Herregud, nå gleder jeg meg til TR er ferdig.. bare dag 2 og er drittlei
Jeg drikker min siste kaffekopp i dag, så blir det fullstendig stopp. Denne PP skal jeg prøve alle triks i boka, og ananas skal gå på høy kant fra 1 DPO til 5 DPO!
Jeg drikker min siste kaffekopp i dag, så blir det fullstendig stopp. Denne PP skal jeg prøve alle triks i boka, og ananas skal gå på høy kant fra 1 DPO til 5 DPO!
Det skal nerdes skikkelig denne runden
Trenger en god plan 

Sluttet på p piller 22 juli og nå tror jeg syklusen er i stand igjen til å begynne prøvingen 

det har jeg kjent de andre syklusene også, og fått bekreftet med UL i to sykluser at det er en moden folikkel. Eller; den ene gangen gikk nok venstre folikkel til grunne, mens siste gangen hadde jeg en folikkel på hver eggstokk i ca samme størrelse 

Drikker koffeinfri kaffe på ettermiddagene, og har bytta ut Pepsi Max med Cola Zero Zero (den uten koffein) og Solo Super. Koffeinholdig te har jeg bytta med bringebærteen til London Tea. Mange frukt- og urtete inneholder dessverre lakris/lakrisrot som ikke anbefales når man prøver. Drikker ikke så mye brus, men er veldig glad i kaffe og te.
til tross for at jeg står opp av sengen noen ganger i løpet av natten, har jeg startet med temping i dag for å ha en liten pekepinn på ståa
totalt avhengig.. Før så drakk jeg kaffe og energi drikker, men kuttet ut energi drikk totalt. Er ikke noe spesielt glad i brus lenger, ble sånn etter siste graviditeten og har bare fortsatt sånn. Skal kjøpe koffein fri te, så blir det i stede for kaffe fremover nå.