IKM uke 41

Lurer på om jeg er på vei inn i dpo land! :joyful:
Tidligere i dag var livmortappen helt åpen og høyt oppe. Nå er den lukket og hard. Så kanskje var EL i dag. Passer godt med symptomene. El slim borte etter 5 dager og murringer i går og som har tatt seg opp i dag.
Blir spennende. Spesielt siden vi egentlig nå er sånn «hvis ikke det går nå så kanskje vi holder oss til to kids»:hilarious: Vi klarer ikke bestemme oss:nailbiting:
 
Ååå, da krysser jeg fingrene og håper alt jeg kan!!
Tusen takk! Vi har ingen barn fra før, og jeg er 40, så er takknemlig for alle som heier og håper :)
 
What to do??
Sjekk økningen fra i går til i dag! Kjenner det stikker i eggstokken og murrer masse, og set at kroppen kommer til å prøve på en eggløsning, men skal jeg booste med Ovitrelle likevel?
IMG_9085.jpeg
Redigert:

Jeg satte Ovitrelle :love7
1 dpo på lørdag, og ventingen er i gang :smiley-angelic001:nailbiting:
 
Last edited:
«Høy» på fertilitetsmonitor i dag og eggløsningsslim så da er vi i gang. Reiser bort i dag og er ikkje hjemme igjen før på søndag, så håper eggløsningen lar vente på seg til da. Fikk heldigvis til aksjelegging i full fart i morres :happy:
De har bare med å prestere de mennene våre :laughing002
Vi hadde også en meget rask runde kl. 7.10, når vi burde være ute av huset 7.30 :hilarious:
 
Utrolig hva man rekker når det står baby på spill :dance008

Testen begynt å bli ganske sterk men jeg fikk vite i går at jeg muligens har lavt stoffskifte og det kan påvirke fertilitet :banghead:
Så må tilbake for nye prøver og regner med det ikke går denne syklusen heller da..
I Amsterdam nå og i Italia om noen timer så skal jeg prøve å slappe litt av i hvert fall!
 

Vedlegg

  • 20240926_014904.jpg
    20240926_014904.jpg
    1,4 MB · Visninger: 12
Hei alle sammen:hello Melder meg inn her, tidligere bare vært forum-sniker, men hyggelig å ha noen å følge og prate med som er i samme situasjon. Har prøvd en stund nå, uten av vi muligens har klaffet ordentlig ift EL. Men denne gangen har jeg troa, da aksjelegging har vært optimal:)

Zoolander - 31 år - B1 - PP10 - EL 24/09 - IKM 08/10
Velkommen ❤️
Når fikk dere lagt aksjer?☺️
 
Eier heller ingen skam! Tester omtrent første dag i dpo land :angelic: :facepalm:
Den kan umulig være positiv men jammen er det skyggestrek. Er til og med ikke tidlig test.
IMG_9322.jpeg

IMG_9321.jpeg
SÅ utrolig teit å gi skyggestreker. Aldri hatt før:hilarious: men er rimelig sikker på at den er defekt eller noe. (Vanskelig å se på bilde men ser det lett i virkeligheten)

Vel da var testkjøret i gang.
 
Eier heller ingen skam! Tester omtrent første dag i dpo land :angelic: :facepalm:
Den kan umulig være positiv men jammen er det skyggestrek. Er til og med ikke tidlig test.
Vis vedlegget 444916
Vis vedlegget 444915SÅ utrolig teit å gi skyggestreker. Aldri hatt før:hilarious: men er rimelig sikker på at den er defekt eller noe. (Vanskelig å se på bilde men ser det lett i virkeligheten)

Vel da var testkjøret i gang.
Er det makesure?
 
Eier heller ingen skam! Tester omtrent første dag i dpo land :angelic: :facepalm:
Den kan umulig være positiv men jammen er det skyggestrek. Er til og med ikke tidlig test.
Vis vedlegget 444916
Vis vedlegget 444915SÅ utrolig teit å gi skyggestreker. Aldri hatt før:hilarious: men er rimelig sikker på at den er defekt eller noe. (Vanskelig å se på bilde men ser det lett i virkeligheten)

Vel da var testkjøret i gang.
Den dær var jo også ganske tydelig. Kan jo sees med det blotte øyet.
 
Den dær var jo også ganske tydelig. Kan jo sees med det blotte øyet.
Jepp. Tok en til som var blenda, ble heldigvis ikke lurt da det umulig kunne stemme. Hadde første samleie uten prevensjon på lørdag. Så det er faktisk helt umulig :bag:
 
Jepp. Tok en til som var blenda, ble heldigvis ikke lurt da det umulig kunne stemme. Hadde første samleie uten prevensjon på lørdag. Så det er faktisk helt umulig :bag:
Har lenge sverget til Makesure ettersom de har vært til å stole på, men nå føler jeg meg veldig usikker på om jeg kanskje bør benytte et annet merke når/hvis jeg skal teste
 
Har lenge sverget til Makesure ettersom de har vært til å stole på, men nå føler jeg meg veldig usikker på om jeg kanskje bør benytte et annet merke når/hvis jeg skal teste
Jeg har kjøpt babyplan og venter på de. For makesure jeg kjøpte var ikke tidlig tester. :bag:
 
Back
Topp