøver også på nr.3, mine er 4 og 7 år nå så vi får minst 5 år forskjell mellom de 2 minste
 
Innom fastlegen med en lang liste forskjellige ting og hun sendte henvisning til gynekolog selv om det ikke har gått 6 mnd enda (SA i mai) :love2 Så da vil det vel skje ting etterhvert om ikke ananasen gjør susen xsmile9:dance008
 
Innom fastlegen med en lang liste forskjellige ting og hun sendte henvisning til gynekolog selv om det ikke har gått 6 mnd enda (SA i mai) :love2 Så da vil det vel skje ting etterhvert om ikke ananasen gjør susen xsmile9:dance008
Så bra du blir tatt på alvor! :Heartred Krysser fingrene uansett om det blir ekstra hjelp eller ananas!!
 
Back
Topp