Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint å tenke på. Jeg ble 40 i år, og har mista fire ganger siden i fjor høst. Håper så veldig på å få det til, denne gangen. Vi er i gang med IVF og har egguttak på mandag.Aldri gi opp
Meldte meg inn i en amerikansk gruppe for damer 40+ som prøver og bli gravid/er gravide. Er kun et få tall som vet at vi prøver og så mange jeg kjenner er med i den norske på Facebook.
Og der er det så mange på vår alder, til og med 49-50 som plutselig blir gravide, og det gir meg et stort håp
Det merkeligste med å bli gravid for meg, var at kaffen smakte metall og ikke frista i det hele tatt. Ganske raskt også, typ tidlig i uke 5. Mista i uke 9.Jeg er så kaffe kjærring totalt avhengig.. Før så drakk jeg kaffe og energi drikker, men kuttet ut energi drikk totalt. Er ikke noe spesielt glad i brus lenger, ble sånn etter siste graviditeten og har bare fortsatt sånn. Skal kjøpe koffein fri te, så blir det i stede for kaffe fremover nå.
Det merkeligste med å bli gravid for meg, var at kaffen smakte metall og ikke frista i det hele tatt. Ganske raskt også, typ tidlig i uke 5. Mista i uke 9.
Ja, man mister fort den lysten på div mat å drikke og smaksløkene endrer seg drastisk. Nesten litt morsomt. Med eldste var jeg gal etter melk, hun mellomste så hadde jeg ikke sånn veldig dilla på noe egentlig, med siste så ble jeg helt gal etter smågodt, noe jeg generelt aldri spiser.. De er nå 19 år 13 år og 18 mnd. Vi skulle egentlig ikke ha flere etter hun siste, men det forandret seg. Jeg har helle tiden sagt til mannen at jeg vil ha en til, så han skal få gleden i tett søsken. Ble uplanlagt gravid i mai , men mista 21 Juni i uke 8. Er virkelig en tung sorg som er vanskelig å komme over. Så at du har mista 4 gjør meg virkelig vondt. Blir det første runde med IVF?Fint å tenke på. Jeg ble 40 i år, og har mista fire ganger siden i fjor høst. Håper så veldig på å få det til, denne gangen. Vi er i gang med IVF og har egguttak på mandag.
Takk Det er andre IVF-forsøk Første IVF-forsøk gikk greit, men ble ikke gravid og ingen egg overlevde til nedfrysning. Vi har ikke barn fra før, og har prøvd lenge. Etter utredning med hsg-røntgen og Letrazol-kur i fjor vår/sommer skjedde det noe. Hadde aldri vært gravid, men begynte plutselig å bli det. Ble godkjent for IVF-behandling omtrent på samme tid. Graviditetene så langt har vært spontane, men tre SA I uke 4-5 og en MA. De kjemiske er vondt, men det føltes ekstra tøft i uke 8-9, da er det så mye man har rukket å glede seg til. Du vet. Håper det blir et søsken til for dere Jeg ble skikkelig hekta på appelsiner.Ja, man mister fort den lysten på div mat å drikke og smaksløkene endrer seg drastisk. Nesten litt morsomt. Med eldste var jeg gal etter melk, hun mellomste så hadde jeg ikke sånn veldig dilla på noe egentlig, med siste så ble jeg helt gal etter smågodt, noe jeg generelt aldri spiser.. De er nå 19 år 13 år og 18 mnd. Vi skulle egentlig ikke ha flere etter hun siste, men det forandret seg. Jeg har helle tiden sagt til mannen at jeg vil ha en til, så han skal få gleden i tett søsken. Ble uplanlagt gravid i mai , men mista 21 Juni i uke 8. Er virkelig en tung sorg som er vanskelig å komme over. Så at du har mista 4 gjør meg virkelig vondt. Blir det første runde med IVF?
Solvipect gjør el slimet tynnere og enklere for ladningen å komme frem.Vil du si litt mer om hva du bruker og hvorfor? Er ikke Solvipect hostesaft? Trodde den hadde morfin i seg
Tenkte begynne teste cd 10, fant ikke eggløsningen sist så veldig spent på denne runden.Da skal listen være oppdatert!
Så gøy å se at vi er 8 som prøver på barn 3 eller 4
Er det noen som allerede er i gang med EL testing?
Tenkte å følge anbefalingene til Clear Blue denne gang (har vært litt slapp på det tidligere) og starte på CD7, da jeg har litt kortere syklus. Så da blir det første test i morgen, så here we go again, haha!Da skal listen være oppdatert!
Jeg tok en i dag, kun fordi PreMom sa jeg skulle Men starter neste fredag.Nå har de to siste syklusene vært på 27 dager etter min første mens etter SA. EL har vært på dag15. Så spent på om den er det nå også, for syklusen er egentlig veldig sprett ball fra mnd til mnd.Da skal listen være oppdatert!
For en lang reise Håper virkelig det vil klaffe for dere snart. Har en venninne som måtte gå igjennom IVF også, hun mistet helle tiden, evt testene ble aldri sterkere. Etter 3 år så fikk hun 2 nydelige jenter så viktig og holde håpet oppe selv i den tyngste stundenTakk Det er andre IVF-forsøk Første IVF-forsøk gikk greit, men ble ikke gravid og ingen egg overlevde til nedfrysning. Vi har ikke barn fra før, og har prøvd lenge. Etter utredning med hsg-røntgen og Letrazol-kur i fjor vår/sommer skjedde det noe. Hadde aldri vært gravid, men begynte plutselig å bli det. Ble godkjent for IVF-behandling omtrent på samme tid. Graviditetene så langt har vært spontane, men tre SA I uke 4-5 og en MA. De kjemiske er vondt, men det føltes ekstra tøft i uke 8-9, da er det så mye man har rukket å glede seg til. Du vet. Håper det blir et søsken til for dere Jeg ble skikkelig hekta på appelsiner.
Startet så smått i dag (bruker clearblue digital monitor), men da den sa low, så venter jeg til mandag for å spare litt pengerDa skal listen være oppdatert!
Takk! Prøver å holde motet oppe Hjelper så mye med forumet her, og å dele og prate med andre som forstårFor en lang reise Håper virkelig det vil klaffe for dere snart. Har en venninne som måtte gå igjennom IVF også, hun mistet helle tiden, evt testene ble aldri sterkere. Etter 3 år så fikk hun 2 nydelige jenter så viktig og holde håpet oppe selv i den tyngste stunden
Ja, det forumet her er fantastisk. Meldte meg inn første gang når jeg var gravid med datteren min i 2010 og har enda kontakt med de fleste jentene fra den tidenTakk! Prøver å holde motet oppe Hjelper så mye med forumet her, og å dele og prate med andre som forstår
Kaffe og sort brus var ikke noe godt lengre når jeg ble gravid, det funket med melk i kaffen og solo drikker enda kaffen med melk iDet merkeligste med å bli gravid for meg, var at kaffen smakte metall og ikke frista i det hele tatt. Ganske raskt også, typ tidlig i uke 5. Mista i uke 9.
Håpte på det samme, siden jeg hadde så fine og modne follikler på CD 11 da jeg ble gravid i mai, men her går det treeeigt..jeg går og ber til de øvremakter om at EL skal komme på syklus dag 12, håper de hører på meg! Har jo fått den på dag 11 før til og med. så ingenting er umulig.